Kokoomuksen ansiosta suomi pyörii. Miksi haukut kokoomusta, vaikka tiedät varsin hyvin sen tekevän hyvää työtä.
Ei ole hyväksi, että lorviSanteri saa makoilla kotona ja nostaa päivärahaa. On syytäkin leikata tulot kahtia. Ehkä santeria alkaakin napostella työt.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi, hah hah !
Olen tosissani.
Ap
Kokoomus on toistaiseksi luonut vain lisää työtttömyyttä. Trolli ap kyllä sen tietää mutta ei voi olla trollaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi, hah hah !
I D I O O T T I. Se ei ollut vitsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi, hah hah !
Olen tosissani.
Ap
Persu siellä taas vinkuu, onko pääkoppasi jo juopittelusta noin pehmentynyt?
Vierailija kirjoitti:
Pyörii ympyrää kunnes oksentaa.
Niin pyörii, muuten menisi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on toistaiseksi luonut vain lisää työtttömyyttä. Trolli ap kyllä sen tietää mutta ei voi olla trollaamatta.
Äläs nyt, ovat myös vieneet työntekijöiltä oikeuksia ja uusjakaneet omaisuutta rikkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi, hah hah !
Ap
Sinä olet suuri vitsi.
Suomi pyörii lujaa kohti konkurssia. Kun on taloudellisesti huonot ajat on Kokoomuksen toimet täysin päinvastaiset miten pitäisi olla. Kannattaa laukaista globalisaatioloukku kirja, niin saattaa valjeta syyt, miksi Kokoomus ajaa Suomea perikatoon. Ei ole mitään järkeä viedä niiltä, joilla muutenkin tiukkaa ja tukea Kokoomuksen "hyvä veli" verkostoja. Kansan liika kahtiajako tulee johtamaan kaaokseen kunhan ensin on kuritettu liikaa niitä, joilla ei ole enää mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi, hah hah !
Olen tosissani.
Ap
Se on pienestä kiinni ettet itse ole työttömänä, jos vaikka naama ei miellytä. Työnantajan on nyt helppo sanoa irti ilman pätevää syytä, joten ole varovainen.
Lukiopoika ap, ota ilta kaakao ja lue Aku ankkaa
Ei kaikki sitä hauku. Mutta haitan aiheuttaminen ei kuulosta hyvältä, jos vahingossa tai tahallaan joku tekee muille hallaa. Kolmasosalla onnistumisia ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi, hah hah !
Ap
Ap, mieti jos olisit syntynyt sudaniin tai Jugoslaviaan, ja sun perheessä olisi nälkää ja työttömyyttä, mitä siihen sanot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi, hah hah !
Olen tosissani.
Ap
Persu siellä taas vinkuu, onko pääkoppasi jo juopittelusta noin pehmentynyt?
Tarkoitatko vanhaa persua?
Kokoomuksen ansiosta Suomi on kyykyssä, mutta kaikenmaailman idiootit vaan jaksaa äänestää niitä.
työttömiä tullut yli 60000 entisten lisäksi, yrityksiä mennyt konkurssiin ja valtiolle otettu lisää velkaa.
Voiko kokoomus asioita paremmin hoitaa kuin se nyt on tehnyt?
Hyvä vitsi, hah hah !