Millaisia miehiä te naiset katselette ja miksi?
Itse olen todella ruma ukko ja varmaan saman mittainen kuin nykyinen keskiverto 12-vuotias. Leveämpi tietty. Nyt kun ilmat on lämmenneet niin yhtäkkiä naiset on ruvenneet välillä katselemaan mua. Joo, talven aikana olen vähän nostellut painoja ja tukka on tavallista pidempi, mutta itse en huomaa oikein mitään eroa. Jos t-paidassa lähden ulos, niin ihan kiusaannun välillä kun en ole tämmöiseen tottunut.
Mietin vaan, että millainen miesmaku teillä oikein on ja eikö teillä ole mitään standardeja? Tykkäättekö te rumista ukoista? Tuolla pyörii komeita nuoria miehiä joka paikassa ja kuitenkin nätitkin naiset, tai nimenomaan he joskus katselee tämmöistä puutarhatonttua ja vastaa hymyyn.
Mä olen kuulkaa jo vakiintunut elämään kissojeni kanssa.
ihan kaikenlaisia miehiä katselen, poislukien sellaiset, jotka eivät ole selvästikään huolehtineet hygieniastaan, tai sellaiset joilla tuntuu jääneen joku roolipeliasu päälle 24/7, tai ylipäätään, jos näyttävät pukeutuvan jatkuvasti jonkun fanitusryhmän vermeisiin. kokemus on osoittanut ettei kannata tuhlata aikaa.
Tuo on siis se ensiarvio, loppuarviointi tehdään sitten pidemmän ajan kuluessa ja siinä on enemmän muuttujia eikä mitään yksiselitteistä kyllä/ei juttua. En usko, että ylipaino tekee miehestä tai naisesta epäseksikkään tai ruman, eikä pottunenä tai isot korvatkaan jne. jne, se on se kokonaisuus mikä ratkaisee.