Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtä asiaa en ymmärrä näissä Anna Puun jatkuvissa avautumisissa yksityiselämästään.

Vierailija
12.06.2019 |

Tässäkin sanotaan että Anna ja Immonen ovat vaitonaisia yksityiselämästään. Jukka kyllä onkin, ei ole varmasti ikinä sanaakaan julkisuudessa puhunut kuin työstään. Anna sen sijaan selostaa sekä tv:ssä että lehtien lööpeissä viikottain avioeroaan, miessuhteitaan ja mitä Immonen syö aamulla ym ym. Miten ihmeessä Jukka suostuu tähän kaikkeen?

Anna Puu avautuu avioerostaan Trendissä: ex-mies ja uusi puoliso viettävät aikaa yhdessä – ”Tie tähän on ollut helvetin pitkä ja kivinen” https://www.is.fi/viihde/art-2000006139770.html

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puustjärvi on tainnut avautua avioerostaan yhtä usein kuin Janna Hurmerinta. Voi niitä miesparkoja jotka näitä joutuu sietämään.

Vierailija
2/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että lehti kirjoittaa ei tarkoita että henkilö olisi itse sanonut yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että lehti kirjoittaa ei tarkoita että henkilö olisi itse sanonut yhtään mitään.

Oletko jotenkin pihalla? Anna Puu on antanut piiiitkän haastattelun avioerostaan nimenomaan Trendi-nimiseen lehteen. Ja aiemmin Veitola yökylässä -nimisessä tv-ohjelmassa. Jne. Kummallinen kommentti sinulla.

Vierailija
4/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehnyt biisiensä sanoituksia erostaan. Itse kertonut julkisuudessa näin.  :)

Vierailija
5/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on tradenomi. Valmis myymään kaiken.

Vierailija
6/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä haastatteluissa (mm. Veitola yökylässä) huvittavinta on aina se, kuinka tuodaan esille, että mitään ei tapahtunut ennen kuin hän ja Immonen olivat tahoillaan eronneet:

"Eron hyväksymisessä auttoi se, että laulaja tajusi, ettei rakkauden tarvitse olla ikuista. Hän onkin löytänyt eronsa jälkeen uuden kumppanin pitkäaikaisesta työtoveristaan Jukka Immosesta."

Jep, jep...

Vierailija
7/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on ollut niin kauheaa jos itse halusi erota? Ja pettikö Jukka vielä Jenniä? Jotain syyllisyydentunteita taustalla?

Vierailija
8/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekonomi

Vierailija
9/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immonen oli sisun kans ennen annaa

Vierailija
10/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin pihalla? Anna Puu on antanut piiiitkän haastattelun avioerostaan nimenomaan Trendi-nimiseen lehteen. Ja aiemmin Veitola yökylässä -nimisessä tv-ohjelmassa. Jne. Kummallinen kommentti sinulla.

Oletko itse pihalla, uutisia on erilaisia. Sanoit useita. Osa on parempaa journalismia ja osa instagramista napattuja, nekin tehty kuulostamaan siltä että hän itse on lehdelle kertonut. Siinä tapauksessa LEHTI myy itseään, ei Anna.

Mutta kaikki artistit myyvät itseään, ihan kaikki. Älä ole naivi, omaa vähän harkintakykyä.

Vierailija
11/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä haastatteluissa (mm. Veitola yökylässä) huvittavinta on aina se, kuinka tuodaan esille, että mitään ei tapahtunut ennen kuin hän ja Immonen olivat tahoillaan eronneet:

"Eron hyväksymisessä auttoi se, että laulaja tajusi, ettei rakkauden tarvitse olla ikuista. Hän onkin löytänyt eronsa jälkeen uuden kumppanin pitkäaikaisesta työtoveristaan Jukka Immosesta."

Jep, jep...

Lisää sitä feikkiyttä hänessä, että jakaa paljon yksityiselämästään, mutta yrittää antaa muunnellun totuuden.

Vierailija
12/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Immonen lemppas Jennin pihalle?

Vierailija
13/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan tämä nainen olikin trollin pilkkaa vailla pari päivää! Sairas pakkomielteinen tyyppi jaksaa louskuttaa haukkuja päivät pitkät!

Pari päivää tämä nainen jaksoi olla tunkematta itseään ja yksityisiä miessuhteitaan lööppeihin. Kaikkien moraali ei pidä pettäjistä ja tyrkyistä, yritä elää asian kanssa!

Vierailija
14/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, jep...

Lisää sitä feikkiyttä hänessä, että jakaa paljon yksityiselämästään, mutta yrittää antaa muunnellun totuuden.

Sinäkö faktana tiedät muiden asiat paremmin kuin he itse. Huvittavaa :D Ja heilut täällä vihasi kanssa.

Yksi hulluuden määritelmä on konkreettisesti reagoida johonkin kuviteltuun.

Ajattelet asian näin koska se luultavasti on jotain jonka Sinä kuvittelisit tapahtuvan, tai jopa tekisit niin itse.

Vaikka totuus luultavasti on että he ovat olleet toisistaan kiinnostuneita, mutta suhde on syventynyt vasta Annan eron jälkeen.

Lopeta jo urpo.

Tuo boldattu lause sinun purkauksestasi osoittaa, ettet ole yhtään parempi kuin muut täällä asiaa spekuloivat. Häpeä tekopyhä psska.

Vierailija
15/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on ollut niin kauheaa jos itse halusi erota? Ja pettikö Jukka vielä Jenniä? Jotain syyllisyydentunteita taustalla?

Annahan myöntää tuossakin haastattelussa selvästi kokevansa syyllisyyttä kun on loukannut muita.

Vierailija
16/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä Immonen ollut Jenni Vartiaisen, Chisun ja Anna Puun kanssa? Onko näitä nuoria naislaulajia vielä lisääkin?

Vierailija
17/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse pihalla, uutisia on erilaisia. Sanoit useita. Osa on parempaa journalismia ja osa instagramista napattuja, nekin tehty kuulostamaan siltä että hän itse on lehdelle kertonut. Siinä tapauksessa LEHTI myy itseään, ei Anna.

Mutta kaikki artistit myyvät itseään, ihan kaikki. Älä ole naivi, omaa vähän harkintakykyä.

Osa artisteista "myy itseään" vain musiikillaan ja puhumalla työstään ja omista tuntemuksistaan. Eivät ikinä alentuisi sotkemaan läheisiä ihmisiään lööppiotsikoihin kuten tämä Puu. 

Vierailija
18/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämä Immonen ollut Jenni Vartiaisen, Chisun ja Anna Puun kanssa? Onko näitä nuoria naislaulajia vielä lisääkin?

Ei ole ollut Chisun kanssa.

Vierailija
19/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Immonen lemppas Jennin pihalle?

Siksi koska alkoi paneskella Anna Puuta. Eikös tämä nyt ole tullut selväksi. Jukka ja Jenni erosivat 7v avoliitosta koska Immonen vaihtoi Jennin Annaan. Syitä ei kukaan tiedä, paitsi Jennin uuden levyn sanoituksista biisi "Vainot" kertoo että syy oli Jennin mustasukkaisuus kun alkoi epäillä tätä salasuhdetta.

Vierailija
20/137 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallinen väite: "Ex-mieheni ja uusi mieheni viettävät aikaa yhdessä". Mitähän mieltä Immonen on tuosta väitteestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi