Yhden illan jutut ja pieni penis
Naiset, haluutteko tietää etukäteen yhden illan jutuissa, jos miehellä on pieni penis? Olen aika hyvännäköinen (kai), ja yhden illan seuraa olisi toisinaan tarjolla. Minulla on vaan pieni penis, enkä haluaisi sitäkään että se tuottaisi pettymyksen sitten kämpillä.
Eli nainen, haluaisitko että mies kertoisi tämmöisestä miinuspuolesta etukäteen, jotta voisit sitten harkita paremmin jatkoa? Ja mikä on ehdoton kipuraja n. senteissä, millä saattaisit huolia muuten mukavan miehen saatillesi?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhma setä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän luonnonvalinta tässäkin tule poistamaan pienimunaiset miehet kartalta.
Jos naiset eivät tekisi lapsia pienimunaisten kanssa (itse en ainakaan tekisi), vähitellen luonto ohjaa homman niin, että isomunaiset voittavat tuottaessaan enemmän jälkeläisiä.
Käännäppä tuo niin päin, että miehet kelpuuttavat vain max 55kg naiset joilla on silti hyvät tisut ja tiimalasivartalo sekä luonnostaa vähäkarvainen toosa. Miten fiksulta kuulostaa?
Kuulostaa äärimmäisen fiksulta. Itse en voisi ajatella kehopositiivista naista kumppanikseni. Toosan ei tarvitse olla luonnostaan vähäkarvainen; sen voi myös vahata/sokeroida. Mutta tiimalasivartalon, sopivan kokoisten rintojen lisäksi pitää olla olla kiinteä pyörä pylly ja kauniit sääret. Jos kaikki miehet vain pitäisivät standardista kiinni, niin muutaman sukupolven jälkeläispojilla olisi helpompaa valita kumppani, kun kaikki olisivat sopivia.
Nimenomaan. Miesten kannattaisi suosia myös pelkästään kauniita naisia, ja jättää rumat ja/tai miesmäiset naiset + muut yökötykset rauhaan. Ennen pitkää Suomessa olisi vain kauniita naisia ja miehillä olisi kivaa.
Todella toivon että tämä ei ollut tosissaan kirjoitettu.
Miten tuo käytännössä erosi tuosta toisesta ehdotuksesta jossa toivottiin naisten pariutuvan vain isomunaisten miesten kanssa? Kommentoitko siihenkin, että toivottavasti ei ollut tosissaan? Ne on nämä kaksoisstandardit jossa naiset ovat niin v*tun hyviä.
-eri
Todellakin totean saman, ei eroa juuri mitenkään. Sori, luin ketjun hätäisesti, tuo näköjään tulikin ensimmäisenä esille. Minusta paras olisi jos pääkopan sisällölle annettaisiin suurempi painoarvo näissä asioissa mutta harmi kyllä se taitaa olla vaikeasti toteutettavissa.
Jos täällä haluaa aloittaa sukupuolten välisen sodan, niin varmimmin se onnistuu kun tekee aloituksen peniksen koosta xD
Vierailija kirjoitti:
Tätä kun lukee, niin johtopäätös on se, että Isomunaisen miehen ekvivalentti nainen on tiimalasivartaloinen ja kiinteäpeppuinen ihanuus. Ehkä pelkästään em. tyyppien pitäisi pariutua keskenään rodun parantamiseksi.
Mutta eihän sillä elimen koolla ollut mitään väliä kuten ei naisen vartalon kauneudella
Voin naisena ainakin täysin valehtelematta todeta, että minulle elimen koko on miehessä täysin mitätön asia. En pysty millään lailla samaistumaan toisenlaiseen ajatusmaailmaan. Toisaalta en myöskään pysty samaistumaan naisiin, jotka harrastavat yhden illan juttuja, joten ehkä olen vähän väärässä ketjussa muutenkin.
Kerran huomasin olevani pienen pienen peniksen omaavan herran kanssa sängyssä,
Mutta hän oli erittäin hyvä käsistään ja unohdin täysin pienen.
Mä haluaisin tietää on nainen pessyt pillunsa, makaako pelkästään lahnana alla, onko rinnat ja perse kiinteät jne. Nämä on asioita, joihin naiset pystyy itse vaikuttamaan. Niin monta pettymystä tässä suhteessa, että ei enää yhden illan juttuja minulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tietää on nainen pessyt pillunsa, makaako pelkästään lahnana alla, onko rinnat ja perse kiinteät jne. Nämä on asioita, joihin naiset pystyy itse vaikuttamaan. Niin monta pettymystä tässä suhteessa, että ei enää yhden illan juttuja minulle.
Ja noistakin ainoastaan tuo hygieniapuoli on oikeasti tärkeä ja potentiaalinen dealbreaker, kaiken muun antaa anteeksi jos yläpäät natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset eivät tekisi lapsia pienimunaisten kanssa (itse en ainakaan tekisi), vähitellen luonto ohjaa homman niin, että isomunaiset voittavat tuottaessaan enemmän jälkeläisiä.
Käännäppä tuo niin päin, että miehet kelpuuttavat vain max 55kg naiset joilla on silti hyvät tisut ja tiimalasivartalo sekä luonnostaa vähäkarvainen toosa. Miten fiksulta kuulostaa?
Olen tiimalasivartaloinen, urheilullinen, pyöreäpeppuinen ja kiinteärintainen nainen mitoilla 90-60-92 ja pituus-paino 170/54. En ole ikinä seurustellut pienimunaisen miehen kanssa enkä seurustelisi. Tällä hetkellä seurustelen minusta ”normaalia” kokoluokkaa edustavan miehen kanssa mutta onhan se oikeasti iso verrattuna keskimääräisiin katkiksiin.
Ei se peniksen koko ole kaikkein olennaisin kriteeri (luonne ekana), mutta onneksi isonmunaisen miehen tunnistaa jo käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se peniksen koko ole kaikkein olennaisin kriteeri (luonne ekana), mutta onneksi isonmunaisen miehen tunnistaa jo käytöksestä.
Mikä on se käytöksessä oleva juttu, josta tunnistaa isomunaisen? Tiedän monia aidosti itsevarmoja tyyppejä jotka ovat sattumalta (?) aivan jumalaisia rakastajia, mutta ihan normikokoisia tai jopa alle keskiarvon (12cm). Onko se vähän yksinkertaiselta vaikuttava olemus, ylimielisyys, vai joku muu juttu mistä tietää miehen olevan isomunainen. Tietysti jos lahkeessa pullottaa HK-Sinistä isompi vehje, niin siitä tunnistaa kyllä.
Jottei tulisi mielikuvaa, että minulla olisi jotain isomunaisia vastaan, olen kokenut, että heidänkin joukossa aivan loistavia rakastajia.
Tätä kun lukee, niin johtopäätös on se, että Isomunaisen miehen ekvivalentti nainen on tiimalasivartaloinen ja kiinteäpeppuinen ihanuus. Ehkä pelkästään em. tyyppien pitäisi pariutua keskenään rodun parantamiseksi.
Mutta eihän sillä elimen koolla ollut mitään väliä kuten ei naisen vartalon kauneudella