Poika aloittaa opinnot Otaniemessä syksyllä, missä kannattaa asua?
Miehen kanssa ajateltiin ostaa yksiö tai kaksio asunnoksi pojalle. Tapiola vaikuttaa hyvältä sijaintinsa ja palveluiden puolesta. Entä Matinkylä? Millaista seutua?
Kommentit (67)
Meillä poika asui Laajalahdessa, kun opiskeli Otaniemessä.
Otaniemessä ilman muuta.
Tapiola ja Westend on mainiota seutua, samoin Lehtisaari siinä Helsingin puolella ihan vieressä. Matinkylä ja Olari ovat lähiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Otaniemessä.
Olen lukenut netistä, ettei ehkä kannata asua Otaniemessä. Parempi nähdä vähän muutakin elämään. ap
Jos haluaa saada kaiken irti opiskelu ajasta ja verkostoitumismahdollisuuksista niin Teekkarikylän opiskelija-asunnoissa.
Usein ne etkojen ja jatkojen tuttavuudet ovat yllättävän tärkeitä uralla myöhemmin ja jos asuu kaukana, jää vähän ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaniemessä.
Olen lukenut netistä, ettei ehkä kannata asua Otaniemessä. Parempi nähdä vähän muutakin elämään. ap
Juurihan täällä aika monet kirjoittaa netissä että Otaniemessä. Ja itsekin sanoisin että Otaniemessä kannattaa asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaniemessä.
Sitä elämää ei tarvitse nähdä, kun palaa yöllä pippaloista jonnekin Matinkylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaniemessä.
Mitä on se muu elämä, jota et Otaniemessä näe?
Metrolla pääsee nopeasti Helsinkiin myös. Älkää ostako asuntoa. Voitte tukea aspin säästämisessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaniemessä.
Juurihan täällä aika monet kirjoittaa netissä että Otaniemessä. Ja itsekin sanoisin että Otaniemessä kannattaa asua.
OK. Kiitos. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaniemessä.
Jos muutakin elämää, sitten Helsingin keskustaan.
Jos taas erinomaista opiskelijaelämää, sitten paikan päälle Otaniemeen, kuten moni muukin tässä ketjussa sanoi. Itsekin asuin siellä teekkarina 1991-1993. Voi sitä ihanaa aikaa!
Meillä lapset asuu Kampissa, lyhyt matka metroon ja yliopistolle, jos ottaa sivuaineita muun kuin tekniikan tai talouden puolelta. Harmillisesti Kamppi on slummiutunut 5 vuodessa aivan hirveäksi alueeksi, enää en sieltä asuntoja hankkisi.
otiksessa, voi saada helpommin kavereita
Pääkaupunkiseutu on niin uuvuttava, että ihan sama missä asuu. Vaasankadulla tai Kivenlahdessa, kulkemiseen menee kuitenkin aikaa ja metro on levoton. Otaniemessä tai lähellä asuminen taas on kökköä, kun kaikki palvelut ei ole lähellä... Aallon kampusalue on kamala. Nuoruuden innolla varmaan muutama vuosi menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaniemessä.
No nyt luet netistä, että aika moni sanoo, että kannattaa asua Otaniemessä.
Ap on ostamassa asuntoa. Eiköhän sillon kultapossupoika voi muuttaa sinne, mihin itse eniten haluaa. Eikö sun pitäisi kysyä siltä pojalta asiaa?
Itse vietin parasta opiskelijaelämää Kilossa. Tosin asuin opiskelijakylässä silloin.
Otaniemessä tai metron varrella. Onnea pojallesi opiskelemaan pääsystä! Mun mies on sieltä aikoinaan DI:ksi valmistunut ja mukavia muistoja hänellä sieltä.
Otaniemessä.