Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituutesi, painosi ja mitä olet jo tänään ehtinyt syödä/juoda?

Vierailija
08.06.2019 |

Ap aloittaa: 164cm ja 70 kg . Mustaa kahvia, mansikkajugurttia, tonnikalasalaattia ja 2 tölkkiä energiajuomaa. Illemmaksi tulee uunilohta ja perunamuussia.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm/46kg

Hedelmäpommijogurttia aamupalaksi

2 jäätelöpuikkoa äsken ulkona

Vierailija
22/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

161/50. Olen syöntyt ruisleivän juustolla, vesimelonia, manteleita, mansikkajäätelötuutin, kahvia kermalla ja juuri nyt alan syömään lohisalaattia. Täysimetän niin pitää syödä aika tuhdisti, ettei peppu katoa olemattomiin.

N25

Ihan pakko kysyä mikä triggeröi jonkun alapeukuttamaan? Oliko se sana "mansikkajäätelötuutti", "täysimetys", "peppu"? Vai tieto vauvasta tai, että minulla on laiha perse? Saa kommentoida miten kelpaisin kaveriksesi, alapeukku ei vielä avaa silmiäni kehittymään ihmisenä.

N25

En alapeukuttanut, mutta varmasti löytyy yksilöitä joita ärsyttää ihan vain se että olet hoikka ja syöt terveellisesti. Tai sitten se että mainitsit syöväsi tuhdisti, eikä ruokalistallasi näy jäätelöä ja kermaa enempää mättöä. Usein muiden salaatinsyömiset ja hoikkuus voivat tuoda pintaan ahdistusta siitä ettei itse kiinnitä niin paljoa huomiota omiin syömisiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

161/91, kaksi nelosolutta.

Vierailija
24/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

171cm/60kg. Olen syönyt yhden omenan ja pari näkkäriä juustolla ja paprikalla (levitteitä en käytä). Ja juonut n. 1l sitruunavettä.

Vierailija
25/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun näissä ketjuissa aina laihat mättävät hitosti ruokaa ja läskit syöneet ”yhden omenan ja palan näkkäriä” lol.

Jaa, no olen 168/105 ja olen syönyt puolikkaan hevosen, kokonaisen vartaassa grillatun sian, 18 viineriä ja kolme litraa muumilimua.

Vierailija
26/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun näissä ketjuissa aina laihat mättävät hitosti ruokaa ja läskit syöneet ”yhden omenan ja palan näkkäriä” lol.

Läskit eivät syö aamusta. Mättäminen alkaa iltapäivästä ja jatkuu iltaan ja yöhön. Näin myös itsellä silloin kun on mättökausia.

Ja ap:lle: Olen nyt aamupalalla (klo 13:42) Menossa pannullinen vihreää teetä, leipomosta haettua puolukkaleipää ja kevytlevitettä. Luultavasti vedän ainakin puolikkaan leivän, koska tää on niin herkkua.

Vierailija
27/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit eivät syö aamusta. Mättäminen alkaa iltapäivästä ja jatkuu iltaan ja yöhön. Näin myös itsellä silloin kun on mättökausia.

Ja ap:lle: Olen nyt aamupalalla (klo 13:42) Menossa pannullinen vihreää teetä, leipomosta haettua puolukkaleipää ja kevytlevitettä. Luultavasti vedän ainakin puolikkaan leivän, koska tää on niin herkkua.

Niin ja ne lukemat 171/55

Vierailija
28/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukillinen kahvia ja ruislimppua 3 siivua juustolla ja kinkulla, tuopillinen jäävettä, 3 lasia punaviiniä. 

165cm/83 kg

Vierailija
29/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

174/64 Aamulla 2 (isoa) kuppia kahvia maidolla ja (iso) suklaakeksi. Lounaalla vegemakaronilaatikkoa ja kukkakaalia. Väliin olen napostellut myös pari metrilakua.

Vierailija
30/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla lihavilla ei ole syömishäiriötä.

Vierailija
31/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

158/55. Kaksi kuppia kahvia kermalla, viilis, mansikoita, mehujää, jätskipuikko, grillimakkara, suklaapatukka ja puolikas kana-caesarciabatta. Reilusti vettä tietty.

Vierailija
32/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ja 57kg. Aamupalaksi kaurapuuro mustikoilla ja kananmuna, lounaaksi markkinoilla muikkuja ja äskön söin omenan ja viinirypäleitä.

Vierailija
33/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Kaikilla lihavilla ei ole syömishäiriötä.[/quote]

Jotain on syömisen säännöstelyssä pielessä, koska ovat lihavia.

Vierailija
34/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa marjoilla, banaanilla ja raejuustolla, kannullinen teetä. Kaksi palaa ruisleipää juustolla, kurkulla ja paprikalla, tomaatti, puolikas appelsiini, desi jogurttia marjoilla ja banaanilla, kuppi maitokahvia. Päivälliseksi on thaimaalaista tofucurrya riisillä. Iltapalalla jogurttia, hedelmiä, pähkinöitä ja itsetehtyä jäätelöä. Juomana teetä. Vettä aterioiden välissä.

164 cm / 50 kg.

Vierailija
35/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm, 65kg

Sämpylän, banaanin, riisiä ja kanaa, porkkanan ja yhden jäätelön.

Vierailija
36/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viipaletta kauraleipää juustolla, kinkulla ja coleslaw'lla.

Maitokahvia.

1 rahka.

Vierailija
37/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm ja 64kg. Olen raskaana.

Aamupala: 1.5dl puuroa, 1dl Raejuusto

Lounas: 50g nieriää, kurkkua, jogurttikastike 2rkl. 1dl puuroa 0.5dl raejuustoa.

Välipala: maustamatonjogurtti 1dl, mysliä 0.5dl ja mustikoita 1dl.

Illalla syön vielä varmaan nieriää, ruisleipää, juustoa, lohilloa 1dl. Ja jotain vihreää.

Vierailija
38/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

184cm/118kg

3 munaleipää ja puoli litraa kahvia.

Vierailija
39/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole neuroottisesti sairaita. Syö ihan rauhassa heinää koko kesän ajan, me muut nautitaan. Aina voi lenkkeillä sen sijaan, että on nettiaddikti. Näin meillä.

Vierailija
40/63 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kauraleipää kinkulla, juustolla ja kurkulla. Lisäksi sitruunavettä.

155/69

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän