Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro mikä on kaapissasi oleva iso luuranko, josta et voi puhua kellekään.

Vierailija
11.06.2019 |

Minä aloitan:

Kaapit ovat täynnä luurankoja, isompia ainakin, pienistä pystyn yleensä puhumaan. Iso luuranko on ainakin pohjaton yksinäisyys jota koen.

Jollekulle olen kyllä pystynyt mainitsemaan yksinäisyydestä, mutta vain ohimennen. Luulen että se karkoittaisi ihmisiä entisestään.

Kommentit (796)

Vierailija
761/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen homo

Vierailija
762/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoidulla käynti nuorempana, eipä siitä nyt oikein kenellekään kehtaa kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituoidulla käynti nuorempana, eipä siitä nyt oikein kenellekään kehtaa kertoa.

Ymmärrän tavallaan, mutta maksullisella on käynyt niin moni, että eipä se kovin erikoista lopulta ole.

Vierailija
764/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt varsinaisesti niinkään yksittäistä asiaa, kuin kokonaisuus. En usko, että kukaan tietää miten hullu oikeasti olen. Pärjään vaativassa työssä ja olen perheellinen. Mutta minulla on traumoja, pakkomielteitä, vihanhallintaongelmia, itseinhoa, masennusta, burn out, päihdeongelma ja syömishäiriö.

Vierailija
765/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut toiseen.

Sama, mutta en tiedä onko se nyt enää edes salaisuus. Taitaa olla enemmänkin julkinen salaisuus.

Vierailija
766/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on HIV. Sain sen parikymppisenä silloiselta poikaystävältäni. En ole kertonut kenellekään läheiselle tai kavereille. Seksiä en ole koskaan harrastanut kenenkään muun kuin tuon tartuttajan kanssa, enkä aio harrastaa. En halua ottaa riskiä, että tartuttaisin jonkun.

Vierailija
767/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on HIV. Sain sen parikymppisenä silloiselta poikaystävältäni. En ole kertonut kenellekään läheiselle tai kavereille. Seksiä en ole koskaan harrastanut kenenkään muun kuin tuon tartuttajan kanssa, enkä aio harrastaa. En halua ottaa riskiä, että tartuttaisin jonkun.

Moi. 

Kiinnostaako sua faktat? Henkilö, jolla on HIV ja joka on asiaankuuluvalla lääkityksellä, on kaikista turvallisin seksipartneri. Siis jopa turvallisempi kuin joku, jolla ei ole todettu HIV:tä. 

En tiedä sinusta, mutta jos mulla olisi HIV, ottaisin asioista selvää aika tarkkaan. Ehkä sinunkin kannattaisi, jotta et turhaan rajoita elämääsi.

Vierailija
768/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi. 

Kiinnostaako sua faktat? Henkilö, jolla on HIV ja joka on asiaankuuluvalla lääkityksellä, on kaikista turvallisin seksipartneri. Siis jopa turvallisempi kuin joku, jolla ei ole todettu HIV:tä. 

En tiedä sinusta, mutta jos mulla olisi HIV, ottaisin asioista selvää aika tarkkaan. Ehkä sinunkin kannattaisi, jotta et turhaan rajoita elämääsi.

Olen hyvin tietoinen faktoista. Siks toisekseen, eiköhän se vastapuoli juoksisi karkuun hyvin lujaa, kun kertoisin sairaudestani. Näin olen toiminut kymmenen vuotta ja näin aion toimia lopun elämääni. Tyhmyydestä sakotetaan 🤷

Vierailija
769/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi. 

Olen hyvin tietoinen faktoista. Siks toisekseen, eiköhän se vastapuoli juoksisi karkuun hyvin lujaa, kun kertoisin sairaudestani. Näin olen toiminut kymmenen vuotta ja näin aion toimia lopun elämääni. Tyhmyydestä sakotetaan 🤷

Ei siinä mitään, kunhan ymmärrät, että se ei ole HIV mikä estää sulta seksielämän, se olet sinä itse. 

Vierailija
770/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen trans hyvin syvällä kaapissa.

Vierailija
771/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi. 

Ei siinä mitään, kunhan ymmärrät, että se ei ole HIV mikä estää sulta seksielämän, se olet sinä itse. 

Ymmärrän kyllä.

Vierailija
772/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen paha ja väkivaltainen äiti; henkisesti olen nujertanut lapseni.

- Miehellä ja minulla ei ole seksielämää. Kulissiavioliitto.

- Olen aggressiivinen ja väkivaltainen.

- Vihaan ihmisiä, ajattelen lähes kaikista pahaa.

- Juon salaa viiniä. Paljon.

Päällepäin ei uskoisi sekuntiakaan.

Vierailija
773/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se käy kun ollaan maallisia materialisteja ja eletään synnissä.

Rukoilkaa ja lukekaa raamattua.

Vierailija
774/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi. 

Aika ankara olet itsellesi. Jos olet kaksikymppisenä sairastunut, elänyt nyt kymmenen vuotta valitsemallasi tavalla, olet siis kolmekymppinen? Sinulla voi olla vuosikymmeniä elämää edessä, varmasti voisit löytää ihmisen, joka ymmärtää tilanteesi.

Vierailija
775/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan perusarvoja eli haluaisin että maailma olis normaali olis vaan miehiä ja naisia ei mitään sukupuoletonpridehörhäilyä,halveksin salaa siskoani joka on lesbo, vihaan ylipäätänsä kun ihmiset on aivopesty siihen että hallitus pitää huolta,persut pahoja yms paskaa,kaikki ne puolueet on suoraan sanoen paskoja kaikkia ajaa samaa agendaa eli Agenda2030 tavoitteita.

Vierailija
776/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tavallaan, mutta maksullisella on käynyt niin moni, että eipä se kovin erikoista lopulta ole.

Ja tuota nolompi juttu on varmasti joku seksinukke kaapissa, vaikka väitetäänkin "moraalisesti hyväksyttävämmäksi". Ennemmin nainen sellaista creepyä kuitenkin karkuun juoksee kuin ilotytöllä käynyttä.

Vierailija
777/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuus ja paniikkikohtaukset

Vierailija
778/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa se noin helppoa,joskus kun yrittänyt lukea ei siitä tule mitään ajoittain ollut kausia että kiinnostanut hengelliset asiat mutta sitten taas laantuu jossain vaiheessa into,nyt vaan ei kiinnosta,tiedän joutuvani helvetinliekkeihin ei jaksa vaan kiinnostaa.

Vierailija
779/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsähtänyt-Ä kirjoitti:

En pidä kauheasti toisen lapseni luonteesta. Hankala luonne joka löytää valittamista joka asiasta, on jääräpäinen äärimmäisyyksiin saakka ja lisäksi pitkävihainen. En jaksaisi moista parisuhdekumppanina päiväkään.

Jostain ne geenit tulleet.

Vierailija
780/796 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä silti olisi parempi tehdä hyviä tekoja muille.