Olen niin saatanan väsynyt nykyään, että olen ihan varma, että sairastan syöpää!! Mitä muita oireita teillä oli, jolla syöpädiagnoosi?
Arvostaisin astauksianne.
Itse väsyn tyhjästä. En käy töissä (masennus), ei lapsia, ei mitään järkellisesti sellaista, että kehon pitäisi painaa näin paljon, että suurimman osan päivästä on vuoteen oma. Jos jonain päivänä teen vähän enemmän (terveelle ihmiselle helppoa) niin se voi kaataa minut kahdeksi päiväksi totaalisesti vuoteeseen.
Rintoja myös kutiaa ihan jatkuvaan. Olo on vain yksinkertaisesti niin paska, että epäilen itsellä syöpää.
Kommentit (69)
Miksi oletat, että syöpä aiheuttaa tuollaista?
No oisko sulla kuitenkin vaikka vaan anemia? Tai se kilpirauhasen vt epätasapainossa?
Et sinä täältä mitään oikeaa vastausta saa. Mene lääkäriin.
Jos olet yli 40v nainen, niin esivaihdevuodet tai vaihdevuodet voivat myös väsyttää. Sinulla voi olla anemia, kilpirauhasen vajaatoiminta tmv.
Vierailija kirjoitti:
No oisko sulla kuitenkin vaikka vaan anemia? Tai se kilpirauhasen vt epätasapainossa?
Ja varmaan tiedät myös D-vitamiinitasosi ja syöt päivittäin D-vitamiinia?
Vierailija kirjoitti:
Et sinä täältä mitään oikeaa vastausta saa. Mene lääkäriin.
Jos olet yli 40v nainen, niin esivaihdevuodet tai vaihdevuodet voivat myös väsyttää. Sinulla voi olla anemia, kilpirauhasen vajaatoiminta tmv.
Mulla on hypotyreoosi mutta ei kukaan sitä sen enempää tutki. Arvot viiterajoissa lääkkeillä. Hb ja ferrit hyvä.
Näin väsynyt en ole koskaan ollut ja olen levännyt enemmän kuin koskaan. Olen alle 30v.
Ap
Kevät väsymys se vaan on, usko pois
Kuumeilua, kutinaa, kuiva hakkaava yskä, kova laihtuminen 18kg, se, että oli aina helvetin kuuma ja hiki, väsynyt olin aina muutenkin vuorotyössä.
Kitisin ja valitin kaikesta mikä varmaan työkavereitakin kenkutti.
En siis tiennyt sairastavani syöpä löytyi muun asian tutkimuksissa.
Oireet jälkeenpäin ajatellen olivat aivan selvät.
Vierailija kirjoitti:
Kevät väsymys se vaan on, usko pois
Tää on ollut jo monta kk. ;( lääkärit sanoo että vaikea masennus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuumeilua, kutinaa, kuiva hakkaava yskä, kova laihtuminen 18kg, se, että oli aina helvetin kuuma ja hiki, väsynyt olin aina muutenkin vuorotyössä.
Kitisin ja valitin kaikesta mikä varmaan työkavereitakin kenkutti.
En siis tiennyt sairastavani syöpä löytyi muun asian tutkimuksissa.
Oireet jälkeenpäin ajatellen olivat aivan selvät.
Olen pahoillani. Mikä syöpä sinulta löytyi?
Kuulostaa ikävältä.
Tosiaan, mene lääkäriin. Onko hiljainen tulehdus tai yksipuoliset mikrobit suolistossa?Jos ei fyysistä syytä löydy niin masennus, trauma tai traumatkin voivat väsyttää. Toivottavasti syy löytyy! Kaikkea hyvää, Ap!
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, mene lääkäriin. Onko hiljainen tulehdus tai yksipuoliset mikrobit suolistossa?Jos ei fyysistä syytä löydy niin masennus, trauma tai traumatkin voivat väsyttää. Toivottavasti syy löytyy! Kaikkea hyvää, Ap!
Sorry Ap, mainitsitkin tuon masennuksen. Toivottavasti saat terapiaa siihen, olet niin nuorikin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, minulla taitaa olla valehtelematta nuo kaikki. Oikeasti. Kiitod! Menossa terapiaan. Ap
Myös väsymysoireyhtymä voi kai jäädä jostain infektiosta. Ja koronasta joillekin jäi väsymystä ja aivosumua.
Krooninen väsymysoireyhtymä (ME/CFS)?
Kun itselläni todettiin kilpirauhasen syöpä, ei ollut mitään oireita. Lamaannuttavaa väsymystä ja huonovointisuutta sen sijaan on aiheuttanut univaikeudet, matala ferritiini, kilpirauhasen vajaatoiminta, todella huono näkö ja pahat lihasjumit. On lukemattomia sairauksia, jotka aiheuttavat väsymystä ja huonovointisuutta.
No patti rinnassa. Rinta oli noin 5 neliösenttimetrin alueelta kuumottava. Ulos päin ei näkynyt mitään, mutta sormilla kaivelemaan tuntui patti.
Mulla kilpparin vajaatoiminta ja aiheuttaa tosi inhottavia oireita, mut niitten kanssa on vaan pakko tulla toimeen. Tsemppiä!
Jos olet masentunut ja olet vain kotona, ihan tekemättömyys ja itse masennus voi aiheuttaa tuollaista apatiaa ja väsymystä. Alapeukkuja tulee kyllä satamaan.
Minkälaiset elämäntavat, unirytmi sinulla on? Entä ravinto, liikunta, päivärytmi? Onko nämä asiat kunnossa?
Syön tyroksiinia 200 ug/vrk eikä auta. Ap