Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisista piirteistä tykkäät naisen kasvoissa?? Millaisista et?

Vierailija
08.06.2019 |

Itse tykkään monenlaisista.

Mistä en tykkää on noita-akka look, miehekkäät ja "ylevät" piirteet eli tyylii korkeet poskipäät, ylväs katse, kapea luusto ja kapea nenä yms.. En myöskää tykkää erityisesti aknesta tai alkoholistien turvotuksesta ja punotuksesta. Enkä tykkää ihmisestä jotka feikkihymyilee... tykkään hymyilevistä kasvoista, mutta en pinnallisesta ja pyrkyrimäisestä hymystä.

Ehkä eniten mistä en tykkää, on terävät piirteet ja ilkeä luonne. Voi olla nätti mutta jos piirteet on terävät, ne rumentaa liikaa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ketju! :'D apua! Kaikki on aivan s.tanan rumia!

N25

Vierailija
42/57 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoppaleukaiset hirveitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko laittaa jotain esimerkkikuvaa terävistä piirteistä tai ylväästä katseesta?

Kauneutta on monenlaista. Itse pidän erityisesti nukkemaisista piirteistä; pienestä suusta, vaaleasta ihosta ja kauriinsilmistä. 

En pidä yleensä miehekkäästä leuasta tai pitkistä kasvoista, terävästä nenästä, isoista etuhampaista, paksuista kulmakarvoista tai ns. aasialaisen poimun omaavista silmistä - mutta kuten sanottua, kauneutta on monenlaista ja lopulta kyse on siitä, miten erilaiset piirteet henkilöön ja kokonaisuuteen sopivat. 

Tykkä esim.

Vierailija
44/57 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset persooonallisen kauniit kasvot ja silmissä pilkettä. Äkkiseltään muistuu mieleen esimerkiksi tämänaamuinen tv-ohjelma jossa Sampo Marjomaan kanssa studiossa kyseisenlainen kasvo. En muista nimeä, joku tutkija.

Vierailija
45/57 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt vaan naisen nimi, jolle olet kateellinen ja vastaat sitten kunnianloukkauksesta.

-en oo kateellinen. yks mies vaan väitti että mä oon rumempi kun yks rumempi nainen ja siks tein tän otsikon, koska haluan nähdä että se mies on väärässä koska mun mielestä se on väärässä. :DD vaikka makuasioista ei voikkaan kiistellä. :DDDD

Hoh, hoh. Et voi pelkästään piirteiden perusteella tehdä arviota. Niin kuin tässä on käynyt ilmi, niin kokonaisuus ratkaisee +makuja on monia.

Mun piirteitä latelemalla saa rumiluksen, mutta kauniiksi kehutaan useinkin ja totta kai näen peilissä ne karmivat piirteet joita täälläkin lueteltu, mutta jotain kuvia katsellessa yllätyn, että jopa kauniiksi voisi sanoa.

Vierailija
46/57 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on ainutlaatuinen ja hyvä sellaisena kuin on. Jos kunnioittaa itseään, ei tarvi verrata muihin.

Sellaista voi pohtia mihin voi vaikuttaa, mutta ulkonäkö tulee geeneistä eikä sitä voi valita.

Ilkeys tekee rumaksi, hyvyys kauniiksi. Ihminen joka hyväksyy itsensä kaikkine puutteineen, vetää puoleensa muitakin. Epävarmoissa kyylissä ei ole mitään kiinnostavaa.

Vierailija
47/57 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset kolhon näköiset, kuten vaikka Jennifer Aniston, ei ole ikinä sytyttäneet. Ehkä sillä on makuuni liian kulmikkaat kasvot tai miehekäs leuka tai kylmät silmät tai jotain, en tiedä. Sitten jos vertaa vaikka Angelina Jolieen, niin aistilliset piirteet, hyvä luusto, raskasluomiset suuret silmät ja kaunismuotoiset huulet - ooh. Ja nämä nyt siis arkkityyppejä. 

Angelina on seksin jumalatar verrattuna naapurintyttö Jenniferiin. En ihmettele Bradin nopeata vaihtoa. Vaikka paskaksi näyttää kaikki menevän Bradillakin, vanhalla setämiehellä.

Brad on palannut Jenniferin luo jo joku aika sitten.

Vierailija
48/57 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on ainutlaatuinen ja hyvä sellaisena kuin on. Jos kunnioittaa itseään, ei tarvi verrata muihin.

Sellaista voi pohtia mihin voi vaikuttaa, mutta ulkonäkö tulee geeneistä eikä sitä voi valita.

Ilkeys tekee rumaksi, hyvyys kauniiksi. Ihminen joka hyväksyy itsensä kaikkine puutteineen, vetää puoleensa muitakin. Epävarmoissa kyylissä ei ole mitään kiinnostavaa.

Tietenkään ulkonäköään ei voi valita ja kaikki ovat "tavallaan kauniita", mutta ei käy kieltäminen myöskään sitä, että jokainen meistä viehättyy erilaisista piirteistä ja sitähän tässä alkuperäisessä viestissä kyseltiin. Ei kannata siis loukkaantua muiden mielipiteistä, sillä ihan takuulla jokaiselle löytyy joku, joka pitää juuri häntä kauniina ja puoleensavetävänä. Jatketaan siis!

Vierailija
49/57 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spe*ma on yleensä seksikästä

Vierailija
50/57 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit, suuret silmät ovat tietenkin plussaa, mutta silmissä tärkeintä on niiden katse.

Pienet kasvot ovat omasta mielestä nätit, tekee juurikin nukkemaisen näköiseksi ja henkilö näyttää nuoremmalta pidempään (jos ei ole ylipainoa). Pitkä leuka ja miehekkäät leukaperät ovat vähän turn off.

Luonnolliset kulmakarvat, jotka ovat mielummin tuuheat kuin ylinypityt, ovat mieleeni. Sellaiset väripalkit ovat kamalat.

Huulitäytteet ovat liian yleisiä nykyään. Oikeasti naiset, ne. ovat. kauhean. näköisiä! Tykkään enemmän pienestä suusta. Liian leveä suu tyyliin Julia Roberts on jotenkin jokerimainen, hymy on jopa pelottava.

Isot hampaat tekee vähän hevosmaisen vaikutelman.

Naiset laittaa muutenkin nykyään niin paljon meikkiä ja kaikenlaisia härpäkkeitä. Voin sanoa, että kaikki tuntemani miehet joiden kanssa olen puhunut aiheesta ovat samaa mieltä. Miehet tykkäävät luonnollisemmasta tyylistä.

T. Mies

Vierailija
51/57 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat, hymykuopat, isot kissansilmät. Tykkään erikoisista hampaista, esim rako etuhampaiden välissä on ihana!

Nyrpeä perusilme ja vahvasti meikattu naama ei sytytä.

Vierailija
52/57 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aasialaisista ja inhoon suomalaisia piirteitä. Aasialaiset ovat söpöjä, kun taas suomalaiset pullaposkia.

Vierailija
53/57 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja ihailen muissa naisissa korkeita poskipäitä, suuria liikkuvia luomia, kaarevia kulmakarvoja ja pehmeitä huulia. Aistillisen näköisiä naisia.

Itse olen niin tylsä ja kaukana aistillisesta kuin olla ja voi.

Vierailija
54/57 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vaaleasta ihosta, inhoan överiä rusketusta. Pisamat ovat vielä ok mutta sellainen tasainen, oranssi purkkirusketus ihan hirveä.

Vierailija
55/57 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauriinsilmien voittanutta.

Vierailija
56/57 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämenmuotoisista tai timantinmuotoisista kasvoista.

Vierailija
57/57 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit, suuret silmät ovat tietenkin plussaa, mutta silmissä tärkeintä on niiden katse.

Pienet kasvot ovat omasta mielestä nätit, tekee juurikin nukkemaisen näköiseksi ja henkilö näyttää nuoremmalta pidempään (jos ei ole ylipainoa). Pitkä leuka ja miehekkäät leukaperät ovat vähän turn off.

Luonnolliset kulmakarvat, jotka ovat mielummin tuuheat kuin ylinypityt, ovat mieleeni. Sellaiset väripalkit ovat kamalat.

Huulitäytteet ovat liian yleisiä nykyään. Oikeasti naiset, ne. ovat. kauhean. näköisiä! Tykkään enemmän pienestä suusta. Liian leveä suu tyyliin Julia Roberts on jotenkin jokerimainen, hymy on jopa pelottava.

Isot hampaat tekee vähän hevosmaisen vaikutelman.

Naiset laittaa muutenkin nykyään niin paljon meikkiä ja kaikenlaisia härpäkkeitä. Voin sanoa, että kaikki tuntemani miehet joiden kanssa olen puhunut aiheesta ovat samaa mieltä. Miehet tykkäävät luonnollisemmasta tyylistä.

T. Mies

Kuitenkaan ei ole tosielämässä vaikea nähdä, millaiset naiset vetoavat suurimpaan osaan miehistä parhaiten. Kyllä se on just se meikattu jolla yhtä jos toista härpäkettä. Meikkaamattomien naisten perään on korkeintaan se osa miehistä jota kukaan ei halua, ellei nainen ole syntynyt supermallin geeneillä.