Pituutesi, painosi ja mitä olet jo tänään ehtinyt syödä/juoda?
Ap aloittaa: 164cm ja 70 kg . Mustaa kahvia, mansikkajugurttia, tonnikalasalaattia ja 2 tölkkiä energiajuomaa. Illemmaksi tulee uunilohta ja perunamuussia.
Kommentit (63)
Kaksi meetvurstipötköä kossuvichyllä huuhdellen. Voi pojat mikä meno!
158 cm, 62 kg.
Kaksi ruisleipää, persikkabanaani piltin, , suklaata, pari karkkia, kaksi kasvispiirakkaa ja parhaillaan syön kasviscurrya ja riisi-ohrasekoitusta.
162 cm 35 v. Aamulla paino vessakäynnin jälkeen 48,5 kg.
Aamiaiseksi 4 dl tummapaahtokahvia jossa liraus punaista maitoa. Iso lautasellinen (iittala teema syvä lautanen, mahtuu ruokaa :D) kaurapuuroa, jossa ei siis ole muuta kuin vettä ja kaurahiutaleita. En tykkää laittaa kaurapuuroon lisukkeita kun pidän kauran mausta enkä halua että se peittyy. Lisäksi kaksi keitettyä kananmunaa.
Lounaaksi paistettu kanankoipi ja höyrytettyjä porkkanoita ja parsakaalia. Lisänä valkosipulidippi.
Nyt mussutan gouda-juustoa hillon kera. Illemmalla ajattelin käydä hakemassa kiinalaista. Todennäköisesti käy nostamassa myös irtokarkkeja ja sipsiä ja lisää dippiä. Lisäksi syön varmaankin kohta hedelmiä ja manteleita.
183 cm, 78 kg. Kaurapuuron, viilin, 2 banaanii, minivesimelonin oon syöny. Kahvii juonu 3 x.
156/49
Noin litra vettä, turkkilaista jogurttia pakastemarjoilla (mustaherukka ja puolukka) + kauraleseitä, puolikas avokado ja pieni annos tonnikalapastaa juustoraasteella.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun näissä ketjuissa aina laihat mättävät hitosti ruokaa ja läskit syöneet ”yhden omenan ja palan näkkäriä” lol.
Mä vasta heräsinkin yhden aikaan, ei sitä nyt vielä ole ehtinyt kauheasti mättää.
167cm / 54kg (lähtöpaino 47kg, oon siis 7. kuulla raskaana nyt)
Aamulla kreikkalaista jukurttia mustikoilla, banaani, kuppia kahvia
Aamupäivällä välipalanomaisesti kalapuikkoja, keitettyjä porkkanoita ja salaattia
Kauppakeskuksessa lohi-katkarapupasta lounaaksi
162cm/52kg
Aamupala: banaani, kahvi
Aamupäivä: jätskituutti
Päivä: lohta, pari lihapullaa, perunaa, salaattia
Iltapäivä: kahvia, pala raparperipiirakkaa
165cm ja 54kg.
Klo on nyt 15:30 ja tänään olen syönyt seuraavanlaisesti:
- 1 kuppia kahvia
- karjalanpiirakka (päällä voita, kinkku, juusto)
- 2,5dl jogurtti
15:55
165cm ja 55kg
Viimeks oon syönyt toissa päivänä, tänään aamulla join pepsi maxia ja illasta ajattelin grillata jotain hyvää. Savustan lohta ja grilliin olis maissia, makkaraa ja grillivihanneksia.
176/78
2 vaasan ruisleipää, tuorekurkkua, juustoa noin 50g
162/50. Kaurapuuroa, marjoja ja vähän cashewpähkinöitä.
Syön yleensä enemmän illalla ja yöllä, kun päivällä on muuta tekemistä.
164/67 (lakto-ovo-vege)
- 2 weetabixia mantelimaidossa, kuppi kahvia
- 1 banaanilettu (taikinassa oli 1 banaani, 2 kananmunaa, 1dl kaurahiutaleita, tuli 3 pienehköä lettua)
- paljon mangojääteetä
nyt ei oikein tee mieli syödä, juoda vaan... illemmalla sitten ranskalaisia ja soijanakkeja sekä kaljaa :D mulla tuhtiintuu syöminen iltaa kohden, oon yrittänyt pudottaa painoa mutta tuntuu että keho aina "palautuu" nykyisiin mittoihin. kai tää on mulle sinänsä ihan terve paino, mutta -5kg on tavoite.
Aamulla Lidlin kaurasydän, jonka välissä täytteenä juustoa, kalkkunametwurstia, salaattia ja kurkkua. Kourallinen manteleita ja yksi tomaatti. Itse tehty jäälatte
Välipalana Alpron passionhedelmäsoijarahka ja tuoreita kirsikoita.
Äsken juuri söin päivälliseksi tuoretta tonnikalaa, tomaatti-kaprissalsaa ja kuskusia. Otan jälkkäriksi pari tuoretta aprikoosia.
Myöhemmistä syömisistä en ihan varmaksi osaa sanoa, varmaan ainakin dippailen ruisnachoja, kukkakaalia ja porkkanaa kermaviilidippiin, koska ostin jo aineet.
Olen 163 cm ja 52 kg.
Nää on tylsiä en tiedä miksi jatkan jotain ylä aste ikäisen tylsämielisen teiniminäni perinteitä luetella päivän ruokia. Ehkä koska olen vieläkin sillä ikuisella dieetillä vaikka läski 160/65kg
Yöllä neljä juustorealia, aamupala kahvia, sen jälkeen 15 tutti Frutti karkkia, vesimelonin 2 siivua, banaani, appelsiini, ihan vähän linssimössöä hapankaalilla, yksi littana persikka puistossa ja kahvia. Tähän saa luvan loppua syöminen tältä päivältä kun ei ole ollut koko päivänä edes nälkä.
Aamulla kahvia kauramaidolla , en pysty syömään aamuisin mitään.
Lounaaksi kanasalaatti ja kevytkokis.
Nyt juon sokeritonta energiajuomaa ja syön ruissipsejä, illemmasta grillataan hampurilaisia ja juon pari olutta..
olen 167cm ja 55 kg.
169cm/ 55kg
Söin puolet vaalesta leivästä ennen salille lähtöä aamulla, välissä kasvissosekeittoa, pepsi maxia ja hetki sitten spaghettia ja tomaattikastiketta (jauheliha-tomaattikastike).
Heräsin 10.30 krapulassa, join ison lasin PepsiMaxia ja söin kourallisen irtokarkkia. Kävin suihkussa, söin lisää irtokarkkia ja join 2 pientä energiajuomaa. Ei ole yhtään nälkä...
Ai niin ja mitat on 163/49.
167cm, 57kg. 2 dl lasillinen vettä, 1 kauravälipalajuoma, muutama kirsikkatomaatti ja vihreä oliivi, 2 paistettua ahvenfilettä, 3 dl mukillinen mustaa teetä maitotilkalla, 2 palaa tummaa suklaata.
Kaksi ohutta ruisleipäpalasta oivariinilla ja paistetulla kananmunalla, vaniljalatte, vettä.