Yhden illan jutut ja pieni penis
Naiset, haluutteko tietää etukäteen yhden illan jutuissa, jos miehellä on pieni penis? Olen aika hyvännäköinen (kai), ja yhden illan seuraa olisi toisinaan tarjolla. Minulla on vaan pieni penis, enkä haluaisi sitäkään että se tuottaisi pettymyksen sitten kämpillä.
Eli nainen, haluaisitko että mies kertoisi tämmöisestä miinuspuolesta etukäteen, jotta voisit sitten harkita paremmin jatkoa? Ja mikä on ehdoton kipuraja n. senteissä, millä saattaisit huolia muuten mukavan miehen saatillesi?
Kommentit (49)
Joillekin naisille sopii pieni penis, joillekin keskiverto ja joillekin iso - ja jotkut tykkäävät kaikenlaisista, mutta usemmiten jotkut on selkeästi isojen perään ja toiset taas kokee, että iso sattuu eikä tunnu hyvältä.
Yolo-asenteella vaan, ei kenenkään tarvitse sukuelintään häpeillä ja jos nainen tai mies hakee irtoseksiä tuntemattomalta, niin siinähän jokainen aivan itse ottaa riskin kun ei mitään laatutakuuta ole, eli lapsellista alkaa sitten pettymään.
Älkää kuunnelko noita pippelisheimaajia, yolo-asenteella vaan ja fokus toimintaan ei sukuelimen miettimiseen.
T: nainen
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä kysytty naisten mielipiteitä eikä itsekkäiden, pienimunaisten miesten? 🤔
Jos asenne on yleisesti tuo, niin seuraavan kerran vihellän pelin poikki kun housuista ilmestyy nakki, ja lähden muualle olemaan vastuussa omasta nautinnostani.
Ihan yhtä itsekäs siis sinäkin olet...
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä kysytty naisten mielipiteitä eikä itsekkäiden, pienimunaisten miesten? 🤔
Jos asenne on yleisesti tuo, niin seuraavan kerran vihellän pelin poikki kun housuista ilmestyy nakki, ja lähden muualle olemaan vastuussa omasta nautinnostani.
No mitä sinäkin siinä uliset?
Etkö itse vastailisi ollenkaan uhmakkaasti vaan miellyttäisit vaan miehiä, jotka sheimaisivat sinun vaginaasi, rintoja, pituutta ym.?
Käytöstavat ja empatia huom
T: nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asenne on yleisesti tuo, niin seuraavan kerran vihellän pelin poikki kun housuista ilmestyy nakki, ja lähden muualle olemaan vastuussa omasta nautinnostani.No mitä sinäkin siinä uliset?
Etkö itse vastailisi ollenkaan uhmakkaasti vaan miellyttäisit vaan miehiä, jotka sheimaisivat sinun vaginaasi, rintoja, pituutta ym.?
Käytöstavat ja empatia huomT: nainen
"Nainen" joo XD
Jos ketju olisi naisen avaama ja kysyttäisiin vaikka pitääkö riippareista kertoa etukäteen miehille niin lukisin mielenkiinnolla enkä menisi ketjuun itkemään. Ajattelisin vain, että mielenkiintoista, eikä koske minua.
Jos naisilta kysytään jotain, mitä miehet yleensä aina tulevat ketjuun poraamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asenne on yleisesti tuo, niin seuraavan kerran vihellän pelin poikki kun housuista ilmestyy nakki, ja lähden muualle olemaan vastuussa omasta nautinnostani.No mitä sinäkin siinä uliset?
"Nainen" joo XD
Jos ketju olisi naisen avaama ja kysyttäisiin vaikka pitääkö riippareista kertoa etukäteen miehille niin lukisin mielenkiinnolla enkä menisi ketjuun itkemään. Ajattelisin vain, että mielenkiintoista, eikä koske minua.
Jos naisilta kysytään jotain, mitä miehet yleensä aina tulevat ketjuun poraamaan?
Plaa plaa plaa, ihan yhtä lailla naisetkin poraavat silloin kun kyse on naisten ruumiinosista. Miehillä on ihan yhtä oikeus kommentoida aihetta kuin naisillakin.
Suoraan kysymykseen suora vastaus: kyllä. Jos hakisin irtoseksiä niin haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän luonnonvalinta tässäkin tule poistamaan pienimunaiset miehet kartalta.
Jos naiset eivät tekisi lapsia pienimunaisten kanssa (itse en ainakaan tekisi), vähitellen luonto ohjaa homman niin, että isomunaiset voittavat tuottaessaan enemmän jälkeläisiä.
Sortsi, omat 11/11 cm geenit siirretty onnistuneesti x 2 jo ajat sitten :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset eivät tekisi lapsia pienimunaisten kanssa (itse en ainakaan tekisi), vähitellen luonto ohjaa homman niin, että isomunaiset voittavat tuottaessaan enemmän jälkeläisiä.
Sortsi, omat 11/11 cm geenit siirretty onnistuneesti x 2 jo ajat sitten :)
Sama täällä. Operaatio Isomunaisten Ylivallan Vesitys etenee suunnitelmien mukaisesti x)
n50+ kirjoitti:
Suoraan kysymykseen suora vastaus: kyllä. Jos hakisin irtoseksiä niin haluaisin tietää.
Ikävä kyllä on vain yksi tapa tietää. Tosin jos joku hiprakainen viisnymppinen lähestyy valomerkkipaniikissa ajatellen olevansa maailman lahja seksille tulee helposti kerrottua että mulla on mikropenis enkä nuole. Suoraan kysymyjseen kiero vastaus.
Vierailija kirjoitti:
n50+ kirjoitti:
Ikävä kyllä on vain yksi tapa tietää. Tosin jos joku hiprakainen viisnymppinen lähestyy valomerkkipaniikissa ajatellen olevansa maailman lahja seksille tulee helposti kerrottua että mulla on mikropenis enkä nuole. Suoraan kysymyjseen kiero vastaus.
Voi kuule. Mä vastasin JOS hakisin irtoseksiä. Ei ole tarvetta hakea, enkä ole koskaan lähestynyt ketään "valomerkkipaniikissa pikku hiprakassa". Tarjontaa on niin ettei ole tosikaan. Tuohan olisi kyllä hyvä keino torjua liian innokas nainen loukkaamatta hänen tunteitaan, ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nainen" joo XD
Niin, miksi epäilet naiseuttani?
Vai luuletko kaikkien naisten olevan yhtä ilkeitä ja kylmiä kuin sinä ja kaverisi?
Minun mielestäni naisten hyvin yleisesti harrastama pippelisheimaus on häpeäksi koko naiskunnalle, ja minä teen mielipiteeni aina selväksi kun moiseen halpamaisuuteen törmään.
Kyse ei siis ole pelkästään tästä ketjusta, vaan todella laajasta ja kyseisestä ilmiöstä.
En ymmärrä, miten ne samat sivistymättömät pippeli- ja pituussheimaajat kehtaavat ulista siitä, jos miehet häpäisee niiden vartaloita, arvostelee rumasti rintoja, vaatii hoikkuutta tms.
Tällainen epäloogisuus tietyissä naisissa hävettää, sen lisäksi että body shaming ja toisten sukuelinten halveksunta on aivan todella alhaista, empatiakyvytöntä ja ilkeää.
Myös miesten.
Ai niin, naiset tulevat kyllä myös ”poraamaan” aina jos miehiltä kysellään mielipiteitä johonkin naisiin liittyvästä asiasta ja varsinkin vartalosta.
En minä tule. Puhu vain itsestäsi.
Löytyyköhän täältä tosiaankin Suomen typerimmät kysymykset?
Kyllä. Kysytään ja sitten vielä suututaan jos ei vastaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännäppä tuo niin päin, että miehet kelpuuttavat vain max 55kg naiset joilla on silti hyvät tisut ja tiimalasivartalo sekä luonnostaa vähäkarvainen toosa. Miten fiksulta kuulostaa?
Kuulostaa äärimmäisen fiksulta. Itse en voisi ajatella kehopositiivista naista kumppanikseni. Toosan ei tarvitse olla luonnostaan vähäkarvainen; sen voi myös vahata/sokeroida. Mutta tiimalasivartalon, sopivan kokoisten rintojen lisäksi pitää olla olla kiinteä pyörä pylly ja kauniit sääret. Jos kaikki miehet vain pitäisivät standardista kiinni, niin muutaman sukupolven jälkeläispojilla olisi helpompaa valita kumppani, kun kaikki olisivat sopivia.
Tuhma setä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännäppä tuo niin päin, että miehet kelpuuttavat vain max 55kg naiset joilla on silti hyvät tisut ja tiimalasivartalo sekä luonnostaa vähäkarvainen toosa. Miten fiksulta kuulostaa?
Kuulostaa äärimmäisen fiksulta. Itse en voisi ajatella kehopositiivista naista kumppanikseni. Toosan ei tarvitse olla luonnostaan vähäkarvainen; sen voi myös vahata/sokeroida. Mutta tiimalasivartalon, sopivan kokoisten rintojen lisäksi pitää olla olla kiinteä pyörä pylly ja kauniit sääret. Jos kaikki miehet vain pitäisivät standardista kiinni, niin muutaman sukupolven jälkeläispojilla olisi helpompaa valita kumppani, kun kaikki olisivat sopivia.
Nimenomaan. Miesten kannattaisi suosia myös pelkästään kauniita naisia, ja jättää rumat ja/tai miesmäiset naiset + muut yökötykset rauhaan. Ennen pitkää Suomessa olisi vain kauniita naisia ja miehillä olisi kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Löytyyköhän täältä tosiaankin Suomen typerimmät kysymykset?
---
Kyllä. Kysytään ja sitten vielä suututaan jos ei vastaa oikein.
Ja vielä enemmän jos vastaa totuudenmukaisesti oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tuhma setä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Miesten kannattaisi suosia myös pelkästään kauniita naisia, ja jättää rumat ja/tai miesmäiset naiset + muut yökötykset rauhaan. Ennen pitkää Suomessa olisi vain kauniita naisia ja miehillä olisi kivaa.
Todella toivon että tämä ei ollut tosissaan kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhma setä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon että tämä ei ollut tosissaan kirjoitettu.
Miten tuo käytännössä erosi tuosta toisesta ehdotuksesta jossa toivottiin naisten pariutuvan vain isomunaisten miesten kanssa? Kommentoitko siihenkin, että toivottavasti ei ollut tosissaan? Ne on nämä kaksoisstandardit jossa naiset ovat niin v*tun hyviä.
-eri