Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä tää kamala pyllyvakobikinimuoti on?
08.06.2019 |
Ihan hirveän näköistä uimarannoilla, kun kaikenkokoiset, -muotoiset ja -ikäiset pakarat vilkkuu, äijät tuijottaa niitä ja aaargh kun ne pyllyvakobikiniset kumartuu täpötäydellä rannalla ottamaan jotain rantakassistaan... En halua katsella toisten intiimialueita, kun olen lasten ja kanssa rannalla. Ja oksettaa, kun äijät katsoo teinityttöjen vilkkuvia perskannikoita. Ihan kamala muoti.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hehee, mä ainakin pidän pikkuisia alaosia. Ihan persvako-stringejä en sentään kun ei tunnu hyvältä, mutta sellaisia mitkä kankkuun menee sen verta että pysyy paikallaan napakasti eikä roiku tai lätistä pyllyä. Parasta on on kun kateelliset mammat mittailee katsellaan persettä ja samalla oikein näkee ne laskukaavat ja kuulee rattaiden surinan kun prosessoivat näkemäänsä kuvitellen että mua jostakin syystä kiinnostaisi iskeä heidän miestään saatika esitellä persettäni heidän lapsilleen :D Ihme ajatuksenjuoksu, itse ainakin keskityn nauttimaan rannalla olosta ja ajattelen hyvää myös niistä kateellisista naisista siitä huolimatta, että katsovat itse sillä ilmeellä että jos katse voisi tappaa niin...... No, joka tapauksessa hyvää kesää heillekkin, ei teidän ajatukset meitä muita loukkaa :)