Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä te naiset katselette ja miksi?

Vierailija
07.06.2019 |

Itse olen todella ruma ukko ja varmaan saman mittainen kuin nykyinen keskiverto 12-vuotias. Leveämpi tietty. Nyt kun ilmat on lämmenneet niin yhtäkkiä naiset on ruvenneet välillä katselemaan mua. Joo, talven aikana olen vähän nostellut painoja ja tukka on tavallista pidempi, mutta itse en huomaa oikein mitään eroa. Jos t-paidassa lähden ulos, niin ihan kiusaannun välillä kun en ole tämmöiseen tottunut.

Mietin vaan, että millainen miesmaku teillä oikein on ja eikö teillä ole mitään standardeja? Tykkäättekö te rumista ukoista? Tuolla pyörii komeita nuoria miehiä joka paikassa ja kuitenkin nätitkin naiset, tai nimenomaan he joskus katselee tämmöistä puutarhatonttua ja vastaa hymyyn.

Mä olen kuulkaa jo vakiintunut elämään kissojeni kanssa.

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen lyhyt mies voi hankkiutua raamikkaaksi. Tosin kun tämän sanoo ääneen alkaa hirveä itku miehiltä joilla ei ole mitään ongelmaa istua netissä hokemasta naisille laihduta. Nämä ihan tosissaan väittävät että yksikin ylimääräinen ruokapala on syötävä huutoitkien ja että kaikki syöty menee vain vatsaan. Eivätkä MITENKÄÄN voi lisätä lihaksikkuuttaan ja rotevuuttaan. Sitten linkataan jotain 1800-luvun nälkiintyneitä ja lapamatoisia kaivostyöläisiä muka vakuudeksi että tältä näyttää luontaisen lihaksikas mies. Niin joo ja niitä puolialastomia vapaaottelijoita todisteena jostain, mikä onkin heteromiesten mielipuuhaa.

Tulkitsen tämän niin että nämä on kaappihomoja jotka tekee kaikkensa että voivat perustella itselleen ettei naisia edes kannata yrittää koska YKSIKÄÄN ei pidä hoikista ja lyhyistä miehistä. Vaikka maailma on täynnä hoikkia ja lyhyitä pariutuneita.

Kuka on väittänyt ettei voi lisätä lihaksikkuuttaan?

Kyse onkin siitä ettei lihaksikkuuden lisääminen auta jos olet lyhyt, siro ja luisuharteinen.

Sinun on saatava valtavasti lihasmassaa jotta koko kasvaisi siten että naiset huomaavat. Ja siinä vaiheessa näytät väistämättä salimakelta, mikä on sitten turn-off. Samoin kuin se salilla ramppaaminen ja rahkapetriruokavalio.

On myös aika pimeää touhua verrata normaalipainoisuutta lihasten hankkimiseen. Normaalipainoisuuden vastine on normaalipainoisuus, ei se että mies hankkii kovalla työllä ja kurinalaisella elämäntavalla 5 vuodessa sen 10kg lihasmassaa. 

Juu, luotaantyöntävän salimaken ja luotaantyöntävän luisuhartian välissä ei toki ole mitään vaihtoehtoja.

Eikös tästä aiheesta ole puhuttu ennenkin?

Lihaksikkuuden kanssa on se ongelma että naiset vertaa bodareihin. Siis tyyppeihin joilla on huippuluokan geenit ja jotka vetää steroideja tuhansien eurojen arvosta joka kuukausi.

Sitten sanotaan että "no ei tarvitse olla noin lihaksikas".

Mutta kun jos 99% miehistä omistautuu treenaamiselle niin kuin ne bodarit paitsi ettei vedä steroideja, lopputulos ei ole sinne päinkään.

Mä tiedän kokemuksesta. Olen nyt treenannut salilla vuoden päivät. Tulosten perusteella voimaa on puolet enemmän, mutta ulkonäkö ei ole muuttunut juuri miksikään.

Ei se mene niin että jos mies hipaisee painoihin ja syö enemmän niin heti muutuu rotevaksi lihaskimpuksi. Ei naisillakaan mene niin että vähän treenaat ja vedät proteiinipulveria niin tissit kasvaa D-kupeiksi ja perse on kuin instagram-fitnessmallilla.

Ohis. D-kuppi on Suomessa myytävistä normaalikoista A-O neljänneksi pienin. Mutta ei se mitään, ei moni nainenkaan tiedä.

Vierailija
82/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan naisilla ei ole samanlaista yhteneväistä miesmakua kuin miehillä on naisten suhteen. Joku tykkää nössöstä, toinen koviksesta. Pitää olla hiukset, jonkun mielestä kalju on komea. Ei saa olla salihirmu, joku tykkää lihaksista. Jonkun mielestä tynnyrivatsa on komea, jonkun mielestä sixpack.

Olen vain oppinut että ainakaan naisia ei kannata kuunnella jos haluaa tehdä itsensä haluttavaksi naisten keskuudessa tai miettiä onko naisten mielestä haluttava.

Voi jessus taas... Nimenomaan meillä miehillä ei ole yhteneväistä naismakua. Eipä sinulla toki naisena voi ollakaan kokemusta miehenä olosta.

Minun oletetaan pitävän tietyn näköisistä, ikäisistä ja kokoisista naisista, mutta ne ovat vain olettamuksia.

Lukuisia kertoja on käynyt niin, että kun olen lähestynyt itseäni kiinnostavaa naista, olen saanut kuulla, että hän luuli etten ikipäivänä vilkaisisi hänenlaiseensa päin eikä siksi ole tehnyt aloitetta minun suuntaan, vaikka minusta pitäisikin.

Eipä silti, yksin ovat minut aina jättäneet...

Miehillä ei ole yhteneväistä naismakua, mitä tulee stailaukseen ja siihen miten treenattu nainen on.

Mutta mitä tulee geneettisiin seikkoihin, miehet ovat toistensa klooneja. Se on aina kapea vyötärö, sievät kasvot, kiinteä rintainen jne nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä lihaksikasta vapaaottelijaahan tänne on linkattu että katsokaa tätä luiskahartiaa, tältä mies näyttää kun sillä ei ole mitään toivoa siroutensa ja hoikkuutensa takia. Ilmeisesti mallin näköinen tyttöystävä ei ole riittävän kaunis tai jotain.

Kuuluisa ja rikas vapaaottelija on huono esimerkki, monellakin tapaa.

Ekana jo se kuuluisuus ja rikaus auttaa saamaan mallin näköisiä naisia.

Toisekseen se mies treenaa 24/7. Käykö jos sun mies omistautuu treenaamiselle eikä käy päivätöissä, hoida tiskivuoroja tai roudaa lapsia kouluun?

Kolmannekseen joka ikinen huipputason kamppailu-urheilija roidaa. Testaajat on aina jäljessä, koska nykyiset steroidit varjoaineineen on sellaisia että niitä ei havaitse testeissä pari päivää ottamisen jälkeen. Siksi tarttee käydä huono tuuri että random-testaus osuu juuri silloin, ja sittenkin B-näyte voi pelastaa jos siinä aineet ei enää näy.

Vierailija
84/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vahva leuka, metsästäjän silmät (ei yhtään pussia tai ryppyä silmien alueella), paksu kaula (ei läski) ja melko leveä naama mutta ei silti naiset katso. Minulta puuttuu sitä jotain

Vierailija
85/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan naisilla ei ole samanlaista yhteneväistä miesmakua kuin miehillä on naisten suhteen. Joku tykkää nössöstä, toinen koviksesta. Pitää olla hiukset, jonkun mielestä kalju on komea. Ei saa olla salihirmu, joku tykkää lihaksista. Jonkun mielestä tynnyrivatsa on komea, jonkun mielestä sixpack.

Olen vain oppinut että ainakaan naisia ei kannata kuunnella jos haluaa tehdä itsensä haluttavaksi naisten keskuudessa tai miettiä onko naisten mielestä haluttava.

Voi jessus taas... Nimenomaan meillä miehillä ei ole yhteneväistä naismakua. Eipä sinulla toki naisena voi ollakaan kokemusta miehenä olosta.

Minun oletetaan pitävän tietyn näköisistä, ikäisistä ja kokoisista naisista, mutta ne ovat vain olettamuksia.

Lukuisia kertoja on käynyt niin, että kun olen lähestynyt itseäni kiinnostavaa naista, olen saanut kuulla, että hän luuli etten ikipäivänä vilkaisisi hänenlaiseensa päin eikä siksi ole tehnyt aloitetta minun suuntaan, vaikka minusta pitäisikin.

Miehillä ei ole yhteneväistä naismakua, mitä tulee stailaukseen ja siihen miten treenattu nainen on.

Mutta mitä tulee geneettisiin seikkoihin, miehet ovat toistensa klooneja. Se on aina kapea vyötärö, sievät kasvot, kiinteä rintainen jne nainen.

Outoa että jätit tästä pois pituuden.

Koska kaikki miehet tykkää pitkistä naisista.

Ei kun hetkinen, kaikki miehethän tykkäsi lyhyistä ja siroista naisista.

Eipäs, miehethän tykkäsi kurvikkaista ja keskipituisista naisista.

Mikä se yhtenäinen geneettinen maku olikaan?

Vierailija
86/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa ettei vuoden salilla käynti näy missään ja että mies on sen jälkeen edelleen 100% samannäköinen huonoryhtinen narukäsi kuin sitä ennen. Sen kyllä uskon että jos vika on korvien välissä niin sitä ei mikään salilla käynti korvaa. Eli naisten reaktio voi olla 100 % sama johonkin vihamieliseltä vaikuttavaan pälyilijään ennen ja jälkeen saliharjoittelun.

Vierailija
87/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa että jätit tästä pois pituuden.

Koska kaikki miehet tykkää pitkistä naisista.

Ei kun hetkinen, kaikki miehethän tykkäsi lyhyistä ja siroista naisista.

Eipäs, miehethän tykkäsi kurvikkaista ja keskipituisista naisista.

Mikä se yhtenäinen geneettinen maku olikaan?

Yhtenäinen geneettinen maku on se että miehet on aina niitten samojen tyttöjen ja naisten perässä. Koko porukka susirumista komeisiin.

Vierailija
88/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi:

6 naista on kertonut katselevansa pitkiä miehiä

1 nainen on kertonut pitävänsä (myös) lyhyemmistä

Naiset jotka pitivät hoikista miehistä, pitivät pitkistä ja hoikista miehistä.

Nainen joka piti lyhyistä miehistä, piti lyhyistä ja raamikkaista miehistä.
0 naista piti lyhyistä ja hoikista miehistä.

Tämä.

Ja sen raamikkuuden pitää aina olla geneettistä raamikkuutta.

Mestari 121212 oli oikeassa. Kaikilla naisilla on sama miesmaku, ja naiset katsovat vain geenikomeutta.

No herrajumala, eikö silloin koko ruikutus ole ihan turhaa? Jos naisten miesmaku on tosiaan yhtenevä, ja geneettisesti koodattu, ei kukaan voi asialle hittojakaan. Voidaan siis keskittyä jatkossa muihin asioihin.

Vierailija
89/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa ettei vuoden salilla käynti näy missään ja että mies on sen jälkeen edelleen 100% samannäköinen huonoryhtinen narukäsi kuin sitä ennen. Sen kyllä uskon että jos vika on korvien välissä niin sitä ei mikään salilla käynti korvaa. Eli naisten reaktio voi olla 100 % sama johonkin vihamieliseltä vaikuttavaan pälyilijään ennen ja jälkeen saliharjoittelun.

Totta kai se näkyy.

Kroppa on jäntevämpi, eikä enää laihaläski. Iso muutos.

Mutta yhä sellainen jonka naiset katsovat hoikaksi tai hinteläksi.

Suomessa nyt muutenkin naiset ovat ihan fanaattisia sen suhteen että miehen pitää olla iso. Ehkä Japanissa tms naiset tykkäisi, harmi vaan kun ei ole muuten halua muuttaa sinne.

Vierailija
90/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen lyhyt mies voi hankkiutua raamikkaaksi. Tosin kun tämän sanoo ääneen alkaa hirveä itku miehiltä joilla ei ole mitään ongelmaa istua netissä hokemasta naisille laihduta. Nämä ihan tosissaan väittävät että yksikin ylimääräinen ruokapala on syötävä huutoitkien ja että kaikki syöty menee vain vatsaan. Eivätkä MITENKÄÄN voi lisätä lihaksikkuuttaan ja rotevuuttaan. Sitten linkataan jotain 1800-luvun nälkiintyneitä ja lapamatoisia kaivostyöläisiä muka vakuudeksi että tältä näyttää luontaisen lihaksikas mies. Niin joo ja niitä puolialastomia vapaaottelijoita todisteena jostain, mikä onkin heteromiesten mielipuuhaa.

Tulkitsen tämän niin että nämä on kaappihomoja jotka tekee kaikkensa että voivat perustella itselleen ettei naisia edes kannata yrittää koska YKSIKÄÄN ei pidä hoikista ja lyhyistä miehistä. Vaikka maailma on täynnä hoikkia ja lyhyitä pariutuneita.

Kuka on väittänyt ettei voi lisätä lihaksikkuuttaan?

Kyse onkin siitä ettei lihaksikkuuden lisääminen auta jos olet lyhyt, siro ja luisuharteinen.

Sinun on saatava valtavasti lihasmassaa jotta koko kasvaisi siten että naiset huomaavat. Ja siinä vaiheessa näytät väistämättä salimakelta, mikä on sitten turn-off. Samoin kuin se salilla ramppaaminen ja rahkapetriruokavalio.

On myös aika pimeää touhua verrata normaalipainoisuutta lihasten hankkimiseen. Normaalipainoisuuden vastine on normaalipainoisuus, ei se että mies hankkii kovalla työllä ja kurinalaisella elämäntavalla 5 vuodessa sen 10kg lihasmassaa. 

Juu, luotaantyöntävän salimaken ja luotaantyöntävän luisuhartian välissä ei toki ole mitään vaihtoehtoja.

Eikös tästä aiheesta ole puhuttu ennenkin?

Lihaksikkuuden kanssa on se ongelma että naiset vertaa bodareihin. Siis tyyppeihin joilla on huippuluokan geenit ja jotka vetää steroideja tuhansien eurojen arvosta joka kuukausi.

Sitten sanotaan että "no ei tarvitse olla noin lihaksikas".

Mutta kun jos 99% miehistä omistautuu treenaamiselle niin kuin ne bodarit paitsi ettei vedä steroideja, lopputulos ei ole sinne päinkään.

Mä tiedän kokemuksesta. Olen nyt treenannut salilla vuoden päivät. Tulosten perusteella voimaa on puolet enemmän, mutta ulkonäkö ei ole muuttunut juuri miksikään.

Ei se mene niin että jos mies hipaisee painoihin ja syö enemmän niin heti muutuu rotevaksi lihaskimpuksi. Ei naisillakaan mene niin että vähän treenaat ja vedät proteiinipulveria niin tissit kasvaa D-kupeiksi ja perse on kuin instagram-fitnessmallilla.

Ohis. D-kuppi on Suomessa myytävistä normaalikoista A-O neljänneksi pienin. Mutta ei se mitään, ei moni nainenkaan tiedä.

Jep ja kun kuppikoot on suhteutettuna ympärysmittaan. 65K on kuppikooltaan sama kuin 100D eli aika valtava.

65K

70J

75I

80H

85G

90F

95E

100D

Kun taas 65D on kuppikooltaan sama kuin 80A

65D

70C

75B

80A ei pienin kuppi, mutta aika pieni.

Vierailija
91/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä tarttuu väkisinkin kaljuihin parrakkaisiin miehiin, joilla näkyy lihasta. Pituutta ei saisi olla hirveästi, tykkään lähemmäs itseni mittaisista miehistä. Kai mulla on jonkinlainen fiksaatio sellaisiin kääpiösotureihin, jotka takoo hikisinä rautaa ja syöksyy sotaan kirves aseenaan. Rokahtava pukeutuminen saa sukat pyörimään jaloissa. Nuoret hoikat ja pitkät siloposkimiehet ei vain sytytä, en tiedä mikä siinä on. Toivottavasti en nai perhesurmaajaa tällä miesmaulla.

Vierailija
92/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se näkyy.

Kroppa on jäntevämpi, eikä enää laihaläski. Iso muutos.

Mutta yhä sellainen jonka naiset katsovat hoikaksi tai hinteläksi.

Suomessa nyt muutenkin naiset ovat ihan fanaattisia sen suhteen että miehen pitää olla iso. Ehkä Japanissa tms naiset tykkäisi, harmi vaan kun ei ole muuten halua muuttaa sinne.

Ja tähän tulokseen päästään sillä, että vain osa naisista luetaan naisiksi, muiden mielipiteitä ei huomioida. Mäkään en kuulemma ole olemassa tai ainakaan nainen.

Persjalkaisten kyklooppien suuri fani

Vierailija
93/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa suoraan ap:n kysymykseen mutta sen olen kyllä huomannut, että minä pidän viehättävinä täysin erinäköisiä miehiä kuin mitä oma mieheni pitää komeana. Ja luonnollistahan se on, että miehet ja naiset arvostavat eri ominaisuuksia. Oma mieheni ihailee juurikin ap:n mainitsemia "nuoria ja komeita", eli mahdollisimman nättejä, pitkiä, timmejä ja treenattuja parikymppisiä. Minusta taas tuollaiset ovat kuolettavan tylsiä ja persoonattomia, pahimmassa tapauksessa vielä ylimielisiäkin. Tykkään itse että on elämänkokemusta ja epätäydellisyyttä, eikä liian pitkä eikä liian treenattu.

Vierailija
94/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi:

6 naista on kertonut katselevansa pitkiä miehiä

1 nainen on kertonut pitävänsä (myös) lyhyemmistä

Naiset jotka pitivät hoikista miehistä, pitivät pitkistä ja hoikista miehistä.

Nainen joka piti lyhyistä miehistä, piti lyhyistä ja raamikkaista miehistä.
0 naista piti lyhyistä ja hoikista miehistä.

Tämä.

Ja sen raamikkuuden pitää aina olla geneettistä raamikkuutta.

Mestari 121212 oli oikeassa. Kaikilla naisilla on sama miesmaku, ja naiset katsovat vain geenikomeutta.

No herrajumala, eikö silloin koko ruikutus ole ihan turhaa? Jos naisten miesmaku on tosiaan yhtenevä, ja geneettisesti koodattu, ei kukaan voi asialle hittojakaan. Voidaan siis keskittyä jatkossa muihin asioihin.

Niinpä. Ei näy täällä naisia toitottamassa voitonriemuisina ettei kukaan mies tykkää lihavasta ja finninaamaisesta rumilla piirteillä, niin kuin se olis joku graalin malja ja valtava oivallus. Miehille se ilmeisesti onkin ettei kaikki ole viehättävyydeltään samalla viivalla pariutumisessa, se miten tämä voi olla aikuisille miehille hirveä ylläri on käsittämätöntä. Silti se lyhyt ja laiha mies pariutuu siinä missä ruma finninaama tyttökin, jos vaan on suurin piirtein kaikki muumit laaksossa. Jos henkilöllä on elämä eikä hän jätä asiaa jonkun pinnallisen deittimedian varaan ja istu kotona odottamassa että kumppani tulee kotoa hakemaan ja sen jälkeen kehittää sulle elämän.

Vierailija
95/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita ja surffitukkaisia katson itse.

Vierailija
96/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmä tarttuu väkisinkin kaljuihin parrakkaisiin miehiin, joilla näkyy lihasta. Pituutta ei saisi olla hirveästi, tykkään lähemmäs itseni mittaisista miehistä. Kai mulla on jonkinlainen fiksaatio sellaisiin kääpiösotureihin, jotka takoo hikisinä rautaa ja syöksyy sotaan kirves aseenaan. Rokahtava pukeutuminen saa sukat pyörimään jaloissa. Nuoret hoikat ja pitkät siloposkimiehet ei vain sytytä, en tiedä mikä siinä on. Toivottavasti en nai perhesurmaajaa tällä miesmaulla.

Miksi ei sytytä sopivasti lihaksikas parraton kasvoista haltijan tai hobitin näköinen mies?

Samvais: https://www.google.com/search?q=samvais+gamgi&client=firefox-b-d&source…:

Haltija: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&biw=1920&bih=995&tbm=i…:

Vierailija
97/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se sitten kalju, lyhyttukkainen tai heviletti: Mies näyttää komealta, kun kantaa itsensä rohkeasti ja itsevarmasti. Enkä puhu nyt sellaisesta metroseksuaalista, vaan ihan vaan perus pulliaisesta. Sitten jos puhe-etäisyydelle pääsee, ja ulosanti on kohteliasta, koko seurueen huomioon ottavaa, olen myyty. Parasta on vielä hyvä huumorintaju.

T. N25

Eipä ole ikinä ollut vaikeuksia saada naisia nauramaan, mutta poikuus on edelleen tallella ja en ole edes koskaan suudellut ketään. Että paskapuhetta se miten huumorintajulla muka hurmataan naisia. Kyllä siihen näkyy jotain muutakin tarvitsevan.

Onko joku sanonut muka, että naisen hurmaamiseen muuta tarvita kuin hyvä huumorintaju? Tuo nainen jolle vastasit, kertoi mikä häntä miehessä viehättää. Ei hän kaikkien maailman naisten puolesta puhunut ja hänkin mainitsi monta muutakin asiaa kuin hyvä huumorintaju.

Vierailija
98/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 40 v nainen ja jos ihan pelkkää esteettistä silmäniloa haen, niin katson nuorehkoja, urheilullisia miesvartaloita. Nämä miehet eivät useinkaan kiinnosta seksuaalisesti, vaan enemmänkin ihailen heitä kuten taideteoksia.

Seksuaalisesti sitten yllättävän monenlaiset miehet voivat kiinnostaa. Yleensä kuitenkin näissä miehissä on jotain särmää. Esimerkiksi täysin sliipattu pukumies ei tee vaikutusta. Kiinnostavia ulkoisia ominaisuuksia ovat mm. tietty lihaksikkuus tai rotevuus (ei lihavuus), miellyttävät kasvot (tuikkivat silmät, hymy), parta yhdistettynä tyylikkäisiin hiuksiin (ei tyyliä linnunpesä), urheilullisuus, hyvä ryhti, persoonalliset elämän jäljet (ei todellakaan tarvitse olla täydellisen näköinen) ja sen näköinen pukeutumistyyli, että mies on tietoisesti valinnut tyylinsä eikä vetäissyt kaapista päälleen vain "jotain".

Itselleni taas tuo täysin sliipattu pukumiesten on varma katseenvangitsija. Se on oikeasti aika harvinaista nähdä täydellisesti istuva puku miehellä. Kerran näin yhden reilusti ylipainoisen miehen, mutta näki niin selvästi, kuinka upea mittatilauspuku hänellä oli päällä. Pakkohan sellaista oli jäädä katsomaan ja ajattelin, että olipa siinä sekä taitava räätäli, että mies joka oli ymmärtänyt hankkia itselleen todella hienon puvun. Sekä mies, että puku teki kyllä vaikutuksen minuun.

Noin yleisesti pidän myös miehistä uniformuissa. Nuoret miehet laivaston puvuissa ovat jotenkin niin ihanan näköisiä. Samoin vanhemmat miehet, kun hiukset on leikattu siististi ja kunnon uniformut päällä ja selkä suorana seistään.

Jotenkin niin miehekästä.

Vierailija
99/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut aika erinäköisiin - ja ikäisiin miehiin, poikkeuksena että nuoremmat miehet ei kiinnosta. Voin ihan vilpittömästi sanoa, että älykkäät ja huumorintajuiset, hyvällä itsetunnolla varustetut miehet kiinnostaa, ihan tavallisen näköiset ihmiset.

Vierailija
100/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja naisilla toki on niin monia. Itse olen 50v, klanipää ja 180cm pituutta ja painoa roimasti yli 100kg ja huomiota tulee suoraan sanoen häkellyttävän paljon jopa työpaikalla. Punttisalilta on lihasta tarttunut aika mukavasti, mutta toki iskä vatsaakin löytyy. Nuorille miehille sanoisin, että kuntosaliharjoittelu naisten suhteen kyllä kannattaa. Paksut kädet ja leveät hartiat herättää huomiota, vaikka naiset usein muuta sanovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi