Yhtä asiaa en ymmärrä näissä Anna Puun jatkuvissa avautumisissa yksityiselämästään.
Tässäkin sanotaan että Anna ja Immonen ovat vaitonaisia yksityiselämästään. Jukka kyllä onkin, ei ole varmasti ikinä sanaakaan julkisuudessa puhunut kuin työstään. Anna sen sijaan selostaa sekä tv:ssä että lehtien lööpeissä viikottain avioeroaan, miessuhteitaan ja mitä Immonen syö aamulla ym ym. Miten ihmeessä Jukka suostuu tähän kaikkeen?
Anna Puu avautuu avioerostaan Trendissä: ex-mies ja uusi puoliso viettävät aikaa yhdessä – ”Tie tähän on ollut helvetin pitkä ja kivinen” https://www.is.fi/viihde/art-2000006139770.html
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Antaa Annan avautua ja nauttia Jukka Immosen rakkaudesta. Jenni lentelee silä välin helikopterilla Kauilla Havaijilla:
Menee nyt ohi aiheesta, mutta minusta tuntuu että Jenni ja Sami ovat menossa pikapuoliin naimisiin. Niin hyvin on Jenni mukana Samin sisäpiireissä Jenkeissä kuten tästäkin näkee:
Vierailija kirjoitti:
En nyt kauhean hyvin "tunne" tapauksen henkilöitä mutta ketjusta tulee sellainen kuva että se varsinainen suhteessa pettänyt eli Immonen ois jotenkin viaton ja paha Anna vietteli.
Ei ei. Kumpikin oli avoliitossa kun alkoivat paneskella salasuhteessa. Anna asui sen miehen kanssa, jonka kanssa petti aviomiestään eli lapsensa isää. Jukka asui Jennin kanssa. Kyllä syytä on molemmissa, mutta pointti on se ettei Jukka kehuskele tekemisillään julkisuudessa kuten Anna tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omahyväinen, narsisti ja kaiken päälle vielä lapsellinen. On noussut päähän pissi pahemman kerran. Nämä asiat oli nähtävissä veitolan ohjelmassa, yhtään lehtijuttua en ole lukenut. Riitti toi yksi ohjelma minusta ja minusta ja vain ihanasta minusta.
Ja ylimielinen. Suomessa pääsee yllättävän pitkälle pelkällä tahdon voimalla.
Vahvasti vaikuttaa siltä, että Anna on edennyt urallaan antamalla kaikille joista on ajatellut olevan hänelle hyötyä ja joille on kelvannut. Jukka Immonen hyvä esimerkki.
Onko hän serustellut myös Egotripin tai Lemonatorin jäsenten kanssa? Nämä kundit tekivät ainakin hänen ekan levyn biisit. (Anna taisi silloin heti idolsin jälkeen lempata nuoruuden rakkautensa.) Ovat kyllä ihan huippubiisejä kun tähän uuteen settiin vertaa.!
Lasse Kurki ja Knipi teki Annan biisit ennen Jukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa Annan avautua ja nauttia Jukka Immosen rakkaudesta. Jenni lentelee silä välin helikopterilla Kauilla Havaijilla:
Menee nyt ohi aiheesta, mutta minusta tuntuu että Jenni ja Sami ovat menossa pikapuoliin naimisiin. Niin hyvin on Jenni mukana Samin sisäpiireissä Jenkeissä kuten tästäkin näkee:
Kuva näköjään maaliskuulta. Ihana nähdä Jenni ja Sami noin onnellisina. Eivätkä pelkää kameraa kun tietävät ettei kuvat päädy Suomen mediaan. Eikä ole Jenni näköjään raskaana.
Jukalla ei ole lapsia. Anna ei missään nimessä halua enempää lapsia kuten teki selväksi Veitolan ohjelmassa ja aiemmin Me naisten haastattelussa, jonka mukaan lapsi tuhosi hänen avioliittonsa ("tässäkö tämä nyt oli tämä elämä?"). Kun Jukka haluaa omia lapsia, aivan varmasti vaihtaa seuraavaan naiseen.
En voi sietää artisteja jotka selostavat läheistensä asioita iltapäivälehtien lööpeissä. Miltä mahtaa Annankin tyttärestä tuntua kun saa lukea lehdistä äidin pettämisistä ja että oli syy äidin avioeroon jota äiti vieläkin jauhaa julkisuudessa?
Oon miettinyt jo hetken näitä Annan möläytyksiä seuranneena, että onkohan Anna ja Jenni ikinä keskustelleet tästä? Onko Anna ikinä edes maininnut Jenniä?
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt jo hetken näitä Annan möläytyksiä seuranneena, että onkohan Anna ja Jenni ikinä keskustelleet tästä? Onko Anna ikinä edes maininnut Jenniä?
Miksi olisivat keskustelleet? Jenni ei todellakaan puhu yksityisasioistaan mediassa. Ja se nyt vielä puuttuisi että Anna puhuisi jotain Jennistä, samalla tavalla kun retuuttaa Immosen arkielämän tapoja ym. lehtihaastatteluissa. Se on tullut selväksi että Jennillä ja Jukalla on edelleen asialliset välit, koska Jenni tosiaan osaa erottaa työn ja yksityiselämän toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää artisteja jotka selostavat läheistensä asioita iltapäivälehtien lööpeissä. Miltä mahtaa Annankin tyttärestä tuntua kun saa lukea lehdistä äidin pettämisistä ja että oli syy äidin avioeroon jota äiti vieläkin jauhaa julkisuudessa?
Jos nyt huolehtisit ensin omista lapsistasi ja sitten miettisit muiden asioita. Nyt olisi jo korkea aika miettiä mitä tänne kirjoita jatkuvasti. Sairaus ei oikeuta kirjoittamaan mitä vaan. Sitä et tunnu ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että lehti kirjoittaa ei tarkoita että henkilö olisi itse sanonut yhtään mitään.
Tehnyt biisiensä sanoituksia erostaan. Itse kertonut julkisuudessa näin. :)
Varmaan tarkoituksella juuri eronnut, että saa draamaa ja ideaa kirjoittaa biisejä. Eihän ne koskaan vanhene, biisit joissa lauletaan rakkaudesta ja erosta ja kaipuusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Immonen lemppas Jennin pihalle?
Siksi koska alkoi paneskella Anna Puuta. Eikös tämä nyt ole tullut selväksi. Jukka ja Jenni erosivat 7v avoliitosta koska Immonen vaihtoi Jennin Annaan. Syitä ei kukaan tiedä, paitsi Jennin uuden levyn sanoituksista biisi "Vainot" kertoo että syy oli Jennin mustasukkaisuus kun alkoi epäillä tätä salasuhdetta.
Salasuhde oli siis totta, mutta eron syy vain petetyn mustasukkaisuus?
Ja pitihän se Anna Puun änkeytyä otsikoihin jopa Jennin raskausuutisessa. "Ensimmäisenä onnittelemassa" Iltapäivälehtien mukaan. Miltähän Jukalta nyt tuntuu, kun ei tule saamaan lainkaan lapsia: Anna ei enempää lapsia halua (kertonut sen selvästi monessa haastattelussa), ja Jenni ei halunnut lapsia Jukan kanssa. Ottaakohan Jukkaa yhtään päähän se miten onnellinen Jenni on nyt Sami Salmenkiven kanssa kun hänen kanssa elämä oli surkeaa ja petollista? No, toivotaan että Jukka ja Anna olisivat yhtä onnellisia kuin Jenni ja Sami.
Vierailija kirjoitti:
Ja pitihän se Anna Puun änkeytyä otsikoihin jopa Jennin raskausuutisessa. "Ensimmäisenä onnittelemassa" Iltapäivälehtien mukaan. Miltähän Jukalta nyt tuntuu, kun ei tule saamaan lainkaan lapsia: Anna ei enempää lapsia halua (kertonut sen selvästi monessa haastattelussa), ja Jenni ei halunnut lapsia Jukan kanssa. Ottaakohan Jukkaa yhtään päähän se miten onnellinen Jenni on nyt Sami Salmenkiven kanssa kun hänen kanssa elämä oli surkeaa ja petollista? No, toivotaan että Jukka ja Anna olisivat yhtä onnellisia kuin Jenni ja Sami.
Olen käsittänyt että Jukka nimenomaan ei halua lapsia. Siksi jätti Jennin (joka haluaa perheen) ja otti Annan jolla lapsi valmiiksi. Win-win tilanne.
Jatkuvat avautumiset ennakoivat tätä kirjan ilmestymistä. Tarkoitus on herättää uteliaisuutta esim. Annan ja Jukkansa sexiasennoista ym. sekä muista yksityiskohdista. Ehkä laukoo myös totuuksia Jennin yksityiselämästä?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a7212bf5-2042-4613-9597-6ab72c…
Anna kertoi just jossain haastiksessa, että kirjoittaa itse someen, jos saa siellä negatiivisia kommentteja. Mullakin on tunne, että Anna on itse kirjoittanut tännekin keskusteluun ikäviä kommentteja hänen elämäänsä kritisoivista henkilöistä.
Niin makaa kuin petaa. Minusta monet sairaina pidetyt kommentit ovat aivan asiallisia, esim. huoli Annan tytöstä ja hänen elämästään näiden ikävien haastattelujen varjossa. Kyllä Annan pitäisi ottaa huomioon lähiperhe, eikä myydä kaikkea rahapulassa lehdistölle. Ehkä Anna pitää tätä ajatusta sairaana, mutta minä en.
Vierailija kirjoitti:
Anna kertoi just jossain haastiksessa, että kirjoittaa itse someen, jos saa siellä negatiivisia kommentteja. Mullakin on tunne, että Anna on itse kirjoittanut tännekin keskusteluun ikäviä kommentteja hänen elämäänsä kritisoivista henkilöistä.
Niin makaa kuin petaa. Minusta monet sairaina pidetyt kommentit ovat aivan asiallisia, esim. huoli Annan tytöstä ja hänen elämästään näiden ikävien haastattelujen varjossa. Kyllä Annan pitäisi ottaa huomioon lähiperhe, eikä myydä kaikkea rahapulassa lehdistölle. Ehkä Anna pitää tätä ajatusta sairaana, mutta minä en.
Annalla on nyt vähän vaikeaa kun Jukka murjottaa Jennin raskausden takia. Yritä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annalla on nyt vähän vaikeaa kun Jukka murjottaa Jennin raskausden takia. Yritä ymmärtää.
No sillä lailla. Tuo selittää ne "sydämelliset onnittelut" Annalta Jennille.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvat avautumiset ennakoivat tätä kirjan ilmestymistä. Tarkoitus on herättää uteliaisuutta esim. Annan ja Jukkansa sexiasennoista ym. sekä muista yksityiskohdista. Ehkä laukoo myös totuuksia Jennin yksityiselämästä?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a7212bf5-2042-4613-9597-6ab72c…
Olen sitä mieltä, että Annan kannattaisi nyt keskittyä vain musiikkiin ja keikkojen valmisteluun. Kaisaniemen kesänavauskeikka oli hirvittävä floppi, jossa ei kyennyt livenä laulamaan kuin pari hidasta kappaletta joista toisen sanat unohti. Nopeammissa biiseissä hengästyi niin että huohotti välispiikeissä ettei mitään selvää saanut, vaikka niissä laulu tuli taustanauhalta. Energia menee näihin panosuhteidensa laukomiseen naistenlehdissä ja iltapäivälehtien lööpeissä. Kohta taas itkee miten tuli burn out ja lapsikin häiritsi suhdetta ym ym kuten aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Se toki selittäisi Annan kireyden keikalla. Tosin en tajua miksi Jukka murjottaisi, pikemminkin on varmasti onnellinen kun heidän suhdekuviot viimein ratkeavat lopullisesti.
No eiköhän se Jennikin antanut Jukalle kun Jukka alkoi tuottaa hänen biisinsä. Ja eteni urallaan.