Minua inhottaa miehen vartalo (lihonut) ja voimakas hikoilu
Mies oli vielä vuosi sitten todella urheilullinen ja hyväkuntoinen. Eli silloin, kun tapasimme. Nyt vuodessa hän on lihonut varmasti ainakin 15 kg ellei enemmänkin. Ei siis mikään ihan pieni pyöristyminen vaan tyypistä, jonka lihakset erottuivat aiemmin selkeästi, on tullut suorastaan renesanssiajan naisihanteen kaltainen lössykkä. Päälle mahtuvat enää verkkarit ja aiemmin liian isot, telttamallin t-paidat >> se tyylikkäästä pukeutumisestakin. Lisäksi mies hikoilee seksin aikana niin paljon, että hänen hikensä valuu päälleni ja sängyssä kaikki on hiestä märkänä.
En ole em. syistä johtuen halunnut häntä viimeiseen puoleen vuoteen ja nyt ollaan tilanteessa, jossa miehen lihominen uhkaa aiheuttaa eron. En ole kehdannut kertoa miehelle haluttomuuteni todellista syytä mutta voisiko tässä tilanteessa sen tehdä? Mies ei missään tapauksessa haluaisi erota.
Koomisinta tässä on se, että mies on aina halunnut kumppanikseen klassisen kauniin ja hoikan naisen. Eli naisen pitää olla miehen silmissä kiihottava. Eikö minulla ole oikeus samaan?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei, niin mulla on tuosta hikoilusta kokemuksia entisestä suhteesta. Melkein mikään ei ole kamalampaa kuin seksin aikana yltiöpäisesti hikoileva mies. Ex oli ihan ok kunnossa eikä ollut lihava, mutta se hikoilu... Ei suhde siihen kaatunut tosin vaan muihin asioihin.
Kantsis joskus varmaan kokeilla olla itse se aktiivinen osapuoli. Ai niin, mutta saattaisit itse hiota jos sattuisit liikahtamaan seksin aikana.
Erikoinen oletus.
-ap
Menikö siis ajatus siitä, että sinä olisit seksissä se aktiivinen tekijä ja antaisit miehen välillä vain nautiskella, ihan överiksi ja hurjaksi jo ajatellakin?
Ei vaan oletus siitä, että mies tekisi aina kaikki ”hommat”. Idiootti. Oma häpeäsi, jos kokemuksesi seksistä naisten kanssa ovat olleet huonoja.
-ap
Onhan se vastenmielistä, kun toinen on läski olkoon sitten mies tai nainen. Suorastaan iljettävän näköistä. Pitäisi itsenikin 2-4 kiloa tiputtaa. Laihduttaminen vaatii lujaa tahdonvoimaa.
Ketjun aloittajan mies todennäköisesti lihoo vielä jatkuvasti lisää.
Kannatan tässä tilanteessa eroa, ja olen mies.
Koska miehenä eroaisin naisesta vastaavassa tilanteessa, jos hän ei siis aloita tekemään asialle jotain. Arvostan terveyttä itsessäni ja kumppanissa.
Tapailin joskus naista, joka hikoili jonkin verran, joskus seksissä ja muutenkin, mutta tuli myös usein seksin jälkeen ihon pinnalta tulikuumaksi. Olikohan kyseessä ns. ”kuuma” nainen? Joku lämmönsäätelyongelma sillä vissiin oli.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin joskus naista, joka hikoili jonkin verran, joskus seksissä ja muutenkin, mutta tuli myös usein seksin jälkeen ihon pinnalta tulikuumaksi. Olikohan kyseessä ns. ”kuuma” nainen? Joku lämmönsäätelyongelma sillä vissiin oli.
Tuo voi liittyä hedelmöittymisen valmistautumiseen. Joka tapauksessa jätin tämän naisen, kun oli liian kuuma mulle. Eihän sen vieressä pystynyt edes nukkumaan.
En minä hikoa noin vaikka olen lihava.
Vierailija kirjoitti:
En minä hikoa noin vaikka olen lihava.
Hikoilu on yksilöllistä. Toisaalta varmasti hyvä, kun aineenvaihdunta toimii. Hikoilu esim. jumpatessa tai saunassa on kivaa.
Ehkäpä miehellä on jokin sairaus? Ei tuollainen lihominen ja hikoilu kuulosta normaalilta. Onko testosteroniarvot tutkittu? Mulla oli järkyttävää ahmimista kun estrogeenitasot oli alhaalla aivolisäkehormonin vajaatoiminnan vuoksi viitisen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette olleet vuoden yhdessä ja siitä puoli vuotta et ole halunnut miestä? Lihoiko hän siis muutamassa kuukaudessa? Mitä yhdessä olemisenne siis on? Joo, jätä se.
Rupesi lihomaan HETI tavattuamme. Ja lihominen on vain jatkunut. Ja juu, miehen ylenpalttinen hikoilu tuntuu inhottavalta. Kun vain olen hänen hänessä kiinni esim. sohvalla istuttaessa, omat vaatteeni kastuvat ja hänen vartalonsa on siis seksin ulkopuolellakin koko ajan nihkeän kostea.
Seksiä harrastaessamme mies ja hänen ympäristönsä suorastaan kylpee hiessä. Patja on märkä, miehen ollessa päällä hikeä valuu noroina päälleni (mm. silmiin jos yritän pitää niitä auki). En odota seksin olevan ”siistiä ja kliinistä” mutta tämä on minulle yksinkertaisesti liikaa.
Miten sanon aiheesta rakentavasti?
En tiedä onko kuinka rakentavaa, mutta pyydä nähdäksesi valokuvia miehestä esim 10, 5 ja parin vuoden takaa jotta näet onko tuo läskiys ns miehen normaali olomuoto ja oliko se timmi mies jonka tapasit vain jonkin hurjan tsemppikuurin ansiota. Voihan hyvinkin olla, että mies on todellisuudessa tuo laiskanpulskea sohvis ja ainoastaan hetkellisesti eli terveellisesti, jotta saisi sen itseään miellyttävän, hoikan ja treenatun naisen(eli esim sut) itselleen.
No täytyy nyt sanoa, että ei miehellä 15kg painonnousu vielä aiheuta tuollaisia ongelmia, ellei ole 160cm pitkä. Mutta jos on 175cm >, niin 15kg on pientä. En edes varmaan huomaisi, jos oma mieheni (182cm) lihoisi tuon verran. Joku muu syy aiheuttaa ap:n miehellä hikoilemista ja hengästymistä. Kannattaa patistaa lääkärille tutkimuksiin.
Olen itse ollut aikoinaan 120kg (olen 166cm), eikä tuottanut mitään ongelmia sitoa kengännauhoja, eikä vaikuttanut muihinkaan elämän toimintoihin. Kaikkea pystyin tekemään normaalisti. En hengästynyt, enkä hikoillut sen enempää kuin muutkaan ihmiset. Toki tuo paino näkyi ulkomuodossa, mutta muuten elin ja olin kuin joku 60kg painava.
Nyt olen taas lähellä normaalipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei, niin mulla on tuosta hikoilusta kokemuksia entisestä suhteesta. Melkein mikään ei ole kamalampaa kuin seksin aikana yltiöpäisesti hikoileva mies. Ex oli ihan ok kunnossa eikä ollut lihava, mutta se hikoilu... Ei suhde siihen kaatunut tosin vaan muihin asioihin.
Kantsis joskus varmaan kokeilla olla itse se aktiivinen osapuoli. Ai niin, mutta saattaisit itse hiota jos sattuisit liikahtamaan seksin aikana.
Erikoinen oletus.
-ap
Menikö siis ajatus siitä, että sinä olisit seksissä se aktiivinen tekijä ja antaisit miehen välillä vain nautiskella, ihan överiksi ja hurjaksi jo ajatellakin?
Ei vaan oletus siitä, että mies tekisi aina kaikki ”hommat”. Idiootti. Oma häpeäsi, jos kokemuksesi seksistä naisten kanssa ovat olleet huonoja.
-ap
Auts! Ja minulla ei ole kokemuksia seksistä naisten kanssa, koska en ole naisiin päin. Olen nainen ja mieheni on ollut mieheni jo 22 vuotta. Hän on aivan ihana itsestään huolehtiva uimarikroppainen mies, joka ei kengännauhoja sitoessa läähätä, ei valu hikeä sängyssä, ei puhu rumasti yhdenkään ihmisen ulkonäöstä ja ei vedä epäterveellistä ruokaa kuin heikkopää.
Ap, et ansaitse parempaa miestä kuin miehesi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette olleet vuoden yhdessä ja siitä puoli vuotta et ole halunnut miestä? Lihoiko hän siis muutamassa kuukaudessa? Mitä yhdessä olemisenne siis on? Joo, jätä se.
Rupesi lihomaan HETI tavattuamme. Ja lihominen on vain jatkunut. Ja juu, miehen ylenpalttinen hikoilu tuntuu inhottavalta. Kun vain olen hänen hänessä kiinni esim. sohvalla istuttaessa, omat vaatteeni kastuvat ja hänen vartalonsa on siis seksin ulkopuolellakin koko ajan nihkeän kostea.
Seksiä harrastaessamme mies ja hänen ympäristönsä suorastaan kylpee hiessä. Patja on märkä, miehen ollessa päällä hikeä valuu noroina päälleni (mm. silmiin jos yritän pitää niitä auki). En odota seksin olevan ”siistiä ja kliinistä” mutta tämä on minulle yksinkertaisesti liikaa.
Miten sanon aiheesta rakentavasti?
En tiedä onko kuinka rakentavaa, mutta pyydä nähdäksesi valokuvia miehestä esim 10, 5 ja parin vuoden takaa jotta näet onko tuo läskiys ns miehen normaali olomuoto ja oliko se timmi mies jonka tapasit vain jonkin hurjan tsemppikuurin ansiota. Voihan hyvinkin olla, että mies on todellisuudessa tuo laiskanpulskea sohvis ja ainoastaan hetkellisesti eli terveellisesti, jotta saisi sen itseään miellyttävän, hoikan ja treenatun naisen(eli esim sut) itselleen.
Kuulostaa todella rakentavalta. En usko, että joidenkin vanhojen kuvien perusteella voi tehdä kovin varmoja päätelmiä, jos kyseessä nuoret ihmiset. Jos esimerkiksi minun "normaalin olomuodon" pyrkisi määrittämään vanhojen (teini-iän) valokuvien perusteella, metsään menisi ja pahasti. Toisaalta en tiedä, mitä tuolla normaalilla olomuodolla sitten tarkoitetaan, ymmärsinkö ihan oikein, ja onko sellaista edes mahdollista määrittää. Yleensä ihminen muuttuu koko ajan jollain tavalla.
Itse näen kohtaamani ihmisen aina sellaisena kuin hän siinä hetkessä on. Toki menneisyys voi kertoa jostain mutta se ei aina ennusta tulevaa. Vanhoista kuvista näen vain sen, mikä tilanne siinä hetkessä on ollut. Se pelkkä pinta.
meillä mies hikoili yhdessä vaiheessa aivan tolkuttomasti esim yön aikana. Hikoilu väheni todella paljon kun mies jätti muista syistä vehnän ruokavaliostaan. Vieläkin huomaa miehen yöhikoilusta jos on joskus syönyt hieman enemmän vehnää.
Minä hikoilen kamalasti, olen kyllä lihavakin, mutta olen hikoillut aina, teini-iästä lähtien hiki on myös haissut pahalle.
Kestän hyvin kylmiä olosuhteita, mutta en kuumaa.
Ikäväähän tuo on, kun on jatkuvasti hiki, mutta minkä sille mahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuon lisäksi mies huohottaa äänekkäästi vaikka vain nostaa lautasen pöydältä kaappiin tai kumartuu sitomaan kengännauhat.
15 kg ylimääräistä ei todellakaan aiheuta tuollaista. Jos tämä ei ole provo, on miehesi sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen oletus.
-ap
-ap
Auts! Ja minulla ei ole kokemuksia seksistä naisten kanssa, koska en ole naisiin päin. Olen nainen ja mieheni on ollut mieheni jo 22 vuotta. Hän on aivan ihana itsestään huolehtiva uimarikroppainen mies, joka ei kengännauhoja sitoessa läähätä, ei valu hikeä sängyssä, ei puhu rumasti yhdenkään ihmisen ulkonäöstä ja ei vedä epäterveellistä ruokaa kuin heikkopää.
Ap, et ansaitse parempaa miestä kuin miehesi on.
Huh mikä kommentti ja vielä naiselta.
Sivuhuomiona se, että täällä on joku trolli, joka noista kengännauhaläähätyksistä puhuu. Muut ovat sen näköjään trolliksi tajunneet mutta sinä et.
Tsemppiä sinullekin. Miehesi kuulostaa varsinaiselta kultakimpaleelta jos kerran olette samaa tasoa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon lisäksi mies huohottaa äänekkäästi vaikka vain nostaa lautasen pöydältä kaappiin tai kumartuu sitomaan kengännauhat.
15 kg ylimääräistä ei todellakaan aiheuta tuollaista. Jos tämä ei ole provo, on miehesi sairas.
Takerruit sinäkin trollin kommenttiin. Oli niin typerä, että ajattelin ihmisten tajuavan jonkun toisen kirjoittamaksi.
En minä tiedä, paljonko on lihonut. Mahdollisesti enemmänkin kuin 15 kg. Ehkä 20 kg, ehkä 35 kg.
-ap
Ex oli hyvin samanlainen. Oli jo tavatessamme hiukan tukeva mutta asia ei häirinnyt minua sillä en itsekään ole mikään fitnesmimmi vaikka hoikka olenkin. Pian yhteenmuuton jälkeen tilanne kuitenkin paheni nopeasti ja osasyynä oli varmasti se, että lopetti rakennusmiehenä ja ryhtyi Atk-tukihenkilöksi. Mössytti koko ajan jotain, kahvin kanssa oli oltava aina keksejä tms ja karkki/sipsipussit rapisivat jatkuvasti, joi myös paljon energiajuomaa . Ei tehnyt mieli pussailla, kun toisella suupielessä sipsinmuruja ja henki haisee Batteryltä...
Pian miehen vaatekoko alkoi isontua, kun ostin synttärilahjaksi koon M paidan niin se olikin liian tiukka. Mies syytti valmistajaa mutta kun sama ongelma oli joka vaatekappaleessa, housut puristivat selvästi vatsaa ikävästi ja paidan kangasta kiristivät manboobsit. Asuimme luhtitalossa eikä mies enää meinannut jaksaa niitä portaita ylös, huohotus vain kävi. Myös hikoilu lisääntyi, paidan kainaloissa oli jatkuvasti hikilaikut ja otsa kiilteli keskellä talvea kuin kesähelteellä konsanaan. Ja se hikoilu seksin aikana!
Suhde kaatui kun sanoin suoraan, ettei paneta ja muutenkin ällöttää se ylipaino ja hikoilu.
Ylenpalttinen hikoilu voi pahimmillaan olla merkki sairaudesta. Esim. kilpirauhasen häiriö tai pahimmillaan syöpä voi aiheuttaa runsasta hikoilua ja myös lihomista. Keskustele miehen kanssa ja patista lääkäriin.
Jos tilanne ei muutu mihinkään suuntaan, niin tee oma ratkaisusi. Kukaan ei pakota sinua jatkamaan epätyydyttävässä suhteessa. Tsemppiä!