Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö olisi aika lopettaa Te-toimistot!

Vierailija
08.06.2019 |

Te-toimistojen virkaijoiden palkkoihin ja heidän työpaikkojen ylläpitoon kuluu aivan turhaan verojamme.
Työttömien tilastoinnin voisi kela ja muut kassat tehdä samalla maksellessaan työttömyyskorvauksiaan.
Karenssien jakaminenkaan kun ei kuitenkaan säästä valtion rahakirstua, koska jokatapauksessa on toimeentulotukiaisia maksettava, jos työttömältä jostain syystä evätään työttömyyskorvaus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä toimintoja olekin vähennetty, vai miksi nykyään kaikki pitää kuulemma työttömän hoitaa netissä eikä tapaamisaikoja juuri saa? Tulee kuva ettei kai siellä ole kuin ehkä yksi työntekijä jossain infotiskillä ja takahuoneessa ruksuttaa tietokone postittelemassa karensseja ja työhönosoituksia.

Vierailija
2/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä toimintoja olekin vähennetty, vai miksi nykyään kaikki pitää kuulemma työttömän hoitaa netissä eikä tapaamisaikoja juuri saa? Tulee kuva ettei kai siellä ole kuin ehkä yksi työntekijä jossain infotiskillä ja takahuoneessa ruksuttaa tietokone postittelemassa karensseja ja työhönosoituksia.

Samoin ohuesti tullut mielikuva , että työttömät puhelinmyyjät palkattu soittelemaan 3kk välein työttömille kontrollisoittoja, jotkut soittajista tuntuvat olevan ihan pihalla kelle yliäänsä soittavat mutta jauhavat samaan ulkoa opeteltua "te-toimiston-myyntipuhetta"  etuisuuksista ja velvoitteista .... ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mol.fin avoimet työpaikat sivusto toimii erinomaisesti--- ja sitä kautta haetuilla työpaikoilla olen itse hyvin työllistynyt.

Työkkärin virkailijat vain hankaloittaneet asioita työllistäessään itseänsä touhotttamalla jostain työnhaku-diipadaapa-luennoista.

Omituista että osa virkaintoisimmista (kai jotain tehdäkseen) tulostaa "avoimilta työpaikasivustoilta" näitä samoja paikkoja joita jokainen kyllä osaa itsekin hakea.

Mutta tämä on omalla kohdallani ollut ihan paras tapa hankkia työpaikka ja näistä sivustoista ISO kiitos:

https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/

Vierailija
4/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mol.fin avoimet työpaikat sivusto toimii erinomaisesti--- ja sitä kautta haetuilla työpaikoilla olen itse hyvin työllistynyt.

Työkkärin virkailijat vain hankaloittaneet asioita työllistäessään itseänsä touhotttamalla jostain työnhaku-diipadaapa-luennoista.

Omituista että osa virkaintoisimmista (kai jotain tehdäkseen) tulostaa "avoimilta työpaikasivustoilta" näitä samoja paikkoja joita jokainen kyllä osaa itsekin hakea.

Mutta tämä on omalla kohdallani ollut ihan paras tapa hankkia työpaikka ja näistä sivustoista ISO kiitos:

https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/

Hienoa, että kiität te-toimistoja heidän työstään. Nuo sivut ovat ainoat maksuttomat työpaikkojen ilmoittamiseen keskittyneet sivut Työmarkkinatorin lisäksi.

Ei kukaan muuten tulosta näitä työpaikkatietoja, sen tekee kone, ei ihminen. Miksi ihmiset kuvittelevat, että te-toimistossa ei olisi käytössä tietokoneita ja robotiikkaa.

Vierailija
5/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkälti samaa mieltä. Kela ja kassat voisivat itsenäisesti päättää, kenelle etuutta maksetaan eikä te-toimisto siinä välissä enää varmistaisi mitään. Käytännössä työtön joutuisi ihan itse selvittämään, koska on oikeutettu tukee ja koska ei. Virheestä menisi 3 kk työttömyysetuus ja päälle saman verran karenssia.

Vierailija
6/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtioterrorismia, yrittää saada TE-toimistojen tehtävät Loimaan kassa , joka on osakeyhtiö hoidettavaksi.. Ilmiannoin.

Vierailija
7/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkat on ihan pikkukulu, ne on ne tilavuokrat.. niihin menee 80% rahoista. Palkkoihin 5%.

Kun muutamien kuntien ja vastaavien tilejä oon käyny läpi. Muut isot on koneiden ja kinteistöjen ylläpitokulut. Et joo.. verot menee seiniin.

Vierailija
8/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaus 5-10% palkkoihin

Vierailija
9/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä