Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla on töissä tunti aikaa tehdä joku tehtävä/työ ja et kerkeä tunnissa niin teetkö sen

Vierailija
18.04.2024 |

kuitenkin vaikket saisi yli menevästä ajasta korvausta vai jättäisitkö tekemättä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen loppuun, liukumien puitteissa. Saan sitten vastaavasti pidettyä kertyneet liukumat joskus pois.

Vierailija
2/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen saatoin joustaa mutta maailma on muuttunut siten että en enää anna arvokasta aikaani ilmaiseksi työnantajalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ainakin yrittää. Ei sitä voi heti lähtötilanteessa tietää, ehtiikö vai ei. Heti kun tehtävä annetaan, sanoo, että en ehdi. No, mitä se kertoo sitten sille jolle tuo sanotaan! 

Vierailija
4/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sellainen työ mahtaisi olla?

Vierailija
5/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, jos sen voi jättää seuraavaan päivään, jätän. Jos tarvii tehdä tänään enkä voi olla pidempään (Esim lapsen harrastuskuskaus odottaa), niin nakitan kollegalle (toimii sitten molempiin suuntiin).

Vierailija
6/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee yliaikaa, otan sen toisena hetkenä takaisin. En ikinä kerkiä tehdä kaikkia töitäni kuitenkaan, joten teen tärkeimmät.

Vierailija
7/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh naiset eivät pysty tekemään yhtään mitään tunnissa koska pitää uhriutua ja kysellä jatkuvasti muilta naisilta asiasta ja vatvoa. 

Vierailija
8/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän sellainen työ mahtaisi olla?

Naisilla yhden sähköpostin lähettämiseen menee yleensä tunti. 

Vierailija
9/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Oikea kysymys olisi kuka pakottaa töihin?

Vierailija
10/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, olisiko työ ainakin teoriassa mahdollista saada valmiiksi tunnissa, ja miten välttämätön tehtävä on kyseessä. Jos työaikaa on varattu asiallinen määrä ja tehtävän jättäminen kesken ei ole mahdollista, joustan tietenkin. Mutta jos mulle annetaan neljän tunnin työt ja sanotaan että tunnissa pitää olla valmista, kerron kyllä että homma ei nyt toimi.

Vierailija
11/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen verran mitä ehtii. Sitten lyön hanskat tiskiin. Huomenna voi jaksaa.

Nuorempana joustin ja venyin ja ajattelin työnantajan parasta. Korjasin kuitenkin asennettani kun huomasin että kaikki se joustaminen ja venyminen toteutuu vain yhteen suuntaan, eikä näy edes palkassa. Venymisestä saa vain kipeät jänteet.

Jatkossa aion vielä hidastaa tahtia työntekijöille tulevien heikennysten takia. Jos ei kelpaa työnantajalle niin tehkööt itse. ..ai niin, ei se voi kun ei se osaa. Se ei kuitenkaan ole minun ongelmani.

Vierailija
12/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa työssä kyllä, ehdottomasti tekisin yliajalla ilman korvausta koska oli ns. kutsumustyö ja tosi tärkeä itselleni. Nykyään en todellakaan julkisen puolen ei niin kiinnostavassa työssäni. 

Vierailija
13/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos sen voi siirtää huomiselle ilman että kukaan kärsii niin teen mieluummin niin. Vaikka periaatteessa on liukumat, niin niitä tunteja vaan kertyy varkain. Olen tästä aiemmin uupunutkin niin koitan olla aika varovainen ylimääräisten hommien suhteen. Päivän päätteeksi kannattaisi muutenkin suunnitella huomisen hommat, sekin homma jää sitten tekemättä ja pahimmassa koko seuraava päivä menee sählätessä.

Jos se nyt sitten on joku erityisen tärkeä asia niin se on eri juttu. Mutta aina ne käsilläolevat hommat on niitä maailman tärkeimpiä että aika kyynisesti sitä saa katsoa.

Vierailija
14/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään en tule teille töihin.

Vierailija
15/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellei kyseessä ole homma, jota ei viitsi jättää kesken. Olisihan se v-mäistä, jos putkimies jättää veden kytkemättä takaisin päälle, koska muuten menee 2 minuuttia palkattomaksi ylityöksi.

Vierailija
16/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen joskus parin viikon päästä jos sittenkään.

Vierailija
17/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään et päätä työpaikkaa minulle minun pääni yli, mutta ehkä minä päätän sinun työpaikkasi?

Vierailija
18/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin jos saisi tehdä

Vierailija
19/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee sen minkä kerkeää ja loput jää huomiselle, tai seuraavalle vuorolle. Työpäivän lopussa ei oel täyttä tuntia aikaa tehdä mitään hommaa, yleensä on työpäivän päätteeksi jotain lopetushommia mitkä on kerettävä tehdä työajan puitteissa.

Vierailija
20/20 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aikoinaan jatkuvasti töitä iltayhdeksään valokuvausliikkeessä, vaikka työaika oli viiteen saakka, jotta sain edes suurimman osan töistä tehtyä määräaikaan mennessä. Kun päivästä ei voinut koskaan tietää millaisia määriä/kuinka aikaa vieviä asiakkaita tulee ja paljonko tunnin kuvia tehtäväksi, joten aukioloaikana oli aika kiire aina ja useinkin aikataulu petti, onneksi asiakkaat eivät aina hakeneet kuviaan ihan luvattuna aikana. Silti en halunnut tuottaa pettymystä ja turhaa reissua.

En enää tekisi noin, olen jo elämässä nähnyt että lojaaliudella ei ole mitään arvoa. 

En ole työelämässä enää kylläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän