Moni 45+ nainen poistuu vapaaehtoisesti parisuhdemarkkinoilta
Huomaa että sellaiseen mieheen mitä haluaisi ei rahkeet riitä (miehet hakee nuorempia), pärjää ilman seksiäkin ja löytää mittavan kulttuuriharrastustarjonnan.
Kommentit (89)
Joo erosin 46-vuotiaana ja nyt asustelen onnellisesti yksin.
Minulla on kuitenkin oikein mukava mies vakipanona ja sen enempää en tarvitse miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut 44v nainen ja huomaan olevani todella nirso miesten suhteen. Jos aion seurustella, on miehen oltava lähes kymppi.
Tämän ikäisenä en enää halua tuhlata elämääni ihan kivaan mieheen tai parisuhteeseen.
Ja täyttä kymppiä et enää saa vaikka olisit Anu Sagimin kopio (siis Anu 15v sitten)
Luonnollisesti et pysty kuvittelemaan tilannetta jossa täysi kymppi on muuta kuin ulkonäkö, se on tullut jo selväksi. Elämänkumppanina Anu Sagin on mitä luultavimmin korkeintaan nelonen jos sitäkään. Luultavasti yhtä helvettiä. -eri
Minä ainakin voisin ottaa itselleni elämänkumppanin toisesta naisesta mieluummin kuin miehestä. Olen kyllä täysin hetero mutta läheisyys, arjen jakaminen, toisen tukeminen ja huolenpito voisi olla tyydyttävämpää naisen kanssa. Miehen kanssa en voisi koskaan asua saman katon alla.
N24
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin voisin ottaa itselleni elämänkumppanin toisesta naisesta mieluummin kuin miehestä. Olen kyllä täysin hetero mutta läheisyys, arjen jakaminen, toisen tukeminen ja huolenpito voisi olla tyydyttävämpää naisen kanssa. Miehen kanssa en voisi koskaan asua saman katon alla.
N24
Hmm. Miksi luulet että naisten väliset liitot ovat lyhyempiä kuin heteroliitot, ja homomiesten liitot? Miksi naisten välisissä liitoissa on eniten väkivaltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Hmm. Miksi luulet että naisten väliset liitot ovat lyhyempiä kuin heteroliitot, ja homomiesten liitot? Miksi naisten välisissä liitoissa on eniten väkivaltaa?
Oisko siksi kun siinä on kaksi miestyyppistä aivoa samassa liitossa.
Vierailija kirjoitti:
Nnihään se parisuhde-expertti sanoi, että tuon ikäisillä miehillä on kova kysyntä parisuhdemarkkinoilla, mutta naisille ei ole vientiä. Ts. 3-kymppiset naiset haluaa 45+ miehen mutta sen ikäinen nainen kelpaa hädin tuskin eläkeikäiselle. Joten parempi kai vetäytyä.
Hmm, siinä on aika moni 3-kymppinen mies sitten vapaana...
Vierailija kirjoitti:
Moni poistuu jo päälle kolmekymppisenä haudaten haaveet omasta perheestä kun miehiä kiinnostaa vain irtoseksi ja/tai seksisuhteet.
Tämä tapahtuu kun nainen on reilusti huonomman näköinen kuin semmoinen nainen, jonka mies voisi saada parisuhteeseen.
Nainen saa aina paremman näköisen miehen seksiin, kuin suhteeseen. Miehelle se on tietty toisinpäin.
Tässä hyvin kiteytetty. Kolmosvaiheessa miestä ei tarvita enää.
Naisen elämänvaiheet:
1. Juoksut (menevät panomiehet kiinnostavat, nuoruudesta kaikki irti)
2. Vakiintuminen (100% panostus kotiin ja käytännöllisyyteen, muumimammalook, +20kg)
3. Menot (kulttuuria, matkailua, voimaantumista, Uusi Minä. Miehet lakkaavat kiinnostamasta tai parisuhteeseen ei enää saa vastaavan tasoista kuin nuorempana)
Ja täyttä kymppiä et enää saa vaikka olisit Anu Sagimin kopio (siis Anu 15v sitten)