Pituutesi, painosi ja mitä olet jo tänään ehtinyt syödä/juoda?
Ap aloittaa: 164cm ja 70 kg . Mustaa kahvia, mansikkajugurttia, tonnikalasalaattia ja 2 tölkkiä energiajuomaa. Illemmaksi tulee uunilohta ja perunamuussia.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
161/50. Olen syöntyt ruisleivän juustolla, vesimelonia, manteleita, mansikkajäätelötuutin, kahvia kermalla ja juuri nyt alan syömään lohisalaattia. Täysimetän niin pitää syödä aika tuhdisti, ettei peppu katoa olemattomiin.
N25Ihan pakko kysyä mikä triggeröi jonkun alapeukuttamaan? Oliko se sana "mansikkajäätelötuutti", "täysimetys", "peppu"? Vai tieto vauvasta tai, että minulla on laiha perse? Saa kommentoida miten kelpaisin kaveriksesi, alapeukku ei vielä avaa silmiäni kehittymään ihmisenä.
N25
En alapeukuttanut, mutta varmasti löytyy yksilöitä joita ärsyttää ihan vain se että olet hoikka ja syöt terveellisesti. Tai sitten se että mainitsit syöväsi tuhdisti, eikä ruokalistallasi näy jäätelöä ja kermaa enempää mättöä. Usein muiden salaatinsyömiset ja hoikkuus voivat tuoda pintaan ahdistusta siitä ettei itse kiinnitä niin paljoa huomiota omiin syömisiinsä.
171cm/60kg. Olen syönyt yhden omenan ja pari näkkäriä juustolla ja paprikalla (levitteitä en käytä). Ja juonut n. 1l sitruunavettä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun näissä ketjuissa aina laihat mättävät hitosti ruokaa ja läskit syöneet ”yhden omenan ja palan näkkäriä” lol.
Jaa, no olen 168/105 ja olen syönyt puolikkaan hevosen, kokonaisen vartaassa grillatun sian, 18 viineriä ja kolme litraa muumilimua.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun näissä ketjuissa aina laihat mättävät hitosti ruokaa ja läskit syöneet ”yhden omenan ja palan näkkäriä” lol.
Läskit eivät syö aamusta. Mättäminen alkaa iltapäivästä ja jatkuu iltaan ja yöhön. Näin myös itsellä silloin kun on mättökausia.
Ja ap:lle: Olen nyt aamupalalla (klo 13:42) Menossa pannullinen vihreää teetä, leipomosta haettua puolukkaleipää ja kevytlevitettä. Luultavasti vedän ainakin puolikkaan leivän, koska tää on niin herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit eivät syö aamusta. Mättäminen alkaa iltapäivästä ja jatkuu iltaan ja yöhön. Näin myös itsellä silloin kun on mättökausia.
Ja ap:lle: Olen nyt aamupalalla (klo 13:42) Menossa pannullinen vihreää teetä, leipomosta haettua puolukkaleipää ja kevytlevitettä. Luultavasti vedän ainakin puolikkaan leivän, koska tää on niin herkkua.
Niin ja ne lukemat 171/55
Mukillinen kahvia ja ruislimppua 3 siivua juustolla ja kinkulla, tuopillinen jäävettä, 3 lasia punaviiniä.
165cm/83 kg
174/64 Aamulla 2 (isoa) kuppia kahvia maidolla ja (iso) suklaakeksi. Lounaalla vegemakaronilaatikkoa ja kukkakaalia. Väliin olen napostellut myös pari metrilakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla lihavilla ei ole syömishäiriötä.
158/55. Kaksi kuppia kahvia kermalla, viilis, mansikoita, mehujää, jätskipuikko, grillimakkara, suklaapatukka ja puolikas kana-caesarciabatta. Reilusti vettä tietty.
168cm ja 57kg. Aamupalaksi kaurapuuro mustikoilla ja kananmuna, lounaaksi markkinoilla muikkuja ja äskön söin omenan ja viinirypäleitä.
[/quote] Kaikilla lihavilla ei ole syömishäiriötä.[/quote]
Jotain on syömisen säännöstelyssä pielessä, koska ovat lihavia.
Kaurapuuroa marjoilla, banaanilla ja raejuustolla, kannullinen teetä. Kaksi palaa ruisleipää juustolla, kurkulla ja paprikalla, tomaatti, puolikas appelsiini, desi jogurttia marjoilla ja banaanilla, kuppi maitokahvia. Päivälliseksi on thaimaalaista tofucurrya riisillä. Iltapalalla jogurttia, hedelmiä, pähkinöitä ja itsetehtyä jäätelöä. Juomana teetä. Vettä aterioiden välissä.
164 cm / 50 kg.
164cm, 65kg
Sämpylän, banaanin, riisiä ja kanaa, porkkanan ja yhden jäätelön.
3 viipaletta kauraleipää juustolla, kinkulla ja coleslaw'lla.
Maitokahvia.
1 rahka.
163cm ja 64kg. Olen raskaana.
Aamupala: 1.5dl puuroa, 1dl Raejuusto
Lounas: 50g nieriää, kurkkua, jogurttikastike 2rkl. 1dl puuroa 0.5dl raejuustoa.
Välipala: maustamatonjogurtti 1dl, mysliä 0.5dl ja mustikoita 1dl.
Illalla syön vielä varmaan nieriää, ruisleipää, juustoa, lohilloa 1dl. Ja jotain vihreää.
184cm/118kg
3 munaleipää ja puoli litraa kahvia.
Kaikki ei ole neuroottisesti sairaita. Syö ihan rauhassa heinää koko kesän ajan, me muut nautitaan. Aina voi lenkkeillä sen sijaan, että on nettiaddikti. Näin meillä.
Kaksi kauraleipää kinkulla, juustolla ja kurkulla. Lisäksi sitruunavettä.
155/69
165cm/46kg
Hedelmäpommijogurttia aamupalaksi
2 jäätelöpuikkoa äsken ulkona