Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tuota tissitempausta

Vierailija
08.06.2019 |

Miksi ihmeessä kukaan nainen haluaisi esitellä tissejään. Miehiä tämä kyllä aivan varmasti miellyttäisi mutta miksi naiset ”taistelevat” sen puolesta että saisivat olla yläosattomissa? Huh huh! Menee ihan totaalisesti hermo tähän nykyajan hihhulimeininkiin. 😡

Kommentit (839)

Vierailija
1/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun auringon iholle pääsemistä pitäisi välttää kaikin keinoin niin ei oikein aukene tämä logiikka.

Vierailija
2/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Eikä sillä tapahtumalla tainnut paljon osallistujia olla sittenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oli ihmisiä kun kuitenkin oltiin Helsingissä, ei tainnut oikein sytyttää kansaa.

Vierailija
4/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan huomiohakuisuutta, ei sillä feminismin kanssa ole tekemistä. Ja huvtti kun joku tutkija väitti, että 80-luvulla naisten yläosattomuus olisi ollut maan tapa. Olen varmaan kasvanut ihan eri 80-luvulla. Toki rannalla joo, että saa rajattoman rusketuksen, mutta ei missään luennolla todellakaan.

Vierailija
5/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään pakoteta yläosattomuuteen. Mikseivät muut naiset saisi olla yläosattomissa kuten miehetkin?

Vierailija
6/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi rumia tatuointeja, aivan kauheita.

Vierailija
7/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meitä nykyajan ihmisiä oikein vaivaa? 😞

Vierailija
8/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tässä ole kyse siitä, että kukaan haluaisi välttämättä heilua tissit paljaana paitsi korkeintaan uimarannalla. Pointti on se, että toinen sukupuoli saa olla yläosattomissa vaikka keskellä kaupunkia kenenkään puuttumatta, mutta jos toinen sukupuoli toimii näin vaikkapa uimarannalla, voi viranomainen käskeä häntä peittämään ne samaiset nisät, jotka sillä toisen sukupuolen edustajalla saa olla peittämättä vaikka eduskuntatalon portailla.

Eli naisen nännit seksualisoidaan ja niiden näkyminen on automaattisesti sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa, mutta jostain syystä miehen nännit ovat ihan neutraalit. Aikamoista kaksinaismoralismia, jolle ei ole mitään perustetta. Jälleen yksi viite siitä, että mies on yhteiskunnassa normi, nainen vähemmistö tai muuten outo ja peitettävä.

Kannatan kampanjaa ja sen takana olevaa ajatusta. Tai jos pitää peittää, niin miehillekin ne biksuyläosat päälle rantsuun sitten! Ainakin mun mielestä miesnännit voi olla tosi eroottiset ja häiritä keskittymistäni auringonottoon.

Vierailija
9/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan suojata rintani auringolta ja näin isorintaisena tarvitsen myös tuen niille. Mutta jos joku haluaa olla ilman yläosaa rannalla, niin se suotakoon.

Vierailija
10/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään pakoteta yläosattomuuteen. Mikseivät muut naiset saisi olla yläosattomissa kuten miehetkin?

Varmasti saa Hietsussakin, ihan ilman että joku draamakuningatar järjestää pöhisevän some-eventin. Mutta se eventti taisikin olla pääasia. O tempora o mores. 

Vierailija
11/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byäää, miksei miehet saa synnyttää, mä haluaisin myös synnyttääääää.

Vierailija
12/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tissit paljaana ulkona vaikka maksettaisiin. Ällöttää ajatuskin miehistä pullotus housuissa rivissä seisomassa tuijottamassa. Sitten menevät äkkiä johonkin pusikkoon hoiteleen itsensä. Yök.

Minua miehenä ei häiritsisi tai yököttäisi yhtään, jos joku nainen tyydyttäisi itsensä pusikossa minua katseltuaan.

Vierailija
13/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs oikeus ja  vapaus paljastaa pakaransa julkisesti. Miten se mahtaa jaksella ? Kukapa sitä voisi estää, jos rannalla haluaisikin ottaa aurinkoa kyykkysillään ja helmat korvissa...

Vierailija
14/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rinnastu synnyttämiseen millään lailla, torvi. Tässä on nimenomaan kyse siitä, että molemmilla sukupuolilla on ihan samanlaiset nännit, mutta jostain syystä toisen sukupuolen nännit ovat härskit ja seksuaaliset, toisen eivät. Vaikka kyseessä on sama elin, toisen alla vain enemmän rasvaa/rauhaskudosta kuin toisen.

Vierailija
15/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha feministi kirjoitti:

Nykyajan huomiohakuisuutta, ei sillä feminismin kanssa ole tekemistä. Ja huvtti kun joku tutkija väitti, että 80-luvulla naisten yläosattomuus olisi ollut maan tapa. Olen varmaan kasvanut ihan eri 80-luvulla. Toki rannalla joo, että saa rajattoman rusketuksen, mutta ei missään luennolla todellakaan.

Ei tosiaan Suomessa mikään "maan tapa", mutta juuri uimarannoilla oli 80-luvulla yläosattomuus tuiki tavallista. Eipäs ole enää, vaikka narubikinejä näkyykin.

Sen sijaan esim. Ruotsissa Tanskassa ja Saksassa yläosattomuus ja täysnudismi oli yleisempää.

Muistan Unkarissa nähneeni vapaa-ajan viettoon suunnitellulla puistoalueella (jossa oli myös uintimahdollisuus) useita kylttejä, joiden _saksankieliset_ tekstit kielsivät nakuilun ja kehottivat pitämään bikinit päällä!

Vierailija
16/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ymmärrä miehiä (enkä naisia), jotka kävelevät keskellä vilkasta katua ilman paitaa.

Mutta syrjäisellä uimapaikalla (en tarkoita yleisiä uimarantoja, joissa käy paljon esimerkiksi lapsiperheitä) olisi ihana pulahtaa uimaan ilman bikien yläosaa tai jopa täysin alasti ilman, että tarvitsee pelätä jonkun konservatiivimummon soittavan paikalle poliisit.

Vierailija
17/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu että tämä tasa-arvohömppä on mennyt aivan liian pitkälle. Mitä hiton väliä on sillä että miehen nännit saavat näkyä. Onhan ne miehen rinnat nyt aivan erilaiset kuin naisella. Huh! Ja kyllä, ne naisen rinnat seksualisoidaan koska niistä kiihottuminen ja niiden ihailu on miehillä perimässä. Minä en ainakaan halua antaa yhdellekään pervolle lisää katseltavaa. Naisena haluan peittää juuri ne alueet kehossasi, joiden tiedän kiinnostavan miehiä erityisesti. Ja yksi tällainen osa kehossasi on juurikin rinnat.

Vierailija
18/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi tissit paljaana ulkona vaikka maksettaisiin. Ällöttää ajatuskin miehistä pullotus housuissa rivissä seisomassa tuijottamassa. Sitten menevät äkkiä johonkin pusikkoon hoiteleen itsensä. Yök.

Minua miehenä ei häiritsisi tai yököttäisi yhtään, jos joku nainen tyydyttäisi itsensä pusikossa minua katseltuaan.

Tämä on miehissä oksettavaa.

Vierailija
19/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strutsipuolustus... kirjoitti:

Entäs oikeus ja  vapaus paljastaa pakaransa julkisesti. Miten se mahtaa jaksella ? Kukapa sitä voisi estää, jos rannalla haluaisikin ottaa aurinkoa kyykkysillään ja helmat korvissa...

Pakarat paljastavia uikkareita on olemassa. Genitaalien paljastelu taas on sukupuolisiveellisyyden loukkaamista ja yhtä keillettyä sekä miehiltä että naisilta.

Vierailija
20/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on nuo lesbot ja bi seksuaaliset sun muut epä-naiset. Jotka ovat ruumiillisesti naisia, mutta voivat henkisesti pahoin ja eivätkä hyväksy itseään naisena. Kokevat, etteivät ole tarpeeksi naisia jostain syystä, joten ovat kasvaneet kieroon. Normaali itsensä hyväksyvä nainen ei ole lesbo tai bi.

Harvemmin täysin hetero, naisellinen nainen on tällaisissa asioissa mukana riehumassa, koska eivät koe tarvetta hakea hyväksyntää.

Sinäpä sen sanoit! Niin totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan