Yhtä asiaa en ymmärrä näissä Anna Puun jatkuvissa avautumisissa yksityiselämästään.
Tässäkin sanotaan että Anna ja Immonen ovat vaitonaisia yksityiselämästään. Jukka kyllä onkin, ei ole varmasti ikinä sanaakaan julkisuudessa puhunut kuin työstään. Anna sen sijaan selostaa sekä tv:ssä että lehtien lööpeissä viikottain avioeroaan, miessuhteitaan ja mitä Immonen syö aamulla ym ym. Miten ihmeessä Jukka suostuu tähän kaikkeen?
Anna Puu avautuu avioerostaan Trendissä: ex-mies ja uusi puoliso viettävät aikaa yhdessä – ”Tie tähän on ollut helvetin pitkä ja kivinen” https://www.is.fi/viihde/art-2000006139770.html
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Anna oli hottis, kun rakastui Immoseen.
Ehkä "pissis" kuvaisi häntä paremmin?
Jotain feikkiä ja ylimielistä hänessä on. Ei kerää muikkeli näillä haastiksilla symppispisteitä vaan ihan päinvastoin :(
Tahto-KTM Minäminäminä-maassa: sopisi hyvin myös bisnesmaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai oli vai? en huomannut
Vierailija kirjoitti:
Antaa Annan avautua ja nauttia Jukka Immosen rakkaudesta. Jenni lentelee silä välin helikopterilla Kauilla Havaijilla:
WOW!!
Annan avautumiset ovat täysin laskelmoitua settiä. Selostaa asteittain enemmän ja enemmän yksityisasioitaan lehdissä, muttei ihan kaikkea. Säästää tosiaan mehevimmät jutut kirjaansa, joka julkaistaan siis syyskuussa. Silloin ehtii hyvin vielä hankkia liput marraskuun Hartsun konserttiin. Ja taas tippuu Emma-palkintoja sekä erilaisia tv-projekteja.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä Immonen ollut Jenni Vartiaisen, Chisun ja Anna Puun kanssa? Onko näitä nuoria naislaulajia vielä lisääkin?
Eiköhän niitä ole ainakin tulossa, kunhan sopiva löytyy. Tuskin Annakaan tulee pysymään uskollisena tässäkään liitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omahyväinen, narsisti ja kaiken päälle vielä lapsellinen. On noussut päähän pissi pahemman kerran. Nämä asiat oli nähtävissä veitolan ohjelmassa, yhtään lehtijuttua en ole lukenut. Riitti toi yksi ohjelma minusta ja minusta ja vain ihanasta minusta.
Ja ylimielinen. Suomessa pääsee yllättävän pitkälle pelkällä tahdon voimalla.
Vahvasti vaikuttaa siltä, että Anna on edennyt urallaan antamalla kaikille joista on ajatellut olevan hänelle hyötyä ja joille on kelvannut. Jukka Immonen hyvä esimerkki.
Kylmät väristykset tulee tästä Anna (Hirsi)Puusta, jotain kalmaa hän viestittää olemuksellaan. Ja kyllä, mulla on hyvät vaistot.
En nyt kauhean hyvin "tunne" tapauksen henkilöitä mutta ketjusta tulee sellainen kuva että se varsinainen suhteessa pettänyt eli Immonen ois jotenkin viaton ja paha Anna vietteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omahyväinen, narsisti ja kaiken päälle vielä lapsellinen. On noussut päähän pissi pahemman kerran. Nämä asiat oli nähtävissä veitolan ohjelmassa, yhtään lehtijuttua en ole lukenut. Riitti toi yksi ohjelma minusta ja minusta ja vain ihanasta minusta.
Ja ylimielinen. Suomessa pääsee yllättävän pitkälle pelkällä tahdon voimalla.
Vahvasti vaikuttaa siltä, että Anna on edennyt urallaan antamalla kaikille joista on ajatellut olevan hänelle hyötyä ja joille on kelvannut. Jukka Immonen hyvä esimerkki.
Onko hän serustellut myös Egotripin tai Lemonatorin jäsenten kanssa? Nämä kundit tekivät ainakin hänen ekan levyn biisit. (Anna taisi silloin heti idolsin jälkeen lempata nuoruuden rakkautensa.) Ovat kyllä ihan huippubiisejä kun tähän uuteen settiin vertaa.!
Yhtäkkiä tuli kylmä kirjoitti:
Kylmät väristykset tulee tästä Anna (Hirsi)Puusta, jotain kalmaa hän viestittää olemuksellaan. Ja kyllä, mulla on hyvät vaistot.
Mikä ihme siinä naisessa on? Ihan samat fiilikset täällä. Ja itsekin olen hyvin herkkävaistoinen henkilö. Ihan kummat energiat - paljon kylmyyttä ja negatiivisuutta pinnan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että lehti kirjoittaa ei tarkoita että henkilö olisi itse sanonut yhtään mitään.
Oletko jotenkin pihalla? Anna Puu on antanut piiiitkän haastattelun avioerostaan nimenomaan Trendi-nimiseen lehteen. Ja aiemmin Veitola yökylässä -nimisessä tv-ohjelmassa. Jne. Kummallinen kommentti sinulla.
Oletko itse pihalla, uutisia on erilaisia. Sanoit useita. Osa on parempaa journalismia ja osa instagramista napattuja, nekin tehty kuulostamaan siltä että hän itse on lehdelle kertonut. Siinä tapauksessa LEHTI myy itseään, ei Anna.
Mutta kaikki artistit myyvät itseään, ihan kaikki. Älä ole naivi, omaa vähän harkintakykyä.
Lehti myy nyt, mutta sitä ennen anna myi (itsensä ja/tai keikkojen) sijaan entiset ja nykyiset kumppaninsa yksityiselämineen.
Muutenkin tympeää tuo sen angstaaminen kun kaikki on niin h#lvetin hankalaa ja vaikeaa, mutta minä minä minä HALUUN!!!!
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei tajuu. Ne ei tajuu." :D
Anna taitaa olla ainoa joka ei tajuu. Mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puustjärvi on tainnut avautua avioerostaan yhtä usein kuin Janna Hurmerinta. Voi niitä miesparkoja jotka näitä joutuu sietämään.
Yksi avautuja on myös Vappu Pimiä. Ensin erostaan ja nyt tätä nykyisestä. Varmaan joka viikko oli yhdessä vaiheessa jonkun lehden jutussa jauhamassa. Ja Hintikka myös, tosin ei ole eronnut mutta yhtä rasittavia juttuja.
Ketä nämä avautujat muka aidosti kiinnostaa?!
Ja sit niitä pimiän miltei viikoittain julkaisemia instakuvia miehestään kuvaillaan "harvinaisiksi" ja ettei "mysteerimiestä" juuri ikinä koskaan milloinkaan julkisuudessa näy.
Juu ei näy ei.
Mulla tuli kylmät väreet jo Idolsin aikaan. Äiti kaupunginjohtaja ja tyttö esittää jotain paljasjalkahippiä. Ei mee multa läpi. Sori. Kultalusikka suussa syntynyt hyväosainen lellipentu. Ei etene kyynärpäät edellä, vaan ihan joku muu ruumiinosa. Sääliksi kävi sitä sen aviomiestä. Jotenkin hyväuskoinen reppana.
Vähän ku naispuolinen Paleface. Ei vaan voi olla maailmanparantajahippitaiteilija, kun on pankinjohtajan poika. Ihan liian kokoomuslainen.
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei tajuu. Ne ei tajuu." :D
Naulan kantaan. Jostain aivan toisesta jo kyse kuin immosesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli kylmät väreet jo Idolsin aikaan. Äiti kaupunginjohtaja ja tyttö esittää jotain paljasjalkahippiä. Ei mee multa läpi. Sori. Kultalusikka suussa syntynyt hyväosainen lellipentu. Ei etene kyynärpäät edellä, vaan ihan joku muu ruumiinosa. Sääliksi kävi sitä sen aviomiestä. Jotenkin hyväuskoinen reppana.
No, tämä sitten selittääkin kaiken. Hän on aina saanut haluamansa: levytyssopimuksen, Immosen... ja nyt sitten Hartsu-keikan.
Jenni Vartiainen olikin liian laadukas nainen immoskaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä haastatteluissa (mm. Veitola yökylässä) huvittavinta on aina se, kuinka tuodaan esille, että mitään ei tapahtunut ennen kuin hän ja Immonen olivat tahoillaan eronneet:
"Eron hyväksymisessä auttoi se, että laulaja tajusi, ettei rakkauden tarvitse olla ikuista. Hän onkin löytänyt eronsa jälkeen uuden kumppanin pitkäaikaisesta työtoveristaan Jukka Immosesta."
Jep, jep...
Lisää sitä feikkiyttä hänessä, että jakaa paljon yksityiselämästään, mutta yrittää antaa muunnellun totuuden.
Sinäkö faktana tiedät muiden asiat paremmin kuin he itse. Huvittavaa :D Ja heilut täällä vihasi kanssa.
Yksi hulluuden määritelmä on konkreettisesti reagoida johonkin kuviteltuun.
Ajattelet asian näin koska se luultavasti on jotain jonka Sinä kuvittelisit tapahtuvan, tai jopa tekisit niin itse.
Vaikka totuus luultavasti on että he ovat olleet toisistaan kiinnostuneita, mutta suhde on syventynyt vasta Annan eron jälkeen.
Lopeta jo urpo.
Moi Anna :D