Millaisia miehiä te naiset katselette ja miksi?
Itse olen todella ruma ukko ja varmaan saman mittainen kuin nykyinen keskiverto 12-vuotias. Leveämpi tietty. Nyt kun ilmat on lämmenneet niin yhtäkkiä naiset on ruvenneet välillä katselemaan mua. Joo, talven aikana olen vähän nostellut painoja ja tukka on tavallista pidempi, mutta itse en huomaa oikein mitään eroa. Jos t-paidassa lähden ulos, niin ihan kiusaannun välillä kun en ole tämmöiseen tottunut.
Mietin vaan, että millainen miesmaku teillä oikein on ja eikö teillä ole mitään standardeja? Tykkäättekö te rumista ukoista? Tuolla pyörii komeita nuoria miehiä joka paikassa ja kuitenkin nätitkin naiset, tai nimenomaan he joskus katselee tämmöistä puutarhatonttua ja vastaa hymyyn.
Mä olen kuulkaa jo vakiintunut elämään kissojeni kanssa.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös kansainvälinen tutkimus jossa tutkittiin naisten ja miesten ihannevartaloita.
Naiset ihailivat naisilla pienempiä rintoja ja sopusuhtaista vartaloa kun miehet taas kapeaa vyötäröä ja suuria rintoja, miehet myös halusivat tuuheaa tukkaa ja siroa nenää.
Mies ihanne naisilla oli vähemmän lihaksikas ja laihempi kuin miehet taas ihailivat miehillä todella lihaksikasta vartaloa ja jykevämpiä kasvoja.Täyttä paskaa
https://tekniikanmaailma.fi/naiset-pitavat-yksimielisesti-eniten-vahvoi…
Totta se kyllä on että miesten oma ihanne on vielä lihaksikkaampi kuin naisten.
Noin muuten tuo "naiset eivät tykkää lhaskimpuista"-juttu on peräisin tutkimuksista joissa lihaskimppuja edustivat steroidibodarit tai sarjakuvahahamot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös kansainvälinen tutkimus jossa tutkittiin naisten ja miesten ihannevartaloita.
Naiset ihailivat naisilla pienempiä rintoja ja sopusuhtaista vartaloa kun miehet taas kapeaa vyötäröä ja suuria rintoja, miehet myös halusivat tuuheaa tukkaa ja siroa nenää.
Mies ihanne naisilla oli vähemmän lihaksikas ja laihempi kuin miehet taas ihailivat miehillä todella lihaksikasta vartaloa ja jykevämpiä kasvoja.Täyttä paskaa
Totta se kyllä on että miesten oma ihanne on vielä lihaksikkaampi kuin naisten.
Noin muuten tuo "naiset eivät tykkää lhaskimpuista"-juttu on peräisin tutkimuksista joissa lihaskimppuja edustivat steroidibodarit tai sarjakuvahahamot.
Näin on. Käytännössä ilman aineita et pääse liian isoon kuntoon
mies51v
Nuoria, komeita ja sellaisia joilla on erikoinen pukeutumistyyli, tummat piirteet, tatuointeja ja lävistyksiä.
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se sitten kalju, lyhyttukkainen tai heviletti: Mies näyttää komealta, kun kantaa itsensä rohkeasti ja itsevarmasti. Enkä puhu nyt sellaisesta metroseksuaalista, vaan ihan vaan perus pulliaisesta. Sitten jos puhe-etäisyydelle pääsee, ja ulosanti on kohteliasta, koko seurueen huomioon ottavaa, olen myyty. Parasta on vielä hyvä huumorintaju.
T. N25
Eipä ole ikinä ollut vaikeuksia saada naisia nauramaan, mutta poikuus on edelleen tallella ja en ole edes koskaan suudellut ketään. Että paskapuhetta se miten huumorintajulla muka hurmataan naisia. Kyllä siihen näkyy jotain muutakin tarvitsevan.
Ei ole paskapuhetta. Monet asiat vaikuttavat, mutta kyllä huumorintaju on yksi sellainen piirre, joilla MIES voi hurmata NAISEN. Se, miksi sinä juuri et ole naisia saanut, riippuu nyt jostain muusta, mutta se ei tee paskapuhetta siitä, että huumorintaju on viehättävä piirre.
Eli juurikin vain vahvistit sen, että pelkällä huumorintajulla ei naista hurmata. Se vaatii jotain muutakin kuin sen, että on hasuka.
Kyllä, vahvistin juuri asian, jonka luulisi olevan kaikkien normaalijärkisen ihmisen tiedossa. Esim. en ikinä voisi viehättyä miehestä, jonka huumori on ilkeää. Onhan hän huumorintajuinen, mutta ilkeys on piirre, jonka kierrän kaukaa.
Ihminen ei ole yhden asian summa. Sinä esim. kerrot olevasi huumorintajuinen, mutta samalla vaikutat myös ilkeältä ja hyökkäävältä ihmiseltä, joka tykkää tehdä karkeita yleistyksiä ja moukaroida maailman omaan muottiisi.
Jatkuvasti vaan kuulee mainostettavan sitä miten hauskat ja huumorintajuiset miehet on listan kärkipäässä. Jos mies saa nauramaan niin nainen on myyty. Vähemmästäkin alkaa ärsyttämään kun vedät pitkälle aikuisikään ilman mitään naiskontaktia vaikka saat naiset nauramaan, ja olet juurikin sellainen paljon mainostettu hauska ja huumorintajuinen mies. Ainakin niiden nauravien naisten mielestä ilmeisesti olen hauska, koska jutuilleni nauravat. Itse lähinnä ihmettelen miten kukaan voi niin huonoille jutuille edes nauraa, mutta siinäpähän nauravat. Kiva jos minustakin jotain iloa ihmisille on.
Katkera ja elämään pahoin pettynyt minä olen.
Ja se katkeruus tuli erittäin selvästi esiin jo ekasta viestistäsi. N25 kertoi millaisista miehistä nimenomaan hän tykkää. Hän mainitsi mm. rohkean ja itsevarman olemuksen, kohteliaan ulosannin, koko seurueen huomioimisen ja vasta viimeisenä huumorintajun. Sinä takerruit siihen viimeiseen kohtaan ja aloit syyttämään häntä paskanpuhumisesta täysin aiheetta. Ja koko ajan sen jälkeen olet käyttäytynyt hyvin hyökkäävästi ja epäkohteliaasti muita kohtaan.
Ei millään pahalla, mutta jos ulosantisi naisten seurassa on tällaista kuin nyt, ettet edes kuuntele mitä toinen sanoo vaan hyökkäät heti kimppuun syytöksinesi, niin en ihmettele ollenkaan jos ei tunnu onnistavan. Huumorintajusi voi olla priima, mutta eipä tuo juuri loistamaan pääse jos käytös muita ihmisiä kohtaan on noin ikävää.
Miksi täällä aina väitetään miehiä vääristelijöiksi?
( Paitsi tietty niitä "Oon tällainen komea raksa työnjohtaja ja naiset on ihania" tyyppisiä mieskommentoijia)
Esim itse olen aina ollut vähän outo jätkä, en myöskään ole komea, enkä kovin menestynyt. En ole erityisen suosittu, mutta missä olen aina kuitenkin ollut hyvä, on saada porukka nauramaan, jos vaan jaksan suutani avata riittävästi ja sanoa ääneen liikaa sensuroimatta. Myös naiset olen usein saanut jutuillani nauramaan, kovastikin.
Onko tämä tuonut minulle naisia? Ei todellakaan. Olen kyllä joskus välillä jonkun suhteen löytänyt, mutta ikinä en ole saanut naista minuun ihastumaan olemalla hauska.
M/38
Minä katselen hymyileviä miehiä. Ei tarvitse olla alusvaatemallinnäköinen. Katsoisin Bull Mentulaakin, jos se hymyilisi.
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se sitten kalju, lyhyttukkainen tai heviletti: Mies näyttää komealta, kun kantaa itsensä rohkeasti ja itsevarmasti. Enkä puhu nyt sellaisesta metroseksuaalista, vaan ihan vaan perus pulliaisesta. Sitten jos puhe-etäisyydelle pääsee, ja ulosanti on kohteliasta, koko seurueen huomioon ottavaa, olen myyty. Parasta on vielä hyvä huumorintaju.
T. N25
Eipä ole ikinä ollut vaikeuksia saada naisia nauramaan, mutta poikuus on edelleen tallella ja en ole edes koskaan suudellut ketään. Että paskapuhetta se miten huumorintajulla muka hurmataan naisia. Kyllä siihen näkyy jotain muutakin tarvitsevan.
Ei ole paskapuhetta. Monet asiat vaikuttavat, mutta kyllä huumorintaju on yksi sellainen piirre, joilla MIES voi hurmata NAISEN. Se, miksi sinä juuri et ole naisia saanut, riippuu nyt jostain muusta, mutta se ei tee paskapuhetta siitä, että huumorintaju on viehättävä piirre.
Eli juurikin vain vahvistit sen, että pelkällä huumorintajulla ei naista hurmata. Se vaatii jotain muutakin kuin sen, että on hasuka.
Kyllä, vahvistin juuri asian, jonka luulisi olevan kaikkien normaalijärkisen ihmisen tiedossa. Esim. en ikinä voisi viehättyä miehestä, jonka huumori on ilkeää. Onhan hän huumorintajuinen, mutta ilkeys on piirre, jonka kierrän kaukaa.
Ihminen ei ole yhden asian summa. Sinä esim. kerrot olevasi huumorintajuinen, mutta samalla vaikutat myös ilkeältä ja hyökkäävältä ihmiseltä, joka tykkää tehdä karkeita yleistyksiä ja moukaroida maailman omaan muottiisi.
Jatkuvasti vaan kuulee mainostettavan sitä miten hauskat ja huumorintajuiset miehet on listan kärkipäässä. Jos mies saa nauramaan niin nainen on myyty. Vähemmästäkin alkaa ärsyttämään kun vedät pitkälle aikuisikään ilman mitään naiskontaktia vaikka saat naiset nauramaan, ja olet juurikin sellainen paljon mainostettu hauska ja huumorintajuinen mies. Ainakin niiden nauravien naisten mielestä ilmeisesti olen hauska, koska jutuilleni nauravat. Itse lähinnä ihmettelen miten kukaan voi niin huonoille jutuille edes nauraa, mutta siinäpähän nauravat. Kiva jos minustakin jotain iloa ihmisille on.
Katkera ja elämään pahoin pettynyt minä olen.
Ja se katkeruus tuli erittäin selvästi esiin jo ekasta viestistäsi. N25 kertoi millaisista miehistä nimenomaan hän tykkää. Hän mainitsi mm. rohkean ja itsevarman olemuksen, kohteliaan ulosannin, koko seurueen huomioimisen ja vasta viimeisenä huumorintajun. Sinä takerruit siihen viimeiseen kohtaan ja aloit syyttämään häntä paskanpuhumisesta täysin aiheetta. Ja koko ajan sen jälkeen olet käyttäytynyt hyvin hyökkäävästi ja epäkohteliaasti muita kohtaan.
Ei millään pahalla, mutta jos ulosantisi naisten seurassa on tällaista kuin nyt, ettet edes kuuntele mitä toinen sanoo vaan hyökkäät heti kimppuun syytöksinesi, niin en ihmettele ollenkaan jos ei tunnu onnistavan. Huumorintajusi voi olla priima, mutta eipä tuo juuri loistamaan pääse jos käytös muita ihmisiä kohtaan on noin ikävää.
Miksi täällä aina väitetään miehiä vääristelijöiksi?
( Paitsi tietty niitä "Oon tällainen komea raksa työnjohtaja ja naiset on ihania" tyyppisiä mieskommentoijia)Esim itse olen aina ollut vähän outo jätkä, en myöskään ole komea, enkä kovin menestynyt. En ole erityisen suosittu, mutta missä olen aina kuitenkin ollut hyvä, on saada porukka nauramaan, jos vaan jaksan suutani avata riittävästi ja sanoa ääneen liikaa sensuroimatta. Myös naiset olen usein saanut jutuillani nauramaan, kovastikin.
Onko tämä tuonut minulle naisia? Ei todellakaan. Olen kyllä joskus välillä jonkun suhteen löytänyt, mutta ikinä en ole saanut naista minuun ihastumaan olemalla hauska.
M/38
Vielä kerran. Onko joku väittänyt että pelkästään olemalla hauska saa naisia ihastumaan?
Vierailija kirjoitti:
Komeat kasvot ja siisti yleisolemus (etenkin hiukset ja pukeutuminen) kiinnittävät huomioni miehissä. Puutarhatontun mittaiset miehet vetoavat pitkiä paremmin.
JEEEEEE !!!!!!!!!!
Meikäläiset Puutarha-Tontut ollaan ihan päälliköitä sittenkin !!!!
T. jalat alkavat kainaloista.
Miehet luulevat, että pitää olla kansikuvamallin näköinen kasvoistaan, helvetin isot lihakset ja vähintään 20 cm muna (joka ei edes vaatteet päällä näy).
Oikeasti tarvitsee olla persoonallisen ja/tai miellyttävän näköinen, sopivasti lihaksikas/ tavallinen vartalo (myös iskävartalo on monen mieleen) ja olla mukava ihminen, johon tekee mieli tutustua.
Max 35-vuotias, pitkä (yli 190cm -pitkät miehet kiinnittävät AINA minun huomioni), jäntevä, sporttinen, paksut hiukset, leveät hartiat, kiva pylly, hyvä nenä (suora, suomalainen pottunokka on kamala)
Pitkät miehet.Olen itsekin pitkä, joten alle 185 cm pitkät ei kiinnosta.
Sporttisuus (ei mikään bodari, en tykkää), sopivasti lihaksia.Silmät ja katse.Hymykuopat ja söpö hymy
Katselen intiaanin näköisiä nuoria pitkätukkaisia lihaksikkaita jykeväleukaisia miehiä.
Sporttiset miehet on ihania.Jos nöen miehen juoksemassa tai hiihtämässä tms keskittyneenä ja nauttimassa tekemisistään -kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeat kasvot ja siisti yleisolemus (etenkin hiukset ja pukeutuminen) kiinnittävät huomioni miehissä. Puutarhatontun mittaiset miehet vetoavat pitkiä paremmin.
JEEEEEE !!!!!!!!!!
Meikäläiset Puutarha-Tontut ollaan ihan päälliköitä sittenkin !!!!
T. jalat alkavat kainaloista.
Ihana :D Kyllä vaan, minun mielestäni todellakin näin!
Vaalea, pitkä ja huokuu jonkinasteista itsevarmuutta sekä iältään yli 40. Viimeksi koin wau -efektin keväällä huoltoasemalla kun viereisestä autosta nousi hieman Tommi Nikusta muistuttava mies puhuen puhelimeen :)
Hiljattain huomioni kiinnitti keski-ikäinen mies, jolla oli aika karun näköiset kasvot mutta päällä oli hyvin istuva, tyylikäs puku.
Mielenkiintoinen kontrasti.
Jos miehellä olisi ollut yllään farkut ja t-paita, en olisi häneen vilkaissut sen vertaa, että olisin huomannut hänen olevan kasvoiltaan samaan aikaan ruma ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan naisilla ei ole samanlaista yhteneväistä miesmakua kuin miehillä on naisten suhteen. Joku tykkää nössöstä, toinen koviksesta. Pitää olla hiukset, jonkun mielestä kalju on komea. Ei saa olla salihirmu, joku tykkää lihaksista. Jonkun mielestä tynnyrivatsa on komea, jonkun mielestä sixpack.
Olen vain oppinut että ainakaan naisia ei kannata kuunnella jos haluaa tehdä itsensä haluttavaksi naisten keskuudessa tai miettiä onko naisten mielestä haluttava.
Nössö ja kovia XDDDDDD Oletko ala-asteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan naisilla ei ole samanlaista yhteneväistä miesmakua kuin miehillä on naisten suhteen. Joku tykkää nössöstä, toinen koviksesta. Pitää olla hiukset, jonkun mielestä kalju on komea. Ei saa olla salihirmu, joku tykkää lihaksista. Jonkun mielestä tynnyrivatsa on komea, jonkun mielestä sixpack.
Olen vain oppinut että ainakaan naisia ei kannata kuunnella jos haluaa tehdä itsensä haluttavaksi naisten keskuudessa tai miettiä onko naisten mielestä haluttava.
Nössö ja kovia XDDDDDD Oletko ala-asteella?
Kovis ** XDDD
Aikalailla itseni oloisia tulee katseltua, sellasia joista voi päätellä että meillä on jotakin yhteistä.
Täyttä paskaa