Meghanin kilot ei oo lähtenyt
Kommentit (573)
Ihmettelen missä kuvat, kun en ole nähnyt jossa olisi jäänyt kiloja tai kaula paksu. Sitä olen ihmetellyt, että millä saa joka päivä hiukset noin suoraksi, kun selvästi perinyt äitinsä paksun hiuslaadun, mutta myös kiharan.
On kyllä niin aidon onnellisen näköinen että selvästi nauttii äitiydestä ja perhe elämästä. Oikeen säteilee onnea.
Synnytyksestä on vasta kuukausi. Olet typerys pahimmasta päästä.
Voisiko joku kertoa mistä te niitä kuvia oikein katsotte?
Meghanin kasvot ovat joko turvoksissa raskauden jäljiltä tai niihin on tehty joku koskia kohottava, sijoittava toimenpide.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomissa on kuva.
Daily Mailissa useita.
Vastahan se noin 5 min sitten synnytti, mihin ne olisivat haihtuneet.
Hohhoijaa.
Tumma ja tunkkaisen oloinen asu kesäjuhlassa. Varmaan stailisti jotakin muuta ehdottanut, mutta M haluaa verhoutua vielä äitiyskaapuihin.
Nyt on mennyt kaikilta henkilöt pahasti sekaisin. Tuohan on Harry, jolla niitä raskauskiloja näkyy naamassa. Yrittää parralla peittää kaksoisleukaa.
Miehillä ne kilot alkaa tuosta vaan kertyä lisää, kunnes neljän-viidenkympin ikään osuvassa kriisissä laihdutetaan, hankitaan lycra-asu+polkupyörä tai taloudelliseen tilanteeseen nähden liian kallis auto ja aletaan katsella parikymppisiä tyttöjä sillä silmällä.
Onhan Meghan jo lähemmäs 40-vuotias. Kilot ei karise enääkovin helposti. Tosin Tarviiko olla hirveän laiha?
Mutta hei, ainakin nyt voi lopettaa ne "Meghan ei ollut raskaana" -puheet ;) Selkeästi on ollut ja nyt keho palautuu vähitellen. Tai sitten ei. Meghan on mielestäni nyt todella kaunis ja äidillinen. Kate on mielestäni myös kaunis, tosin hieman liian laiha, mutta kaunis kuitenkin.
Itsekin olen kaunis. Jokainen meistä on kaunis omalla tavallaan. Mutta sisäisestä kauneudesta ei kerro toisten vertaileminen ja mollaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tumma ja tunkkaisen oloinen asu kesäjuhlassa. Varmaan stailisti jotakin muuta ehdottanut, mutta M haluaa verhoutua vielä äitiyskaapuihin.
Tuo väri on hoikistavin ja kiiltävänä vielä eniten. Mutta kaamea kaapu on korpinmusta ja nuo lättähatut lienevät lättähattu ideologiaa vs korkeat aatelishatut historiassa.
Hän on synnyttänyt NELJÄ VIIKKOA sitten. Jotain rajaa arvosteluunne! Hyvä luoja.
Nykymaailmassa on kyllä karua olla nainen. Tästä pitävät huolen paitsi miehet, myös muut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei, ainakin nyt voi lopettaa ne "Meghan ei ollut raskaana" -puheet ;) Selkeästi on ollut ja nyt keho palautuu vähitellen. Tai sitten ei. Meghan on mielestäni nyt todella kaunis ja äidillinen. Kate on mielestäni myös kaunis, tosin hieman liian laiha, mutta kaunis kuitenkin.
Itsekin olen kaunis. Jokainen meistä on kaunis omalla tavallaan. Mutta sisäisestä kauneudesta ei kerro toisten vertaileminen ja mollaaminen.
Hyvä kommentti! Kiitos siitä.
Minua pelottaa se viha ja jopa tappouhkaukset jotka kohdistuvat Meghaniin ja jopa Harryn. Täällä Englannissa Harrya pidetään jopa valkoisen rodun pettäjänä.
Toivoisin Harrylle onnea elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Lyö haluun Trooping The Colour 2019 Youtubelilla
Miksi se nyt Catherinea imettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommentti! Kiitos siitä.
Minua pelottaa se viha ja jopa tappouhkaukset jotka kohdistuvat Meghaniin ja jopa Harryn. Täällä Englannissa Harrya pidetään jopa valkoisen rodun pettäjänä.
Toivoisin Harrylle onnea elämässä.
Kuten sanottu ei kannattaisi olettaa vaan lukea mitä kukin sanoo. Muuten kerrot enemmän itsestäsi kuin muista ellet kuuntele vaan vedät omaa heijastettasi ympäriinsä. Sinulla ei ole oikeutta niputtaa eri ihmisiä omien luulojesi perusteella ja leimata noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomissa on kuva.
Daily Mailissa useita.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Catherine oli sorja jo tuohon aikaan. Ei kuvat valehdelleet.
Diana oli myös erittäin sorja. Hän on kertonut avoimesti syömishäiriöstään, ehkä Catherinekin vielä uskaltaa.
No mitä väliä sillä on, jos jonkun Meghanin, jota useimmat eivät edes tunne, kilot eivät ole lähteneet. Palstallakin on paljon mummoja, joiden kilot eivät ole lähteneet. Pitäisikö heitäkin päivitellä.