Esittääkö miehen lapsi vai onko ukkosella oikeasti jollakulla "voipunut" olo?
9v ei jaksa tehdä mitään, ei maistu ruoka eikä vesi tai maito (kas kummaa energiajuoma maistuu)
Jaksaa kyllä näplätä puhelintaan mutta mitään muuta ei.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei varsinaisesti särje päätä, mutta on sellainen tokkurainen olo ja pää kuin Haminan kaupunki. Niin ja veto on pois.
Suht sama minulla. Tosin mulla särkee vähän päätä nyt. Tekisi mieli menmä nukkumaan.
Muhun säätilat vaikuttavat. Mulla särkee usein päätä ukkosella, niin nytkin. Sadesäällä ilman ukkosta olen muuten vaan väsynyt ja nukun usein päivätorkkuja. Helteillä en jostain syystä tunne univelasta johtuvaa väsymystä ollenkaan, vaikka normaalisti olen erittäin väsynyt pienestäkin univelasta, esimerkiksi 6-7 h yöunet eivät riitä ollenkaan, mutta hellepäivinä se väsymys ei tunnu, vaikka yö menisikin huonosti kuumuuden takia.
Tuskin esittää, miksi esittäisi, onko perheessä kaikki hyvin, jos lapsi joutuisi esittämään lomallaan huonovointista. On normaalia että joillakin on helteellä ja ukkosella huonoolo, syitä voi olla monia. Voi myös johtua muusta kuin ukkosesta. Anna toisen levätä ja ole empaattinen. Eläkä aina pelkää pahinta.
Minulla on painostava ja raskas olo päässä ennen ukkosta. Ikään kuin joka puolelta puristettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin esittää, miksi esittäisi, onko perheessä kaikki hyvin, jos lapsi joutuisi esittämään lomallaan huonovointista. On normaalia että joillakin on helteellä ja ukkosella huonoolo, syitä voi olla monia. Voi myös johtua muusta kuin ukkosesta. Anna toisen levätä ja ole empaattinen. Eläkä aina pelkää pahinta.
Tuskin ap "pelkää" pahinta. Etsimällä etsii moitittavaa.
Itselleni tulee kyllä ukkosella hieman huono olo. Päähän alkaa sattua ja on semmoinen etova tunne vatsassa. En tiedä mistä johtuu.
Miksi lapsi ei saa lomailla. Hänellä on ansaittu kesäloma. Pahoinvoivanakin pitäisi olla jotakin tekemässä?