Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin on niin köyhät eväät töissä?

Vierailija
05.09.2024 |

Esim. kaurapuuroa ja marjakeittoa! Tällaisista eväistä tulee huono ja heikko olo. Oloa parantaisi jonkin verran jo se, jos lisäisivät lounaaseensa proteiinia. Esim maitorahkaa em puuroon.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu? Etkä sä tiedä mitä syövät kotona. 

Vierailija
2/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Vauvan aamupala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nuorena söin sämpylän ilman lisukkeita ja mandariinin. Olin hoikka ja säästyi rahaa

Vierailija
4/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on. Vauvan aamupala

Ei ole normaalia kytätä toisten syömisiä. Aikuiset ihmiset

Vierailija
5/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole päivän ainoa ruokailu ja joka kerta tarvitse proteiinia. Lisäksi toisten eväiden kyylääminen on vähintään noloa.

Vierailija
6/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illallinen on sitten runsas . Ei kahta isoa ateriaa aikuisen päivään sovi.

Vierailija
7/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan tulisi mieleenkään syödä jotain puuro-rahkasotkua. Syön töissä usein kasvissosekeittoa, eikä siinäkään proteiinia ole. Miksi sitä pitäisi edes olla joka aterialla, suomalaiset syövät ihan liikaa proteiinia.

Vierailija
8/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehä 3 ulkopuolella on niin paskat palkat, että moni joutuu syömään tuollaista, jotta rahat riittää kaikkiin viherveroihin

Vierailija
9/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän muissa maissa pärjäillään? Esim. ystäväni asuu Australiassa, eikä siellä edes ole olemassakaan mitään rahkoja ja raejuustoja.

Vierailija
10/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ihmetyttää tämä trendi, että töihin raahataan puoli ruokakauppaa. Hienoa kun parin tyypin eväät vie koko jääkaapin, kun mukana on pussi salaattia, kurkkua, tomaattia, kolmea kastiketta, leipää, jogurttia, leikkeleet, voi nappi, pari noccoa tai kolaa, banaania ja sitten vielä se lounas kolmessa eri tupperwaressa per tyyppi. Tunge siinä sitten sitä omaa Pirkka lasagnea tai puuroa jonnekin.

Vierailija
11/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ainakaan tulisi mieleenkään syödä jotain puuro-rahkasotkua. Syön töissä usein kasvissosekeittoa, eikä siinäkään proteiinia ole. Miksi sitä pitäisi edes olla joka aterialla, suomalaiset syövät ihan liikaa proteiinia.

Proteiinin tarvetta vähätellään hyvin useasti. Hiilarin tarvetta vastaavasti liioitellaan.

Vierailija
12/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taukotilassa eräällä miehellä on aina mukanaan mahdollisimman halpaa einesskeidaa. Roiskeläppäpitsoja, nuudelikuppeja, halvimpia mikroaterioita. Tulee paha olo kun katsoo. En tiedä onko niin köyhä, pihi vai eikö vain välitä yhtään ruuan laadusta.

Vierailija
13/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puurosta ja marjakeitosta tulee huono olo, niin olisiko kyse jostain allergisoivasta ainesosasta.

Vierailija
14/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän muissa maissa pärjäillään? Esim. ystäväni asuu Australiassa, eikä siellä edes ole olemassakaan mitään rahkoja ja raejuustoja.

Kumma juttu että mun mies on NZ:sta ja siellä on kumpaakin, rahkaa ja raejuustoa :o

Vierailija
15/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinin puute on selvä virhe. Sen verran syömisiä pitää kytätä.

Vierailija
16/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että mun mies on NZ:sta ja siellä on kumpaakin, rahkaa ja raejuustoa :o

Tiesithän, että NZ ei ole Australia.

Vierailija
17/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että NZ ei ole Australia.

Niin sitä juuri ihmettelinkin että Aussien pikkuveljeltä löytyy paremmin ruoka-aineksia kuin isoveljeltä itseltään... Tietty jos asuu jossain takamailla, ehkei siellä niin olekaan.

Vierailija
18/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihiksella syys- ja lokakuun. Syön päivällä vain banaanin, proteiinipatukan ja soijajuoman. Jos kolme kiloa saisi pois kahdessa kuukaudessa. 

Vierailija
19/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö töissä mitään kun ei ehdi.

Vierailija
20/69 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kehä 3 ulkopuolella on niin paskat palkat, että moni joutuu syömään tuollaista, jotta rahat riittää kaikkiin viherveroihin

Höpöhöpö 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan