Aseita miehellä - hot ot not?
Olis yksi sillai kiva mies kiikarissa mutta en oikein tykkää metsästäjistä ja aseista. Mites palstailijat tuumaa?
Kommentit (76)
Aseet ok, kertoo vastuullisuudesta. Varsinkin mikäli reserviläistoiminnassa mukana. Metsästys ei sitten niinkään hot, tosin on niissäkin fiksuja ihmisiä.
Ainakin aseidenomistajat ovat viranomaisten mielestä parasta A-luokkaa yhteiskunnalliselta luotettavuudeltaan. Aselupia ei kenellä tahansa ole enää pitkiin aikoihin myönnetty.
Turn off, jos metsästää, siihen menee kauheasti aikaa ja rahaa. Oma puolisoni harrastaa tarkka-ammuntaa isokaliiperisella kiväärillä, ikinä ei ole ampunut mitään elävää, eikä aiokaan. En kyllä siltikään ymmärrä, mutta harrastakoot.
Hot! Mies harrastaa practical ammuntaa (hupinaan) ja metsästystä (perheelle). Ai että ne jänispaistit ja riekkoruuat. Nams.
Not.
Senverran on itsesuojeluvaistoa ja miehiin ei voi koskaan luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Not.
Senverran on itsesuojeluvaistoa ja miehiin ei voi koskaan luottaa.
Outoa. Mä luotan mun mieheen kuin vuoreen. Metsästää kyllä, ja itsekin kynin vesilinnut että saadaan hyvää ruokaa perheelle.
Ei, viattoman luontokappaleen tappaminen on sairasta. Miksei voisi harrastaa vaikkapa luontokuvaamista, jos on vietti ”tähdätä” luonnossa?
Olen ollut karhukojulla haaskalla kuvaamassa, ja oli ihan tarpeeksi jännittävää. Parempia kuvia saisi, jos menisi kojusta ulos kuvaamaan.
En voisi olla miehen kanssa, joka metsästää. Arvomme ovat niin kaukana.
Olen sitä mieltä, että jos haluaa tappaa jonkin eläimen, sen voi tehdä sitten paljain käsin.
Jos mies pyytäisi ”haaskatreffeille”, rakastuisin suorilta käsin 😍
Vierailija kirjoitti:
Ei, viattoman luontokappaleen tappaminen on sairasta. Miksei voisi harrastaa vaikkapa luontokuvaamista, jos on vietti ”tähdätä” luonnossa?
Olen ollut karhukojulla haaskalla kuvaamassa, ja oli ihan tarpeeksi jännittävää. Parempia kuvia saisi, jos menisi kojusta ulos kuvaamaan.En voisi olla miehen kanssa, joka metsästää. Arvomme ovat niin kaukana.
Olen sitä mieltä, että jos haluaa tappaa jonkin eläimen, sen voi tehdä sitten paljain käsin.
Sä olet kujalla. Onnea vaan.
Voi luoja, ennemmin syön riistaa kuin tuotantoeläimiä. Kummatkohan kärsivät elämässään enemmän, hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut karhukojulla haaskalla kuvaamassa, ja oli ihan tarpeeksi jännittävää. Parempia kuvia saisi, jos menisi kojusta ulos kuvaamaan.En voisi olla miehen kanssa, joka metsästää. Arvomme ovat niin kaukana.
Olen sitä mieltä, että jos haluaa tappaa jonkin eläimen, sen voi tehdä sitten paljain käsin.Sä olet kujalla. Onnea vaan.
Moi, Metsästäjä. Meneekö pupu pöksyyn kun pitäisikin lähteä ottamaan tasaselle matsia eläimen kanssa eikä raukkamaisesti ampua kytikseltä kaukaa?
Oliko haaska tapettu???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö lihaa? Kalaa? Käytätkö nahkakenkiä? Nahkatakkia tai nahkahanskoja?
Nuo karhukojut joita kuvaajat pystyttävät saavat karhut tottumaan ihmisen hajuin ja sitä kautta ne eivät enää pelkää ihmistä, vaan tunkevat taajamiin => kuolemantuomio karhulle
Metsästys on kunnon jalat maassa-harrastus joiden harrastajille ja heidän perheilleen pysyy kirkkaana mielessä, mistä liha tulee. Se ei tule kaupasta.
Metsästää ja harrastaa ilmakivääriammuntaa.
Rahaa on toki aseisiin uponnut, ilmakivääri yksistäin 3700€ ja ampujan takki housut kengät käsineet yli 1000€.
Mutta pitää miehellekin suoda mieleisiä harrastuksia.
Lintu jänis ja hirvi, parhaita mistä ruokaa voi tehdä.
N37
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aseidenomistajat ovat viranomaisten mielestä parasta A-luokkaa yhteiskunnalliselta luotettavuudeltaan. Aselupia ei kenellä tahansa ole enää pitkiin aikoihin myönnetty.
Kyllä niitä annetaan, mutta byrokraattinen prosessi on pitkä ja tehoton.
En voisi olla metsästävän miehen kanssa. Arvomaailmamme olisivat aivan liian kaukana toisistaan.