Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen sai 9000 € maksettavaa kunnianloukkauksesta

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein meni, tämmöset menee samaan kastiin perättömien raiskausilmoitusten kanssa.

Aika iso summa, kun raisk_tutkaan naiset tai hyväk_sikäytetyt lapsetkaan ei saa samanlaisia summia, vain 1/4 tuosta tai 1/2.

Onko nuo summat oikeudenmukaisia ja reilujen heitä kohtaan??

Ei ole.

Joko noita on pienennettävä tai muita nostettava reilusti. Naisten ja lasten rai_skaus on kuitenkin AINA pahempi ja sen pitää näkyä tuomiossa.

Miehet ALApeukuttaa tätä faktaa. Tai sitten penaalin tylsimmät kynät.

Vierailija
42/47 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18.000€ tai 36.000€ olisi ollut lähempänä oikeaa.

Paljon sä murh*sta ja raiska*ksista sitten maksaisit, 100 000??

100 000€ ei ole yhtään liian vähän raiskauksen uhrille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se muija ihmettelee, kun asiasta on noussut haloo ja paskamyrsky netissä. Eiköhän se ollut ihan sama, kun itse kirjoitti faceen ne epäilyksensä? Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.

Vierailija
44/47 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisenä oletuksena jokaista miestä(myös naista) kannattaa pitää mahdollisena pedona, lapset on niin arvokas asia et järkevämpää olettaa noin päin.

Ei tollasesta kenenkään pidä ottaa nokkiinsa, jokainen ymmärtää että lapsien suojelu on prioriteetti 1. Itse en ainakaan loukkaantuisi jos olisin epäiltynä tuollaisesta, vielä kun käyttäytyisin poikkeavalla tavalla syystä tai toisesta.

Vierailija
45/47 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eise kirjoitti:

Yleisenä oletuksena jokaista miestä(myös naista) kannattaa pitää mahdollisena pedona, lapset on niin arvokas asia et järkevämpää olettaa noin päin.

Ei tollasesta kenenkään pidä ottaa nokkiinsa, jokainen ymmärtää että lapsien suojelu on prioriteetti 1. Itse en ainakaan loukkaantuisi jos olisin epäiltynä tuollaisesta, vielä kun käyttäytyisin poikkeavalla tavalla syystä tai toisesta.

Minä epäilen että Suomen uusi hallitus on täynnä pedofiileja. Minne voi ilmoittaa?

Vierailija
46/47 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasia on hysteeriset mammat. Ei varmasti ole velan tekosia.

:D Sinähän jaksoit lukea pitkälle.

Vierailija
47/47 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti päivittää faceen jos on jostain niin kovin huolissaan? Vahingossa päivitti? En tiedä mihin tämä maailma menee, mutta ajan hengen mukaisesti tuosta äidistä pitäisi tehdä lasu, koska kukaan vanhempi ei voi vahingossa päivittää faceen jos näkee pedofiilin väijyvän pieniä lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi