Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniille naisille ollaan kateellisia? Miksi jotkut naiset luulevat että kaunis nainen voi viedä miehen?

Vierailija
07.06.2019 |

Sanotaan nyt että sinä nainen joutuisit tutustumaan hyvin kauniiseen naiseen niin miksi se on lähes aina jotenkin vaivalloista? Miksi useimmat naiset pitävät kaunista naista kilpailijanaan? Pelkkä olemassaolo on uhka... miehet eivät ikinä käyttäydy näin toisiaan kohtaan.

Jos tapaisi pulskemman ja stereotyyppisesti ei niin kauniin naisen niin joidenkin naisten itsetunto jopa kohoaa siitä ja eivät pidä uhkana.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, jos nainen on kaunis niin ei ongelmaa. Mutta jos nainen on kaunis, itsetietoinen, katselee itseään vaivihkaa peilistä, täydellinen meikki ja viimeisen päälle hiukset, tyköistuvat / paljastavat vaatteet jne. niin tämmöiset naiset nimenomaan hakevat huomiota miehiltä.

Vierailija
2/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näin voi tapahtua, aika moni mies on kiinnostunut kauniista naisesta vaikka olisi varattu. Itse olin nuorena kaunis ja yksi tapailemani mies sanoi ettei voi olla kanssani, koska "kauniit naiset pettävät aina". Koska heillä on siihen tilaisuuksia.. itse en olisi niin tehnyt mutta valitettavan useat näkevät kauniit naiset tällaisina vamppeina.,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis, jos nainen on kaunis niin ei ongelmaa. Mutta jos nainen on kaunis, itsetietoinen, katselee itseään vaivihkaa peilistä, täydellinen meikki ja viimeisen päälle hiukset, tyköistuvat / paljastavat vaatteet jne. niin tämmöiset naiset nimenomaan hakevat huomiota miehiltä.

Minä olen tuollainen. Saatan näyttää laitetulta, mutta pidän itseäni rumana. Olen äärimmäisen epävarma. En halua miesten huomiota, mutta en halua negatiivisia sanomisia ulkonäöstäni. Olin vakavasti kiusattu.

Vierailija
4/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee miehen rinnallleen. Kaksi naiista yhdessä seuraa catfight ennemmmin tai myöhemmin.

Vierailija
5/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimenomaan haluan tutustua kauniisiin naisiin ja miehiin. Ja kauniilla tarkoitan tässä kiinnostavaa ihmistä. Mitä kiinnostavampi nainen/mies, sitä enemmän haluan hänet ystäväkseni. Eiköhän tämä ole sama useimmilla ihmisillä.

Vierailija
6/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nimenomaan haluan tutustua kauniisiin naisiin ja miehiin. Ja kauniilla tarkoitan tässä kiinnostavaa ihmistä. Mitä kiinnostavampi nainen/mies, sitä enemmän haluan hänet ystäväkseni. Eiköhän tämä ole sama useimmilla ihmisillä.

En oikeastaan edes noteeraa omaan silmäni rumia ihmisiä. Tietenkin joku ulkoisesti ei-kiinnostava tyyppi voi paljastua tutustuttaessa erityisen kiinnostavaksi. Itsekin yritän näyttää niin hyvältä kuin pytyn, koska uskon silloin saavani enemmän ystäviä, eikä miestenkään huomio ole yhtään negatiivinen asia.

Vierailija
7/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kateellisia, vaikka kuinka toivoisit.

Vierailija
8/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo pitänyt.. Mä oon jopa yläasteella esim menny tutustumaan naisiin ja sanonu et sä oot niin kaunis, voidaanko olla kavereita. 😂😂😂Pinnallista joo. Mut oon enemmänkin ihaillut enkä kadehtinu.. Ja oon itsekin kaunis

Vierailija
9/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaunis ja mun exä sano et se rakasta sitä ku se tietää etten ikinä pettäisi sitä. Koska en oo vamppi😂😂😂Ei siin oo kyse kauneudesta. Paremminkijos päivä vastoin, jotkut hakee ego buustia.

Vierailija
10/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyl törmännyt sellasii jotka pitää mua kilpailijana ja jopa tekee kummallisiin temppuja sen vuoks. Oon pitäny niit tilanteita eriskummallisia mutta ymmärtänyt että niillä ollu erittäin heikko itsetunto ja lapsellinen maailmankatsomus

Vierailija
11/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä on miehenäkin paljon kokemusta kuinka komeammat vievät kaiken huomion, kuinka hehin ihastutaan ja heistä puhutaan. Eli kyllähän se miestäkin voi vtuttaa olla aina joku sivustakatsoja.

Vierailija
12/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kavereina kauniita naisia mutta en ole koskaan kilpaillut heitä vastaan tai kokenut uhkana. Valitsen ystävät puhtaasti persoonan ja käyttäytymisen mukaan, ulkonäkö ei vaikuta. En pitäisi lähipiirissäni sellaista ihmistä, jonka voisin käytöksensä perusteella kuvitella esimerkiksi iskevän (kuviteltua) miestäni.

Vierailija
13/13 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en koskaa oo kateellinen kellekään naisille. Mielummin kehun kun aiheutan surullisen olon toiselle. Enkä kyllä koe ketään varsinaisesti ketään uhkana vaan ajattelen sen niin, että haluan tulla kaikkien kans toimeen. Emmä tiiä. En ite oo mikää missi mut en näe siihen mitään syytä, että miksi pitäis aiheuttaa väkisin toiselle pahaa mieltä. Emmä haluu olla mikää inhottava ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän