Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua inhottaa miehen vartalo (lihonut) ja voimakas hikoilu

Vierailija
09.06.2019 |

Mies oli vielä vuosi sitten todella urheilullinen ja hyväkuntoinen. Eli silloin, kun tapasimme. Nyt vuodessa hän on lihonut varmasti ainakin 15 kg ellei enemmänkin. Ei siis mikään ihan pieni pyöristyminen vaan tyypistä, jonka lihakset erottuivat aiemmin selkeästi, on tullut suorastaan renesanssiajan naisihanteen kaltainen lössykkä. Päälle mahtuvat enää verkkarit ja aiemmin liian isot, telttamallin t-paidat >> se tyylikkäästä pukeutumisestakin. Lisäksi mies hikoilee seksin aikana niin paljon, että hänen hikensä valuu päälleni ja sängyssä kaikki on hiestä märkänä.

En ole em. syistä johtuen halunnut häntä viimeiseen puoleen vuoteen ja nyt ollaan tilanteessa, jossa miehen lihominen uhkaa aiheuttaa eron. En ole kehdannut kertoa miehelle haluttomuuteni todellista syytä mutta voisiko tässä tilanteessa sen tehdä? Mies ei missään tapauksessa haluaisi erota.

Koomisinta tässä on se, että mies on aina halunnut kumppanikseen klassisen kauniin ja hoikan naisen. Eli naisen pitää olla miehen silmissä kiihottava. Eikö minulla ole oikeus samaan?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet vuoden yhdessä ja siitä puoli vuotta et ole halunnut miestä? Lihoiko hän siis muutamassa kuukaudessa? Mitä yhdessä olemisenne siis on? Joo, jätä se.

Rupesi lihomaan HETI tavattuamme. Ja lihominen on vain jatkunut. Ja juu, miehen ylenpalttinen hikoilu tuntuu inhottavalta. Kun vain olen hänen hänessä kiinni esim. sohvalla istuttaessa, omat vaatteeni kastuvat ja hänen vartalonsa on siis seksin ulkopuolellakin koko ajan nihkeän kostea.

Seksiä harrastaessamme mies ja hänen ympäristönsä suorastaan kylpee hiessä. Patja on märkä, miehen ollessa päällä hikeä valuu noroina päälleni (mm. silmiin jos yritän pitää niitä auki). En odota seksin olevan ”siistiä ja kliinistä” mutta tämä on minulle yksinkertaisesti liikaa.

Miten sanon aiheesta rakentavasti?

En tiedä onko kuinka rakentavaa, mutta pyydä nähdäksesi valokuvia miehestä esim 10, 5 ja parin vuoden takaa jotta näet onko tuo läskiys ns miehen normaali olomuoto ja oliko se timmi mies jonka tapasit vain jonkin hurjan tsemppikuurin ansiota. Voihan hyvinkin olla, että mies on todellisuudessa tuo laiskanpulskea sohvis ja ainoastaan hetkellisesti eli terveellisesti, jotta saisi sen itseään miellyttävän, hoikan ja treenatun naisen(eli esim sut) itselleen.

"Todellisuudessa"? Eikös nykyhetki ole myös todellisuutta?

Vierailija
62/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilu on kyllä inhottavaa. Jännitys lisää sitä. Olen teinistä saakka hikoillut, vaikka olin hoikka. Pitäisi varmaan laihduttaa anorektisen laihaksi, jotta palelu tulisi tilalle.

Olen ostanut vaatteet sen mukaan, että olisivat keveää ja hengittävää materiaalia. Lisäksi hihat 3/4 osa, lahkeet samoin.

Hikoiluun on olemassa lääke, joka tosi kuivattaa sitten muutenkin, esim. silmiä :(

Beetahermon salpaaminen, mutta se voi kuivattaa ihoa, ja muita ikäviä vaikutuksia :(

Botox, mutta sitten hikoilu siirtyy vain toiseen kohtaan kehoa :(

Ei ole olemassa hyviä hoitoja tähän.

Toisaalta, parempi kai hikoilla paljon, kuin ettei hikoilisi ollenkaan. Sellaisiakin ihmisiä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää siinä miehessä on? Olet vain ainoastaan haukkunut tyyppiä ja en löydä etsimälläkään yhtään hyvää.

Tuollainen lihominen ei ole normaalia lihomista ja hikoilua missään tapauksessa, vaan sen takana on joku epätasapaino tai sairaus. Koska mies on käynyt viimeksi lääkärissä ja koska on tehty kattavat labratestit? Eikö häntä huoleta itseä asia ollenkaan?

Mitä mies harrastaa? Onko teillä mitään yhteisiä liikunnallisia harrastuksia? Ovatko miehen vanhemmat, sisarukset ja ystävät ilmaisseet huolensa asiasta?

Vierailija
64/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää siinä miehessä on? Olet vain ainoastaan haukkunut tyyppiä ja en löydä etsimälläkään yhtään hyvää.

Tuollainen lihominen ei ole normaalia lihomista ja hikoilua missään tapauksessa, vaan sen takana on joku epätasapaino tai sairaus. Koska mies on käynyt viimeksi lääkärissä ja koska on tehty kattavat labratestit? Eikö häntä huoleta itseä asia ollenkaan?

Mitä mies harrastaa? Onko teillä mitään yhteisiä liikunnallisia harrastuksia? Ovatko miehen vanhemmat, sisarukset ja ystävät ilmaisseet huolensa asiasta?

Olen ilmaissut huoleni. Olen pyytänyt menemään lääkäriin. Ei mene.

Vierailija
66/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies ex-läski joka treenas ja veti pikadieetin? Sai naisen ja homma lopahti siihen, nyt mättää entiseen tapaansa tai enemmänkin nälkävelkaan.

Vierailija
67/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä yleensä jää mainitsematta, että oikeasti on itse oltu mukana nautiskelutalkoissa ja lihottu suunnilleen saman verran. Mutta jostain syystä vaan se miehen lihominen ja hikoilu haittaa...itse maataan lahnana petissä lisäkilojen kanssa.

Ehkä ette vaan sovi yhteen. Jos tosiaan olet sellainen neuroottiinen lenkkeilijä joka kyyttää jokaista suupalaa ja sekoaa jos ei pääse joka ilta juoksemaan, niin ehkä sinun kannattaa etsiä samanlainen mies ja katsoa miten onnellinen liitto teille kehkeytyy...voi tulla juoksuvuoroista kova tappelu jos lapsia siunaantuu...

Vierailija
68/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et löydä miehestä yhtään hyvää asiaa? Miksi helskutissa olet hänen kanssaan?!?

Vierailija
69/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän oikein säteile rakkautta ja huolenpitoa! Tässähän ihan liikuttuu...

Onkohan mies sinulle ihan oikea? Miksi roikut miehessä? Kai sinun luulisi saavan paremman miehen milloin vain kun olet noin empaattinen ja sympaattinen nainen, oikea ilopilleri ja rakkautta pullollaan oleva kaunis ihminen niin sisältä kuin ulkopuoleltakin.

Vierailija
70/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet vuoden yhdessä ja siitä puoli vuotta et ole halunnut miestä? Lihoiko hän siis muutamassa kuukaudessa? Mitä yhdessä olemisenne siis on? Joo, jätä se.

Rupesi lihomaan HETI tavattuamme. Ja lihominen on vain jatkunut. Ja juu, miehen ylenpalttinen hikoilu tuntuu inhottavalta. Kun vain olen hänen hänessä kiinni esim. sohvalla istuttaessa, omat vaatteeni kastuvat ja hänen vartalonsa on siis seksin ulkopuolellakin koko ajan nihkeän kostea.

Seksiä harrastaessamme mies ja hänen ympäristönsä suorastaan kylpee hiessä. Patja on märkä, miehen ollessa päällä hikeä valuu noroina päälleni (mm. silmiin jos yritän pitää niitä auki). En odota seksin olevan ”siistiä ja kliinistä” mutta tämä on minulle yksinkertaisesti liikaa.

En tiedä onko kuinka rakentavaa, mutta pyydä nähdäksesi valokuvia miehestä esim 10, 5 ja parin vuoden takaa jotta näet onko tuo läskiys ns miehen normaali olomuoto ja oliko se timmi mies jonka tapasit vain jonkin hurjan tsemppikuurin ansiota. Voihan hyvinkin olla, että mies on todellisuudessa tuo laiskanpulskea sohvis ja ainoastaan hetkellisesti eli terveellisesti, jotta saisi sen itseään miellyttävän, hoikan ja treenatun naisen(eli esim sut) itselleen.

Totta kai on mutta ajattelin sitäkin mahdollisuutta, että josko mies kuitenkin olisikin sairas tai jtn mikä selittäisi nykykilot/nopean lihomisen. Jos taas vanhoissa kuvissakin olisi samanlainen möhköfantti niin silloin se elämäntapa treeneineen ja terveellisine ruokavalioineen (jolla ap:nkin sai hurmattua) ei ole syystä tai toisesta onnistunut ja muuttunut pysyväksi. Ja kilot tuli takaisin just kun antoi yhtään siimaa.

Toki monet lihoo ja lösähtää parisuhteessa, mutta jos on oikeasti liikunnallinen ja urheilullinen niin ei silloin ihan herkällä muutu sohvikseksi. Varsinkaan mies, joilla useinkin se liikunnallisuus/urheilu on voimakkaammin sosiaalista kuin naisilla. Silloinhan se jäisi yht'äkkiä ulkopuolelle kaikista kavereidensa jutuista. 

Vierailija
71/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo tai ei, niin mulla on tuosta hikoilusta kokemuksia entisestä suhteesta. Melkein mikään ei ole kamalampaa kuin seksin aikana yltiöpäisesti hikoileva mies. Ex oli ihan ok kunnossa eikä ollut lihava, mutta se hikoilu... Ei suhde siihen kaatunut tosin vaan muihin asioihin.

Kantsis joskus varmaan kokeilla olla itse se aktiivinen osapuoli. Ai niin, mutta saattaisit itse hiota jos sattuisit liikahtamaan seksin aikana.

Erikoinen oletus.

-ap

Menikö siis ajatus siitä, että sinä olisit seksissä se aktiivinen tekijä ja antaisit miehen välillä vain nautiskella, ihan överiksi ja hurjaksi jo ajatellakin?

Ei vaan oletus siitä, että mies tekisi aina kaikki ”hommat”. Idiootti. Oma häpeäsi, jos kokemuksesi seksistä naisten kanssa ovat olleet huonoja.

-ap

Sen perusteella, mitä itse kirjoitit, et millään tavalla ilmaissut olevasi aktiivinen osapuoli.

Vierailija
72/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi vi*tu. Miten voit enää edes miettiä yhdessä olemista. Minä oksennan pelkästä sjatuksedta.

Vierailija
73/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sjatuksedta = ajatuksesta

Vierailija
74/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon lisäksi mies huohottaa äänekkäästi vaikka vain nostaa lautasen pöydältä kaappiin tai kumartuu sitomaan kengännauhat.

15 kg ylimääräistä ei todellakaan aiheuta tuollaista. Jos tämä ei ole provo, on miehesi sairas.

No jaa, mulla oli jonkin verran ylipainoa ennestään ja ihan vain 5 kilon lihominen aiheutti sen, että maha olikin tiellä ja jotenkin tuntui puristavan keuhkojakin tai ainakin ilmat pihalle kun kumartui vaikkapa laittamaan kenkiä jalkaan. 

Ei ne samat tai vaikka tuplakilotkaat olisi takapuolessa niin haitanneet kumartelua mutta kun ne jysähtikin vyötäisille niin tilanne olikin toinen. Ongelma poistui kun laihdutin extrat pois.

Vierailija
75/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni tuosta miehen hikihommasta ruokahalu. Vaihdettava ketjua.

Vierailija
76/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä halut loppuu, kun kerta toisensa jälkeen pyytää, itkee ja anelee miestä muuttamaan elintapojaan. Meillä kans yksi sohvaan juurtunut herkkusuu, jonka terveys on jo mennyt. Tiedostaa asian, mutta kun ei kuulemma ole inspiraatiota muuttaa asioita. Odottaa vain sitä inspiraatiota, samalla kun minä mietin eroa.

Onko se pinnallista, jos tuhlaa elämäänsä ihmisen kanssa, joka ei arvosta sinua tai parisuhdettanne? Omasta puolestani kaikki keinot on käytetty.

Sitä toista ihmistä kun ei voi muuttaa, jos toinen ei halua. Vaikka mitä tekisitte. Uskokaa nyt jo tämä. Jos teidän kumppaninne ei teitä arvosta, niin se ei muuksi muutu rukoilemalla ja anelemalla. 

Vain itseään voi muuttaa, ei toista. Ja jos se oma asenne ei ole muutettavissa/ei ole halua muuttua niin miksi ihmeessä se toinen muuttaisi omaa asennettaan/olisi halukas muuttumaan yhtään sen helpommin? Miksi ihmeessä edes pariutua sellaisen kanssa joka kelpaa vain jos muuttuu? Miksi ei voi muuttaa itseään ja tykätä sellaisesta kuin toinen on?

Ja joo, jos toinen muuttuu parisuhteen aikana noinkin radikaalisti kuin ap:n mies niin kyllä suhde on siinä. Eihän ap olisi edes kiinnostunut miehestä jos se olisi ollut tuollainen kuin nykyisin. Melko harva nainen olisi ja varsinkaan hoikka ja liikunnallinen.

Vierailija
77/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Toisin kuin se hetki, kun ap ja mies tapasivat ja pariutuivat. Varsinkin jos mies ei ole moksiskaan noista kiloista, nimittäin aina normaalipainoisena pysyneelle tuollainen olisi melkoinen muutos omassa olossa eikä sitä ihan olankohautuksella ohittaisi.

Ap:n mies taitaa tuntea olonsa ihan normiksi eikä yöllinen keikka karkinhakuunkaan ole outoa touhua.

Vierailija
78/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos sama kävisi naiselle ja mies pohtisi jättämistä.

Naiset yleensä jaksavat odottaa avioon... Johtuuko 50% omaisuudesta vai mistä?

Vierailija
79/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Toisin kuin se hetki, kun ap ja mies tapasivat ja pariutuivat. Varsinkin jos mies ei ole moksiskaan noista kiloista, nimittäin aina normaalipainoisena pysyneelle tuollainen olisi melkoinen muutos omassa olossa eikä sitä ihan olankohautuksella ohittaisi.

Ap:n mies taitaa tuntea olonsa ihan normiksi eikä yöllinen keikka karkinhakuunkaan ole outoa touhua.

Luulen myös, että tyyppi on ollut iso kunnes laihdutti työllä ja tuskalla. Nyt laihana tai edes normipainoisena itsensä pitäminen tuntuu äärettömän tylsältä, joten antaa mennä vain.

Yksikään normaalipainoinen tyyppi ei lähde keskellä yötä ostamaan karkkia tai jos lähtisi, niin hän selittelisi tekemisiään jollakin, häpeilisi ja peittelisi asiaa. Mies on siis menetetty komistus.

Vierailija
80/80 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa miehessä ole mitään minkä takia jäädä suhteeseen. Jo noin alkuvaiheessa ällöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme