Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä te naiset katselette ja miksi?

Vierailija
07.06.2019 |

Itse olen todella ruma ukko ja varmaan saman mittainen kuin nykyinen keskiverto 12-vuotias. Leveämpi tietty. Nyt kun ilmat on lämmenneet niin yhtäkkiä naiset on ruvenneet välillä katselemaan mua. Joo, talven aikana olen vähän nostellut painoja ja tukka on tavallista pidempi, mutta itse en huomaa oikein mitään eroa. Jos t-paidassa lähden ulos, niin ihan kiusaannun välillä kun en ole tämmöiseen tottunut.

Mietin vaan, että millainen miesmaku teillä oikein on ja eikö teillä ole mitään standardeja? Tykkäättekö te rumista ukoista? Tuolla pyörii komeita nuoria miehiä joka paikassa ja kuitenkin nätitkin naiset, tai nimenomaan he joskus katselee tämmöistä puutarhatonttua ja vastaa hymyyn.

Mä olen kuulkaa jo vakiintunut elämään kissojeni kanssa.

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se sitten kalju, lyhyttukkainen tai heviletti: Mies näyttää komealta, kun kantaa itsensä rohkeasti ja itsevarmasti. Enkä puhu nyt sellaisesta metroseksuaalista, vaan ihan vaan perus pulliaisesta. Sitten jos puhe-etäisyydelle pääsee, ja ulosanti on kohteliasta, koko seurueen huomioon ottavaa, olen myyty. Parasta on vielä hyvä huumorintaju.

T. N25

Eipä ole ikinä ollut vaikeuksia saada naisia nauramaan, mutta poikuus on edelleen tallella ja en ole edes koskaan suudellut ketään. Että paskapuhetta se miten huumorintajulla muka hurmataan naisia. Kyllä siihen näkyy jotain muutakin tarvitsevan.

Tavoite täytyy olla kirkkaana mielessä vaikka strategiana olisikin keep them laughing all the way to the bedroom.

Vierailija
42/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se sitten kalju, lyhyttukkainen tai heviletti: Mies näyttää komealta, kun kantaa itsensä rohkeasti ja itsevarmasti. Enkä puhu nyt sellaisesta metroseksuaalista, vaan ihan vaan perus pulliaisesta. Sitten jos puhe-etäisyydelle pääsee, ja ulosanti on kohteliasta, koko seurueen huomioon ottavaa, olen myyty. Parasta on vielä hyvä huumorintaju.

T. N25

Eipä ole ikinä ollut vaikeuksia saada naisia nauramaan, mutta poikuus on edelleen tallella ja en ole edes koskaan suudellut ketään. Että paskapuhetta se miten huumorintajulla muka hurmataan naisia. Kyllä siihen näkyy jotain muutakin tarvitsevan.

Kyllä, muutakin tarvitaan. Minuun ei esimerkiksi koskaan ole vedonnut sellainen naistennaurattajatyyppi vaan enemmänkin asiallinen / jopa vakava. Tietysti jonkinlainen huumorintaju on hyvä olla olemassa mutta se ei todellakaan ole miehessä tärkeimpien asioiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja saatan helposti ottaa katsekontaktin ja hymyillä vastaantuleville ilman mitään sen kummempia ajatuksia...paitsi jos huomaan erityisen komean miehen, niin sitten häkellyn enkä uskalla ottaa kontaktia. Eli ei tuo hymyily ja katsekontakti ole mikään automaattinen kiinnostuksen merkki.

Hyvännäköisenä ja vilkuiltavina pidän yleensä pitkiä ja aika klassisen komeita, sellaisia miehekkäitä, ei liian laihoja tai lihavia tai edes super lihaksikkaita. Mutta aika tavallisetkin miehet on mun makuun ja pukeutumiseen riittää että on siisti eikä mitään liian fiiniä tai erikoista.

Vierailija
44/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N25

Kyllä, muutakin tarvitaan. Minuun ei esimerkiksi koskaan ole vedonnut sellainen naistennaurattajatyyppi vaan enemmänkin asiallinen / jopa vakava. Tietysti jonkinlainen huumorintaju on hyvä olla olemassa mutta se ei todellakaan ole miehessä tärkeimpien asioiden joukossa.

Muhun vetoaa kyllä hauskat miehet, sellaiset jotka ei ota itseään liian vakavasti ja jotka saa hyvälle tuulelle, mutta myönnettäköön ettei se pelkästään riitä, eikä tietty kaikkea tarvi aina pistää vitsiksi ja vääntää huumoria...jos yrittää olla kokoajan hauska, niin sitä kyllästyy eikä sitten enää jaksa naurattaa mikään.

Vierailija
45/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan naisilla ei ole samanlaista yhteneväistä miesmakua kuin miehillä on naisten suhteen. Joku tykkää nössöstä, toinen koviksesta. Pitää olla hiukset, jonkun mielestä kalju on komea. Ei saa olla salihirmu, joku tykkää lihaksista. Jonkun mielestä tynnyrivatsa on komea, jonkun mielestä sixpack.

Olen vain oppinut että ainakaan naisia ei kannata kuunnella jos haluaa tehdä itsensä haluttavaksi naisten keskuudessa tai miettiä onko naisten mielestä haluttava.

Voi jessus taas... Nimenomaan meillä miehillä ei ole yhteneväistä naismakua. Eipä sinulla toki naisena voi ollakaan kokemusta miehenä olosta.

Minun oletetaan pitävän tietyn näköisistä, ikäisistä ja kokoisista naisista, mutta ne ovat vain olettamuksia.

Lukuisia kertoja on käynyt niin, että kun olen lähestynyt itseäni kiinnostavaa naista, olen saanut kuulla, että hän luuli etten ikipäivänä vilkaisisi hänenlaiseensa päin eikä siksi ole tehnyt aloitetta minun suuntaan, vaikka minusta pitäisikin.

Eipä silti, yksin ovat minut aina jättäneet...

Vierailija
46/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Minä katson häijyn näköisiä miehiä, koska olen niin typerä, että en usko heidän olevan minulle häijyjä. Koen heidät turvallisiksi, koska tarpeen tullen varmaan aina taistelisivat puolestani.

Jos olet puutarhatontun näköinen, kuten Ismo Leikola, niin no change.

No mua sä et tosiaan katselisi. Tuokin on kyllä outoa. Naisten miesmaku on outo. Ihmiset on kyllä mielenkiintoisia.

ap

No on se ny satans också kun ei saa tykätä sellaisista miehistä kun tykkää. Heti se on outoa. Miehet ovat keksineet jonkin tietyn miestyypin, josta "kaikki naiset villiintyy" ja kun naiset kumoavat tämän, joko väitetään naisten valehtelevan tai sitten sanotaan oudoksi.

En sitä pahalla meinannut. Olen pahoillani, jos se siltä kuulosti. Sehän on vain hyvä asia, että monentyyppisistä ihmisistä on "kysyntää", vaikka se välillä ihmetyttäisikin.

ap

Vierailija
47/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on varmaan joku valmistusvika, mutta ei tuu miehiä juuri katseltua. Ja, ei, en katsele naisia sillä silmällä.

Vierailija
48/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele koskaan ihmisiä sillä silmällä.

Vierailija
49/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele tuntemattomia miehiä, paitsi sellaista harvinaista miestyyppiä, joka on pitkä, hoikka, kalpea, tummahiuksinen ja isonenäinen, vähän kuin nuori Marilyn Manson. Livenä sellaisia näkee harvoin, ja ihastuksenikin ovat olleet ihan toisentyyppisiä, koska en ihastu ulkonäköön, vaan persoonaan.

Vierailija
50/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri katsele, mutta jos sattuu silmiin joku jolla vankat reidet, niin joskus silmä tarttuu.

Kuka mitäkin katsoo.

Vierailija
51/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että millaisia miehiä katsellaan.

Kaikenlaisia miehiä, myös niitä miehiä,  jotka palsta mammat julistaa niin monissa viesteteissän, täysin elinkelvottomiksi!

Kumpa kaikki miehet tietäisivät,  miten julmia naiset ovat.

Hyviä naisia on harvassa, ja vielä harvemmassa ovat ne naiset, jotka osaisivat pitää suunsa kiinnni, hlökohtaisista ja omaa miestään ja perhettään koskevissa asioissa

Tämä palsta on anonyymi "teoriassa" , käytännössä jokainen tänne kirjoittava voidaan jäljittää.

Vierailija
52/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiktiivisiä. Todellisuus on aina vähän laimeaa.

Vierailija
53/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok, jos ei katsele ketään sillä silmällä. Se onkin ehkä parempi.

Ehkä mäkin olen vaan pääasiassa vähän hassun näköinen. Onhan sekin täysin mahdollista. Jos musta on joku nainen joskus kiinnostunut "sillä tavalla", niin ulkonäkö ei kyllä ole ollut siihen syynä. Ainakaan tietääkseni.

Tänään tapasin pari siskoni kaveria ja yksi heistäkin katseli mua ja hymyili mulle paljon. Ihan sama se lopulta on, miksi, mutta tavallaan se kiinnostaa. Ehkä se on kuullut jotain hauskoja juttuja.

Oma naismakunikin on ehkä "outo". Ja olen ollut miehenkin kanssa monta vuotta. En nyt tiedä, miten tämän tiivistäisi, mutta ehkäpä ihmiset vain on outoja ja joku vaan oikeasti tykkää jostain "rumasta" tyypistä ihan pinnallisinkin perustein. Näin rumana puutarhatonttuna se kyllä toisaalta hämmentää kun en itsekään tykkää omasta peilikuvasta.

Ap

Vierailija
54/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva loppujen lopuksi etsii vain symmetristä, sopusuhtaista, pitkää kumppania.

Jotkut etsii sympaattista, toiset taiteellista, kolmannet hauskaa... meitä on moneksi.

Vierailija
55/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia ihmisiä katsotte?

miehet: melkein kaikki naiset viehättää

naiset: fiktiivisiä koska suurin osa miehistä on niin rumia ja huonoja livenä

Vierailija
56/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan ok, jos ei katsele ketään sillä silmällä. Se onkin ehkä parempi.

Ehkä mäkin olen vaan pääasiassa vähän hassun näköinen. Onhan sekin täysin mahdollista. Jos musta on joku nainen joskus kiinnostunut "sillä tavalla", niin ulkonäkö ei kyllä ole ollut siihen syynä. Ainakaan tietääkseni.

Tänään tapasin pari siskoni kaveria ja yksi heistäkin katseli mua ja hymyili mulle paljon. Ihan sama se lopulta on, miksi, mutta tavallaan se kiinnostaa. Ehkä se on kuullut jotain hauskoja juttuja.

Oma naismakunikin on ehkä "outo". Ja olen ollut miehenkin kanssa monta vuotta. En nyt tiedä, miten tämän tiivistäisi, mutta ehkäpä ihmiset vain on outoja ja joku vaan oikeasti tykkää jostain "rumasta" tyypistä ihan pinnallisinkin perustein. Näin rumana puutarhatonttuna se kyllä toisaalta hämmentää kun en itsekään tykkää omasta peilikuvasta.

Ap

Niin, yhdelle ruma on toiselle komea/kaunis. Makuja on yhtä monta kuin on ihmisiäkin. Usein itse on omalle itselleen se kaikkein kriittisin, oli kyse ulkonäöstä tai mistä tahansa. Kun ei näe samaa minkä muut näkevät.

Vierailija
57/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman nörtinnäköisiä pörröpäitä, joilla on hauska tyyli. Esimerkiksi yhdellä miehellä oli söpö pokemon reppu. Esimerkiksi suomalaisita Matias Rouvali on söpön näköinen. Tykkään enemmän söpöistä kuin komeista miehistä. Mutta en erityisen kaduilla katso miehiä tai oikeastaan ketään - koitan itsekin olla huomaamaton.

Vierailija
58/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan naisilla ei ole samanlaista yhteneväistä miesmakua kuin miehillä on naisten suhteen. Joku tykkää nössöstä, toinen koviksesta. Pitää olla hiukset, jonkun mielestä kalju on komea. Ei saa olla salihirmu, joku tykkää lihaksista. Jonkun mielestä tynnyrivatsa on komea, jonkun mielestä sixpack.

Olen vain oppinut että ainakaan naisia ei kannata kuunnella jos haluaa tehdä itsensä haluttavaksi naisten keskuudessa tai miettiä onko naisten mielestä haluttava.

Naisila ei ole yhteneväistä miesmakua, mitä tulee stailaukseen ja siihen miten treenattu mies on.

Mutta mitä tulee geneettisiin seikkoihin, naiset ovat toistensa klooneja. Se on aina pitkä, leveäharteinen, matalaääninen, jne mies.

Vierailija
59/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisila ei ole yhteneväistä miesmakua, mitä tulee stailaukseen ja siihen miten treenattu mies on.

Mutta mitä tulee geneettisiin seikkoihin, naiset ovat toistensa klooneja. Se on aina pitkä, leveäharteinen, matalaääninen, jne mies.

En halua pitkää, leveäharteista tai malataäänistä miestä. En tosin halua noiden kaikkien ominaisuuksien vastakohtaakaan, mutta olen valmis joustamaan. Enhän itsekään ole täydellinen ja kemioiden kohtaaminen on tärkeää. Oma mieheni on juuri tuosta keskeltä - normaalipituinen, ei harteikas mutta ei ihan kapeat hartiatkaan ja ihan normaali puheääni, ehkä enemmän kimeäämpään suuntaan muttei haittaa.

Vierailija
60/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi:

6 naista on kertonut katselevansa pitkiä miehiä

1 nainen on kertonut pitävänsä (myös) lyhyemmistä

Naiset jotka pitivät hoikista miehistä, pitivät pitkistä ja hoikista miehistä.

Nainen joka piti lyhyistä miehistä, piti lyhyistä ja raamikkaista miehistä.

0 naista piti lyhyistä ja hoikista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme