Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla lasta jolle ei ruoka maita?

Vierailija
24.05.2006 |

Meillä 5v ja syö " hiiren annoksia" . Useasti jo kutsuttaessa syömään sanoo että ei ole nälkä. Ei kutenkaan ole ronkeli, eli ei koskaan sano hyi, en syö tota. Hoikka on 16 kg ja 106 cm. Hb alhainen 107, normaali rajoissa, neuvolassa sanottiin. Saako mitenkään syömään kunnolla? Emme ole pakottaneet. Ihmetyttää miten joku voi elää noin vähällä. Ei syö paljon makeaa. Miten te muut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari lusikallista per ateria on ihan normaalia... silti leikkii ja voi ihan hyvin, on siis pirteä eikä mitenkään flegmaattinen tai väsyneempi. Hän on ollut aina huono syömään ja olemme käyneet ravitsemusterapeutillakin, josta tosin ei kovin apuja.

Itse olen ollut lapsena erittäin huono syömään, muistan vielä ala-asteen viimeisilläkin luokilla inhonneeni KAIKKIA ruokia ja väkipakolla maistellut muutaman lusikan. Olen kuitenkin kasvanut ihan " isoksi tytöksi" itsekin.

Välillä on tosi raskasta huolehtia ja miettiä mitä seurauksia voi huonolla syömisellä olla, mutta välilla taas annan asian olla kun en sille oieastaan mitään voi.

Hermo menee joskus väsyneenä syömisen aikana, (mikä on tietenkin väärin, mutta en kuvittelekaan olevani täydellinen äiti) ja sekin on todettu että vaikka miten huutais ja pakottais niin ruoka ei uppoa. Saa vain pahan mielen itselleen ja kaikille muille.

Ehkä meidänkin lapsista kaikesta huolimatta kasvaa isoja, terveitä aikuisia!

Tsemppiä ja jaksamisia AP:lle

Vierailija
2/2 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo, eihän se olisi mitään todellakaan hyvää annettavaa, mutta kun se on ainoa ruoka tällä hetkellä joka uppoaa (siis puhutaan yhdestä lauantaimakkaran siivusta). Meillä on kyllä ollut kausia, jolloin syöminen ei ole ollut ihan niin vaikeaa ja ruokaa on mennyt mielestäni jopa ihan melko normaalejakin määriä, mutta tällaisina kuivina kausina ruokailu on todella nihkeää. Mutta pakottamaan minäkään en ole lähtenyt. Tsemppiä vain kaikille :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä