Nainen sai 9000 € maksettavaa kunnianloukkauksesta
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18.000€ tai 36.000€ olisi ollut lähempänä oikeaa.
Paljon sä murh*sta ja raiska*ksista sitten maksaisit, 100 000??
100 000€ ei ole yhtään liian vähän raiskauksen uhrille.
Nyt se muija ihmettelee, kun asiasta on noussut haloo ja paskamyrsky netissä. Eiköhän se ollut ihan sama, kun itse kirjoitti faceen ne epäilyksensä? Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
Yleisenä oletuksena jokaista miestä(myös naista) kannattaa pitää mahdollisena pedona, lapset on niin arvokas asia et järkevämpää olettaa noin päin.
Ei tollasesta kenenkään pidä ottaa nokkiinsa, jokainen ymmärtää että lapsien suojelu on prioriteetti 1. Itse en ainakaan loukkaantuisi jos olisin epäiltynä tuollaisesta, vielä kun käyttäytyisin poikkeavalla tavalla syystä tai toisesta.
eise kirjoitti:
Yleisenä oletuksena jokaista miestä(myös naista) kannattaa pitää mahdollisena pedona, lapset on niin arvokas asia et järkevämpää olettaa noin päin.
Ei tollasesta kenenkään pidä ottaa nokkiinsa, jokainen ymmärtää että lapsien suojelu on prioriteetti 1. Itse en ainakaan loukkaantuisi jos olisin epäiltynä tuollaisesta, vielä kun käyttäytyisin poikkeavalla tavalla syystä tai toisesta.
Minä epäilen että Suomen uusi hallitus on täynnä pedofiileja. Minne voi ilmoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Tollasia on hysteeriset mammat. Ei varmasti ole velan tekosia.
:D Sinähän jaksoit lukea pitkälle.
Kuka idiootti päivittää faceen jos on jostain niin kovin huolissaan? Vahingossa päivitti? En tiedä mihin tämä maailma menee, mutta ajan hengen mukaisesti tuosta äidistä pitäisi tehdä lasu, koska kukaan vanhempi ei voi vahingossa päivittää faceen jos näkee pedofiilin väijyvän pieniä lapsia.
Miehet ALApeukuttaa tätä faktaa. Tai sitten penaalin tylsimmät kynät.