Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mikä siinä moottoripyörän kyydissä istumisessa viehättää?

Vierailija
07.06.2019 |

Kertokaa te lisää kokemuksia.
Kannattaako hankkia moottoripyörä, vai pysyä kaukana moisesta.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla reidet vähän auki ja tuntea kivaa värinää..

Vierailija
2/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräilyssä viehättää vauhti ja se, että ajaessa kokee ympäristön paremmin kuin autossa. Mutta en mä jaksanut istua kyytissä kuin yhden kesän, se on nimittäin tosi raskasta. Seuraavana kesänä hommasin oman pyörän.

Vierailija
4/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se pyörä. Mieluummin tietysti oma kuin jonkun muun.

Vierailija
5/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä istunut, se.

Vierailija
6/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin tietää. Itse en menisi kyytiin vaikka maksettaisiin. Vaarallista touhua.

Vierailija
7/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon muuten sen verran, että jos nyt ihan oikeasti meinaat hommata sen pyörän siitä syystä, että saisit sillä naisia, hommaat kunnollisen ajokokemuksen ennen kuin otat yhtään ketään kyytiin. Se kyytiminen ei nimittäin ole ihan helppoa.

nro 3

Vierailija
8/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyydissä istuessa saa vähän samanlaisen fiiliksen, kuin ratsastaessa tai paritanssissa. Jos siis kuski / ratsu / tanssittaja on hyvä. Parhaimmillaan siinä sulautuu yhdeksi yksiköksi. Vauhti sinällään ei ole pääasia.

Vierailija
9/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräilyssä viehättää vauhti ja se, että ajaessa kokee ympäristön paremmin kuin autossa. Mutta en mä jaksanut istua kyytissä kuin yhden kesän, se on nimittäin tosi raskasta. Seuraavana kesänä hommasin oman pyörän.

Joo, ja voi tuntea paremmin alla kuumana polttavan asfaltin kun siihen iskeytyy kovassa vauhdissa kolarissa.

Vierailija
10/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja voi tuntea paremmin alla kuumana polttavan asfaltin kun siihen iskeytyy kovassa vauhdissa kolarissa.

Kiinnostaa, missä mielessä kirjoitit tuon viestin. Oletko huolissasi turvallisuudestani? Luuletko, että en ole tietoinen moottoripyöräilyn vaaroista? Joku muu, mikä?

Vierailija
11/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon muuten sen verran, että jos nyt ihan oikeasti meinaat hommata sen pyörän siitä syystä, että saisit sillä naisia, hommaat kunnollisen ajokokemuksen ennen kuin otat yhtään ketään kyytiin. Se kyytiminen ei nimittäin ole ihan helppoa.

nro 3

Olen kortiton kiltihkö mies, ottaisitko minut kyytiin?

Vierailija
12/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tasa-arvo toimi noin päin! Se on siis ihan eri asia! Minä en mitään köyhää mammanpoikaa kyytiin ottaisi!

Vierailija
13/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 3

Olen kortiton kiltihkö mies, ottaisitko minut kyytiin?

Jos oltais tuttuja, voisin kyytsätä sua, jos et ole kauhean painava. Olen kyytsännyt omaa miestäni, joka on pitkä, mutta tosi kevyt, ja se on ihan ok.

Vierailija
14/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kiva mies ajelutti mua mukavan reitin Harrikallaan. Semmoista pientä flirttiähän se. Tekosyy olla kahdestaan lähekkäin, eikä tartte puhua mitään. Kauniit maisemat vaan vilistää ja hiuksissa tuuli ja siinä on sit mukava pitää miehen vyötäröstä kiinni ja välillä painautua tiukemmin. Aika intiimiä loppujen lopuksi. Silti ”mitään” ei tapahdu, ollaan vaan.

Vierailija
15/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kiva mies ajelutti mua mukavan reitin Harrikallaan. Semmoista pientä flirttiähän se. Tekosyy olla kahdestaan lähekkäin, eikä tartte puhua mitään. Kauniit maisemat vaan vilistää ja hiuksissa tuuli ja siinä on sit mukava pitää miehen vyötäröstä kiinni ja välillä painautua tiukemmin. Aika intiimiä loppujen lopuksi. Silti ”mitään” ei tapahdu, ollaan vaan.

Voi, kunpa joku kiva nainen ajeluttaisi minuakin Harrikallaan!

Vierailija
16/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on, että sen miehen pitää kiinnostaa ekaksi, vasta sitten tulee kiinnostus lähteä hänen kyytiinsä. Ei kait nykyään enää kukaan ole lähtökohtaisesti kiinnostunut prätkäpojista vaan siksi että niillä on prätkä

Vierailija
17/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enduron ajaminen nyt vaan on kivaa. Lisäksi hyvää lihastreeniä.

Vierailija
18/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mikään. Ajan itse, kyydissä istuminen on tylsää.

Vierailija
19/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti on, että sen miehen pitää kiinnostaa ekaksi, vasta sitten tulee kiinnostus lähteä hänen kyytiinsä. Ei kait nykyään enää kukaan ole lähtökohtaisesti kiinnostunut prätkäpojista vaan siksi että niillä on prätkä

Tää on pääsääntöisesti ihan totta, mutta on olemassa sellainen niche-yleisö, joka on kiinnostunut juuri moottoripyöräilevistä miehistä (on olemassa myös sellainen pieni vähemmistö miehiä, joka on kiinnostunut juuri moottoripyöräilevistä naisista).

nro 3

Vierailija
20/112 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän