Millaisista piirteistä tykkäät naisen kasvoissa?? Millaisista et?
Itse tykkään monenlaisista.
Mistä en tykkää on noita-akka look, miehekkäät ja "ylevät" piirteet eli tyylii korkeet poskipäät, ylväs katse, kapea luusto ja kapea nenä yms.. En myöskää tykkää erityisesti aknesta tai alkoholistien turvotuksesta ja punotuksesta. Enkä tykkää ihmisestä jotka feikkihymyilee... tykkään hymyilevistä kasvoista, mutta en pinnallisesta ja pyrkyrimäisestä hymystä.
Ehkä eniten mistä en tykkää, on terävät piirteet ja ilkeä luonne. Voi olla nätti mutta jos piirteet on terävät, ne rumentaa liikaa.
Kommentit (57)
Aloittaja on nainen, joka haluaa mollata joidenkn naisten piirteitä ja ilmeitä. Miksi?
Yleensä ihmiset pitävät omia piirteitään kauniina, esimerkiksi isoja silmiä tai huulia riippuen siitä, mitä itsellä on.
Kuka nyt ilkeästä tykkää? Mitä tekemistä sillä on kasvonpiirteiden kanssa?
Tykkään lapsekkaista piirteistä, kuten aasialaisilla. Lisäksi tykkään persoonaliisista piirteistä, kuten venäläisillä. Otsatukka pitää olla ja ruskeat silmät.
Aloittaja on nainen, joka haluaa mollata joidenkn naisten piirteitä ja ilmeitä. Miksi?
-en puhunu kenestäjään yhdestä vaan yleisesti. :D
ainahan täällä kysellään ulkonäöstä, tällä kertaa päätin vaa ite kertoa oman mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään lapsekkaista piirteistä, kuten aasialaisilla. Lisäksi tykkään persoonaliisista piirteistä, kuten venäläisillä. Otsatukka pitää olla ja ruskeat silmät.
lapsekkaista... eiks toi oo vähän sairasta?
Kerro nyt vaan naisen nimi, jolle olet kateellinen ja vastaat sitten kunnianloukkauksesta.
Olisiko laittaa jotain esimerkkikuvaa terävistä piirteistä tai ylväästä katseesta?
Kauneutta on monenlaista. Itse pidän erityisesti nukkemaisista piirteistä; pienestä suusta, vaaleasta ihosta ja kauriinsilmistä.
En pidä yleensä miehekkäästä leuasta tai pitkistä kasvoista, terävästä nenästä, isoista etuhampaista, paksuista kulmakarvoista tai ns. aasialaisen poimun omaavista silmistä - mutta kuten sanottua, kauneutta on monenlaista ja lopulta kyse on siitä, miten erilaiset piirteet henkilöön ja kokonaisuuteen sopivat.
Lisäksi tykkään persoonaliisista piirteistä, kuten venäläisillä.
-öööh...?? :DDD siis onko venäläinen persoonallinen suomessa? vai venäjällä?? :DD
mulla on just esimerkkina megan fox, sen ulkonäkö ei oo koskaan kiinnostanut mua. :S ärsyttävän kylmän näkönen.
Kerro nyt vaan naisen nimi, jolle olet kateellinen ja vastaat sitten kunnianloukkauksesta.
-en oo kateellinen. yks mies vaan väitti että mä oon rumempi kun yks rumempi nainen ja siks tein tän otsikon, koska haluan nähdä että se mies on väärässä koska mun mielestä se on väärässä. :DD vaikka makuasioista ei voikkaan kiistellä. :DDDD
Sellaiset kolhon näköiset, kuten vaikka Jennifer Aniston, ei ole ikinä sytyttäneet. Ehkä sillä on makuuni liian kulmikkaat kasvot tai miehekäs leuka tai kylmät silmät tai jotain, en tiedä. Sitten jos vertaa vaikka Angelina Jolieen, niin aistilliset piirteet, hyvä luusto, raskasluomiset suuret silmät ja kaunismuotoiset huulet - ooh. Ja nämä nyt siis arkkityyppejä.
Korkeat poskipäät ja isot tummat silmät, pisamat. Hymykuopat, sopusuhtaiset mittasuhteet kasvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset kolhon näköiset, kuten vaikka Jennifer Aniston, ei ole ikinä sytyttäneet. Ehkä sillä on makuuni liian kulmikkaat kasvot tai miehekäs leuka tai kylmät silmät tai jotain, en tiedä. Sitten jos vertaa vaikka Angelina Jolieen, niin aistilliset piirteet, hyvä luusto, raskasluomiset suuret silmät ja kaunismuotoiset huulet - ooh. Ja nämä nyt siis arkkityyppejä.
Angelina on seksin jumalatar verrattuna naapurintyttö Jenniferiin. En ihmettele Bradin nopeata vaihtoa. Vaikka paskaksi näyttää kaikki menevän Bradillakin, vanhalla setämiehellä.
ei jennifer aniston oo kolhon näkönen, se vaan ei ole nätti......
mua ei sytytä yhtää sellaset peruspissikset.. sellaset geneeriset pissikset, jotka on jotenki keskiarvoa, johon keskiverto mies ihastuu koska tyypissä ei oo mitään erikoista (päälle päin :DD) ........ sit mies hehkuttaa "se on niin nätti" ja yrittää että nätteys on ainoo elämän pääasia.... TYLSÄÄ ja myös ne miehet on tylsiä :DDDDD yleensä vielä rumia miehiä.. jotka sit ihastuu johonkin peruspissikseen ja sen perustyyliin.
Ap tulee kysymään Millaisista piirteistä tykkäät entä mistä et tykkää.
Aloittaa itse vastaamatta ekaan kysymykseensä: ”tykkään monenlaisista”.
Sitten: En tykkää siitä ja siitä ja siitä ja siitä enkä siitä ja siitä ja siitä.
Toisen kysymyksen vastaus kumoaa ekan kysymyksen vastauksen. :D
Angelina on seksin jumalatar verrattuna naapurintyttö Jenniferiin.
-seksin jumalatar??? ulkonäön perusteella?!?!?! :''DDDDDDD ulkonäkökö tekee seksin jumalattareks?? :''DDDD
mulle on sanottu että oon maailman seksikkäin nainen ja seksipommii on sadat ihmiset sanonu, ja myös naapurintyttööö mut sillon ku sanottu naapurintyttö, en oo panostanu ulkonäköön, sillonku sanottu että seksipommi niin oon panostanu enemmän ulkonäköön... eli oonko nyt kumpi??????????
Tykkään vaaleasta ihosta, vihreistä silmistä ja pienestä leuasta. Luonnolliset kulmakarvat kertovat naisen luonteestakin jotain. En tykkää liiasta meikistä.
Vähemmän viehättäviä piirteitä on ainakin pitkä leuka ja ienhymy. Jostain syystä nämä on yleensä samassa paketissa. Iso, vino nenä tai tihrusilmät ei myöskään sytytä.
T. Mies
En tykkää nöpönenäisistä, harmaasilmäisistä ja rusehtavan harmaista . Enkä pyöreäkasvoisista naisista.
Tykkään terävänenäisistä ja ylväistä, tyylikkäistä naisista.
Ja myös tyrkky-tyyli eli tyyli millä haetaan huomioo vastakkaiselta sukupuolelta jatkuvasti, niin en pidä..