Meillä on miehen kanssa sopimus, että hånen ei tarvitse olla mua kohtaan yksiavioinen - haluatko kysyä jotain?
Eli meillä on diili, että mies voi halutessaan käydä vieraissa. Ollaan kuitenkin sovittu tuon diilin olevan vain yhdensuuntainen eli koskee vain häntä. Olemme onnellisesti yhdessä. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (148)
Mitä hyödyt liitosta ellei lapsia ole
Haluatko tietää milloin miehellä on muita, vai haluatko että hän valehtelee reissuistaan? Kertapanoja, pitempiä sivusuhteita, ammattilaisia vai mies saa itse valita?
Etkö pelkää saavasi jotain sellaista tautia minkä tarttumista kumin käyttö ei välttämättä ehkäise?
Kuulostaa surulliselta. Tiedän yhden pariskunnan, jossa vaimo antoi miehelle luvan käydä vieraissa. Mutta tämä oli sen takia, että vaimo oli hyvin sairas ja mies erittäin viriili.
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuu, jos hän on toisen kanssa? Koetko mustasukkaisuutta?
En edes tiedä, onko hän ollut toisen kanssa. Mutta jos kuvittelen, että on ollut, niin jollain tavalla koen mustasukkaisuutta mutta samalla myös koen ajatuksen jopa kiihottavana.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyödyt liitosta ellei lapsia ole
Minä olen vela, miehellä on aiemmasta suhteesta lapsia. Saan mieheltä hyvän parisuhteen ja loistavaa seksiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kai olet tietoinen, että kumi ei ole 100% luotettava ehkäisyväline? Yhdyntä voi AINA johtaa raskauteen.
Tai kondyloomaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko tietää milloin miehellä on muita, vai haluatko että hän valehtelee reissuistaan? Kertapanoja, pitempiä sivusuhteita, ammattilaisia vai mies saa itse valita?
Etkö pelkää saavasi jotain sellaista tautia minkä tarttumista kumin käyttö ei välttämättä ehkäise?
En edes tiedä, onko miehellä ollut muita. Luulen, että tuossa luvassa on enemmän kyseessä sellainen vapauden tunne miehelle, ei niin että hän panee kaikkea mikä liikkuu. Toivon, ettei hän valehtele minulle mistään (ollaan tästä sovittukin) mutta toisaalta ollaan sovittu, että jos säätää jotain toisen naisen kanssa, niin hoitaa sen hienotunteisesti. Luulen, että ihastuksia voi miehelle mennä ja tulla, mutta en usko mitään vakavampaa. Hän on pitkään hakenut ja toivonut minunkaltaista sub-naista, enkä usko hänen löytävän ihan nopeasti samanlaista. Uskon myös, että mies todella rakastaa minua. Kumin käytöstä ajattelen, että huolellinen käyttö saa riittää.
ap
Herää nyt hyvä nainen! Miehesi voi milloin tahansa rakastua johonkin hoitoonsa ja jättää sinut. Ja sanoo sitten vain että "oho" koska hänellä oli lupa. Jossain vaiheessa tulet vielä kokemaan mustasukkaisuutta jollaisesta et voinut uneksiakaan.
huono taktiikka tuo että antaa pettää koska pettäisi kuitenkin. Kyllä nämä "sitoutumiskammoiset" on niin nähty, kun kävelee joku hemaiseva 20-vuotias blondi vastaan niin johan katoaa niiden sitoutumsikammo. Siihen asti voi olla sun kanssas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet tietoinen, että kumi ei ole 100% luotettava ehkäisyväline? Yhdyntä voi AINA johtaa raskauteen.
Tai kondyloomaan.
Tai herpekseen. Tai HPV-viruksen aiheuttamiin muutoksiin kohdunkaulaan tai nieluun.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa surulliselta. Tiedän yhden pariskunnan, jossa vaimo antoi miehelle luvan käydä vieraissa. Mutta tämä oli sen takia, että vaimo oli hyvin sairas ja mies erittäin viriili.
Me olemme molemmat erittäin viriilejä, eli tilanteemme on varsin erilainen kuin tuossa kertomassasi tapauksessa. Minusta surullista olisi, jos pakottaisin väkisin miehen sellaiseksi mitä hän ei vaan ole. Silloin hän voisi luultavasti pettää, kokea hirvittävät syyllisyydentunnot, valehdella... asiat mutkistuisi ja lopulta eroisimme. Se olisi surullista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, onko hän ollut toisen kanssa. Mutta jos kuvittelen, että on ollut, niin jollain tavalla koen mustasukkaisuutta mutta samalla myös koen ajatuksen jopa kiihottavana.
ap
Eihän sun tarvitse kuvitella. Onhan se ollut.
Joillain tällaisessa järjestelyssä on myös sopimus, että kerrotaan. Mutta sä olet niin ”sub ” että ei tarvitse kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kondyloomaan.
Tai herpekseen. Tai HPV-viruksen aiheuttamiin muutoksiin kohdunkaulaan tai nieluun.
Kyllä, elämä ei ole täysin riskitöntä. Mutta kuten jo kirjoitin, mieheni ei pane kaikkea mikä liikkuu ja tarvittaessa on varmasti vastuullinen käyttämään kumia. Yhtä lailla kuka tahansa peruspirkko voi joutua tilanteeseen, jossa mies on käynyt vaikka Tallinnassa maksullisissa, ei ole käyttänyt kumia ja tartuttaa jotain.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eihän sun tarvitse kuvitella. Onhan se ollut.
Joillain tällaisessa järjestelyssä on myös sopimus, että kerrotaan. Mutta sä olet niin ”sub ” että ei tarvitse kertoa?
Ai, meidän sopimuksessa ei ole mitään siitä, että pitäisi kertoa jos on jotain muita. En utele mieheltä muutenkaan asioista, joita hän ei itse halua kertoa.
ap
Miksei mies hae apua tuohon vaivaansa psykiatrilta. Sairaushan tuo on
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kondyloomaan.
Kyllä, elämä ei ole täysin riskitöntä. Mutta kuten jo kirjoitin, mieheni ei pane kaikkea mikä liikkuu ja tarvittaessa on varmasti vastuullinen käyttämään kumia. Yhtä lailla kuka tahansa peruspirkko voi joutua tilanteeseen, jossa mies on käynyt vaikka Tallinnassa maksullisissa, ei ole käyttänyt kumia ja tartuttaa jotain.
ap
Kondylooma tarttuu kuminkin kanssa.
Kunnollinen yhteinen aamiainen voi auttaa tässä teidän tapauksessanne ap. Minä syön joka aamu kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni syö myös graham-puuroa, mutta laittaa siihen voisilmän ja ripottelee päälle hiukkasen ruokosokeria.
Kummallakaan meistä ei ole koskaan - ei siis ikinä - ole ollut tarvetta lähteä seksisuhteeseen kolmansien osapuolten kanssa. Olemme olleet yhdessä jo seitsemäntoista vuotta.
Vähän jo vanhempana ja paljon maailmaa nähneenä tätinä voin sanoa, että parisuhteesi ei varmastikaan kaadu puolisosi suhteisiin vaan siihen, että sinä itse olet niin ”sub”.
Olet edelläkävijä, tavanomaista alkukantaisemmissa yhteiskunnissa tosin. Luonnollinen seuraus sille että naiset pääsevät toteuttamaan seksuaalisuuttaan vapaasti.
Kaikille ei valitettavasti riitä niitä haluttuja miehiä, joten jakoonhan ne menee. Ensin parhaiden miesten annetaan paneskella sivusuhteissa ja lopulta pääsemme eroon monogamian kahleista ja moniavoisuus sallitaan taas miehille, koska nainenhan haluaa sitoa miehen suhteeseen, vaikka joutuisikin jakamaan useamman kanssa.
Sallitko miehellesi usemman naisen, jotka ovat samanarvoisia kanssasi? Eli, oletko mukana myös haaremissa, jos miehesi näin haluaa?
Vastaan tähän, vaikkei ollut varsinaista kysymystä. Tietenkin on paljon pariskuntia, joille uskottomuus ei tulisi kuuloonkaan ja hyvä niin. Ymmärrän, ettei tämä järjestely sovi kaikille. Toisaalta luulisin, että uskottomuus tai sen yritykset on aika yleisiä. Muistan itse sinkkuvuosiltani, miten onnellisesti naimisissa olevat Pekat ja Tepot yrittivät iskeä yhden illan seuraksi.
ap