Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on miehen kanssa sopimus, että hånen ei tarvitse olla mua kohtaan yksiavioinen - haluatko kysyä jotain?

Vierailija
09.06.2019 |

Eli meillä on diili, että mies voi halutessaan käydä vieraissa. Ollaan kuitenkin sovittu tuon diilin olevan vain yhdensuuntainen eli koskee vain häntä. Olemme onnellisesti yhdessä. Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi itsellesi sama vapaus, suostuuko mies?

Ei sun silti tarvitse panna muita, mutta saisitko edes teoriassa luvan

Vierailija
102/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovi itsellesi sama vapaus, suostuuko mies?

Ei sun silti tarvitse panna muita, mutta saisitko edes teoriassa luvan

Niin, ap voisi sanoa että tarvitsee sen päänsisäisenä juttuna, ei aio käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassahan sillä miehelläkin se lupa on....vai miten?

Vierailija
104/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten suhtautuisit jos jossain vaiheessa saisit tietää, että miehelläsi on ollut liittonne aikana, sanotaan nyt sellainen sata kumppania? Käyttänyt myös maksullisten palveluita.

Että päänsisäinen vapaus tarkoitti sitä.

Ja sinä ollut siinä uskossa että ei välttämättä ketään muita. Kun vapaudessa pystyi sitoutumaan.

Vierailija
105/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku untuvakerä kirjoitti:

Kunnollinen yhteinen aamiainen voi auttaa tässä teidän tapauksessanne ap. Minä syön joka aamu kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni syö myös graham-puuroa, mutta laittaa siihen voisilmän ja ripottelee päälle hiukkasen ruokosokeria.

Kummallakaan meistä ei ole koskaan - ei siis ikinä - ole ollut tarvetta lähteä seksisuhteeseen kolmansien osapuolten kanssa. Olemme olleet yhdessä jo seitsemäntoista vuotta.

Ihana, grahampuuro on täällä taas :)

Vierailija
106/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten suhtautuisit jos jossain vaiheessa saisit tietää, että miehelläsi on ollut liittonne aikana, sanotaan nyt sellainen sata kumppania? Käyttänyt myös maksullisten palveluita.

Että päänsisäinen vapaus tarkoitti sitä.

Ja sinä ollut siinä uskossa että ei välttämättä ketään muita. Kun vapaudessa pystyi sitoutumaan.

Sama paradoksi ihmetyttää. Ap on antanut miehelle luvan vieraisiin, ja hänellä on mielikuva siitä, että molemmat ymmärtävät sen samalla tavalla. Ajatus vieraista naisista voi ajatuksen tasolla kiihottaa, mutta kiihottaisiko se jos tietäisi tarkemmin montako naista, millaisia ja kuinka pitkäkestoisia suhteita. Todellisuus voisi tuntua aika karulta kun oma päänsisäinen kuvitelma olisi vain sitä mitä se on, jonkinlainen toive siitä että ehkä se toinen ei sitten kuitenkaan vaikka luvan sai.

Vierailija
107/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näissä jutuissa aina painoteta avoimen keskustelun ja rehellisyyden merkitystä. Asiat on keskusteltava perin pohjin. Vaikkei yksityiskohtia kerrottaisikaan, mainitaan kuitenkin esim. se, jos on joku toinen kuvio meneillään jne.

Ap tuntuu olevan aika lailla pimennossa miehensä tekemisistä. Tulee mieleen, että tuossa on aikamoinen riski saada turpiinsa tunnetasolla, jos homma ei olekaan ihan selvä,

Vierailija
108/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä koska itse olen ollut tuollaisessa järjestelyssä. Vasta pari vuotta avioliittoni loppumisen jälkeen tajusin mieheni manipuloineen minut antamaan luvan käyttäen hyväkseen heikkoa itsetuntoani. Koko parisuhteemme oli valjastettu hänen haluilleen ja mieliteoilleen, olin maahan poljettu kynnysmatto.

Vierailija
109/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kysyä koska itse olen ollut tuollaisessa järjestelyssä. Vasta pari vuotta avioliittoni loppumisen jälkeen tajusin mieheni manipuloineen minut antamaan luvan käyttäen hyväkseen heikkoa itsetuntoani. Koko parisuhteemme oli valjastettu hänen haluilleen ja mieliteoilleen, olin maahan poljettu kynnysmatto.

Niinpä.

Olen vähän huolissani susta, ap, vaikka ehkä koetkin tämän loukkaavana.

Romanttisissa suhteissa ylipäätään on aika helppo huiputtaa itseään, ehkä myös sitä toista osapuolta.

Oletko miettinyt mistä juontaa juurensa, että koet olevasi ”sub”?

Vierailija
110/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo, ja todennäk. miehen kirjoittama. Jos joku oikeasti olisi tällaisessa suhteessa hän ei kokisi tarpeelliseksi tehdä siitä tällaista avausta. Hän pitää tätä ihan yhtälailla epänormaalina ja ikävänä asiana kuin me muutkin. Aina jos joku on itse epävarma jostain ominaisuudestaan tai elämäntyylistään hän näkee tarpeelliseksi kysellä muiden mielipiteitä. Jos ap olisi sitä mitä väittää ei hänelle olisi tullut mieleenkään kysellä muiden mielipiteitä aiheesta.

Tämä oli provo, joten case closed.

Vierailija
111/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäisin vielä tähän omaani niin kun se mustasukkaisuus tulee ja salaa otat selville mitä miehesi puuhaa niin se seksi ei ole se mikä satuttaa vaan se, että sinä et ole ikinä se ketä mies ajattelee. Toinen nainen saa töistä lähetetyn miehen selfien missä teksti, huomenta kulta, ruokiksella mies lähettää tälle pusipusit ja kertoo kaipaavansa, luet kun miehesi jakaa tunteitaan, toiveitaan ja haaveitaan vieraalle naiselle. Viesteissä on täysin sinulle tuntematon ihminen. Et edes tiedä mitä miehesi elämässä tapahtuu. Ja SE sattuu. Miehet kehittää aina tunnesiteen panoihinsa. Ne ei ole ikinä pelkkää seksiä.

Vierailija
112/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä provo vai ei, mutta meillä on käytössä sama systeemi. Minä kiihotun ajatuksesta että mieheni saa harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta lopulta minä olen kuitenkin se kenen kanssa on joku muukin kuin seksuaalinen yhteys.

Vierailija
113/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä provo vai ei, mutta meillä on käytössä sama systeemi. Minä kiihotun ajatuksesta että mieheni saa harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta lopulta minä olen kuitenkin se kenen kanssa on joku muukin kuin seksuaalinen yhteys.

Tai niin sinä oletat, mutta todellisuudessa et välttämättä ole mitään muuta kuin käytännöllisyys, joka hoitaa osan ikävistä arkihommista. Ystävyyssuhde voi muodostua sivusuhteen kanssakin, mutta sitähän luvalla pettävä järkevä mieskään ei kotona mainostaisi. Eihän tämä vaadi kuin asteen verran vähemmän panostusta kuin pettää monogamisessa suhteessa. Siinä täytyy piilotella ja valehdella, vapaassa suhteessa tarvii luoda kumppanille kuvitelma että häneen on jokin spesiaalimpi yhteys.

Vierailija
114/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut teidän parisuhteestanne, kun omani on kunnossa.

Vierailija
115/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo tarkoittaa, että olet sub? Mitä sellaista miehesi antaa sinulle, mitä et voisi löytää jostakin toisesta, uskollisesta miehestä?

Vierailija
116/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan äo kiinnostaa, onko lähelläkään sataa?

Vierailija
117/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että teit aiheesta ketjun, kertoo siitä ettet ole oikeasti ihan sinut sopimuksenne kanssa. Joku siinä vähän painaa ja kaivelee. Sinulla on tarve käsitellä asiaa ja peilata tilannettasi muiden mielipiteisiin, siksi teit ketjun.

Vertailukohtana, itse olen ihan täysin sinut esimerkiksi painoni kanssa. Ei tulisi mieleenkään tehdä ketjua "Painan 61 kg. Haluatko kysyä minulta jotain?". Koska ei vaan yksinkertaisesti jaksaisi kiinnostaa keskustella aiheesta. Koska olen sen kanssa sinut eikä minulla ole mitään tarvetta käsitellä sitä tai edes kummemmin ajatella sitä.

Vierailija
118/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö sukupuolitauteja?

Vierailija
119/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se, että teit aiheesta ketjun, kertoo siitä ettet ole oikeasti ihan sinut sopimuksenne kanssa. Joku siinä vähän painaa ja kaivelee. Sinulla on tarve käsitellä asiaa ja peilata tilannettasi muiden mielipiteisiin, siksi teit ketjun.

Vertailukohtana, itse olen ihan täysin sinut esimerkiksi painoni kanssa. Ei tulisi mieleenkään tehdä ketjua "Painan 61 kg. Haluatko kysyä minulta jotain?". Koska ei vaan yksinkertaisesti jaksaisi kiinnostaa keskustella aiheesta. Koska olen sen kanssa sinut eikä minulla ole mitään tarvetta käsitellä sitä tai edes kummemmin ajatella sitä.

Ap, oletko jollain tasolla kuitenkin tyytymätön suhteeseen, ja siksi teit ketjun?

Vierailija
120/148 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa, että olet sub? Mitä sellaista miehesi antaa sinulle, mitä et voisi löytää jostakin toisesta, uskollisesta miehestä?

submissive? eli alistuva, kun ei osannut käyttää suomenkielistä sanaa raukka ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi