Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua inhottaa miehen vartalo (lihonut) ja voimakas hikoilu

Vierailija
09.06.2019 |

Mies oli vielä vuosi sitten todella urheilullinen ja hyväkuntoinen. Eli silloin, kun tapasimme. Nyt vuodessa hän on lihonut varmasti ainakin 15 kg ellei enemmänkin. Ei siis mikään ihan pieni pyöristyminen vaan tyypistä, jonka lihakset erottuivat aiemmin selkeästi, on tullut suorastaan renesanssiajan naisihanteen kaltainen lössykkä. Päälle mahtuvat enää verkkarit ja aiemmin liian isot, telttamallin t-paidat >> se tyylikkäästä pukeutumisestakin. Lisäksi mies hikoilee seksin aikana niin paljon, että hänen hikensä valuu päälleni ja sängyssä kaikki on hiestä märkänä.

En ole em. syistä johtuen halunnut häntä viimeiseen puoleen vuoteen ja nyt ollaan tilanteessa, jossa miehen lihominen uhkaa aiheuttaa eron. En ole kehdannut kertoa miehelle haluttomuuteni todellista syytä mutta voisiko tässä tilanteessa sen tehdä? Mies ei missään tapauksessa haluaisi erota.

Koomisinta tässä on se, että mies on aina halunnut kumppanikseen klassisen kauniin ja hoikan naisen. Eli naisen pitää olla miehen silmissä kiihottava. Eikö minulla ole oikeus samaan?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Luulisi ymmärtävän jos itsekin pitää vain hoikista.

Vierailija
2/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet vuoden yhdessä ja siitä puoli vuotta et ole halunnut miestä? Lihoiko hän siis muutamassa kuukaudessa? Mitä yhdessä olemisenne siis on? Joo, jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen olet. Anna löytää parempi.

Vierailija
4/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet vuoden yhdessä ja siitä puoli vuotta et ole halunnut miestä? Lihoiko hän siis muutamassa kuukaudessa? Mitä yhdessä olemisenne siis on? Joo, jätä se.

Rupesi lihomaan HETI tavattuamme. Ja lihominen on vain jatkunut. Ja juu, miehen ylenpalttinen hikoilu tuntuu inhottavalta. Kun vain olen hänen hänessä kiinni esim. sohvalla istuttaessa, omat vaatteeni kastuvat ja hänen vartalonsa on siis seksin ulkopuolellakin koko ajan nihkeän kostea.

Seksiä harrastaessamme mies ja hänen ympäristönsä suorastaan kylpee hiessä. Patja on märkä, miehen ollessa päällä hikeä valuu noroina päälleni (mm. silmiin jos yritän pitää niitä auki). En odota seksin olevan ”siistiä ja kliinistä” mutta tämä on minulle yksinkertaisesti liikaa.

Miten sanon aiheesta rakentavasti?

Vierailija
5/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lisäksi mies huohottaa äänekkäästi vaikka vain nostaa lautasen pöydältä kaappiin tai kumartuu sitomaan kengännauhat.

Vierailija
6/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ollut syynä nopeaan lihomiseen?

Vierailija
7/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen olet. Anna löytää parempi.

Tiedoksesi se, että mies haukkuu surutta lihavia naisia. Eikä vain todella ylipainoisia vaan normaalipaino riittää siihen, että miehen mielestä nainen on lihava.

Siltä pohjalta sitten vähemmän pinnallista naista etsimään.

Vierailija
8/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehillä on oikeus vaatia niin miksei naisella?

Ihan uskomatonta.... Minulla on yksi tuttu mies, joka on itse läski plösö eikä mikään komea, vaan ruma, mutta vaatii että naisten pitää olla kauniita ja hoikkia

Vierailija
9/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ollut syynä nopeaan lihomiseen?

Tykkää syödä herkkuja iltaisin. Esim. iso nachopussi katoaa hetkessä ja sen perään vielä puoli litraa jäätelöä. Jos olen ostanut mieheltä salaa jäätelöä, seuraavana päivänä hän on ratsannut kaikki kaapit ja syönyt kaiken. Lähtee vaikka keskellä yötä kauppaan hakemaan karkkia ”koska tekee mieli”.

Vierailija
10/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet miehen kanssa miksi ? 

Vierailija
11/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehen ainoa kuntoilumuoto on seksi ja runsaasta hienerityksestä päätellen se toimii.

AP ei kuitenkaan halua seksiä ja toisaalta mies haluaa olla uskollinen, joten miehen lihominen on väistämätöntä.

Vierailija
12/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keksin. Laitan miehen ruokaan tästedes laksatiiveja. Kun mies ripuloi hikisenä pöntöllä, niin lähtee ainakin muutama kilo. Katsotaan sitten ripulin jälkeen hotsittaako minua erota vai kestänkö vielä.

AP

Vierailija
13/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme saa sinut olemaan vielä miehesi kanssa ? Et todellakaan ainakaan mistää rakkaudesta. Onko niin paksu lompakko, että ei voi jättää vai ?

Vierailija
14/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehillä on oikeus vaatia niin miksei naisella?

Ihan uskomatonta.... Minulla on yksi tuttu mies, joka on itse läski plösö eikä mikään komea, vaan ruma, mutta vaatii että naisten pitää olla kauniita ja hoikkia

No minkäs sille mahtaa. Itse oon hyvässä tikissä ja kiinnostun lähinnä vain pullukoista hevarinaisista ja mulla on siihen ihan täysi oikeus. Salimuijille annan pakkeja vähän väliä

Vierailija
15/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen en ollut minä eli alkuperäinen aloittaja. Onko joku muu ollut samassa tilanteessa ja oikeasti keksinyt jonkin ratkaisun?

Vierailija
16/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme saa sinut olemaan vielä miehesi kanssa ? Et todellakaan ainakaan mistää rakkaudesta. Onko niin paksu lompakko, että ei voi jättää vai ?

Minä olen meistä se paremmin toimeentuleva eli todellakaan ei ole kyse miehen lompakosta.

Ihanko tosissaan sinusta suhteessa on oikeus päästää vartalonsa ihan mihin tahansa kuntoon? Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus eikä tuollainen ylipaino ole edes terveellistä.

Vierailija
17/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti laksatiivin käyttämisensä on omat riskinsä. Jos mies, sen lisäksi että hikoilee kuin sika seksin aikana, myös alkaa paskoa puhtaat Finlaysonin lakanamme pilalle. Siinä sitten saa taas taloyhtiön pesutiloissa olla mankeloimassa lakanoita.

AP

Vierailija
18/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen meistä se paremmin toimeentuleva eli todellakaan ei ole kyse miehen lompakosta.

Ihanko tosissaan sinusta suhteessa on oikeus päästää vartalonsa ihan mihin tahansa kuntoon? Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus eikä tuollainen ylipaino ole edes terveellistä.

Mitä jos kokeilisit ihan sitä, että avaat sen suusi ja kerrot miehellesi, että sinä et pidä siitä, että hän lihoo. Ihan kauniisti ja suoraan. Suurin osa suhteista kaatuu siihen, kun sitä suuta ei saa auki ja asia jää hiertämään, kunnes sota on valmis.

Vierailija
19/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä halut loppuu, kun kerta toisensa jälkeen pyytää, itkee ja anelee miestä muuttamaan elintapojaan. Meillä kans yksi sohvaan juurtunut herkkusuu, jonka terveys on jo mennyt. Tiedostaa asian, mutta kun ei kuulemma ole inspiraatiota muuttaa asioita. Odottaa vain sitä inspiraatiota, samalla kun minä mietin eroa.

Onko se pinnallista, jos tuhlaa elämäänsä ihmisen kanssa, joka ei arvosta sinua tai parisuhdettanne? Omasta puolestani kaikki keinot on käytetty.

Vierailija
20/80 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ollut vuoden miehen kanssa yhdessä, vuoden , joka kaikilla mittareilla pitäisi vielä olla kutuaikaa ja nyt jo sinua inhottaa. Eikö se ole parempi, että se miehesi todellinen olemus tuli nyt jo selville, eikä vasta vuosien päästä. Sinun on hyvin helppo lähteä lätkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan