Millaisia miehiä te naiset katselette ja miksi?
Itse olen todella ruma ukko ja varmaan saman mittainen kuin nykyinen keskiverto 12-vuotias. Leveämpi tietty. Nyt kun ilmat on lämmenneet niin yhtäkkiä naiset on ruvenneet välillä katselemaan mua. Joo, talven aikana olen vähän nostellut painoja ja tukka on tavallista pidempi, mutta itse en huomaa oikein mitään eroa. Jos t-paidassa lähden ulos, niin ihan kiusaannun välillä kun en ole tämmöiseen tottunut.
Mietin vaan, että millainen miesmaku teillä oikein on ja eikö teillä ole mitään standardeja? Tykkäättekö te rumista ukoista? Tuolla pyörii komeita nuoria miehiä joka paikassa ja kuitenkin nätitkin naiset, tai nimenomaan he joskus katselee tämmöistä puutarhatonttua ja vastaa hymyyn.
Mä olen kuulkaa jo vakiintunut elämään kissojeni kanssa.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se sitten kalju, lyhyttukkainen tai heviletti: Mies näyttää komealta, kun kantaa itsensä rohkeasti ja itsevarmasti. Enkä puhu nyt sellaisesta metroseksuaalista, vaan ihan vaan perus pulliaisesta. Sitten jos puhe-etäisyydelle pääsee, ja ulosanti on kohteliasta, koko seurueen huomioon ottavaa, olen myyty. Parasta on vielä hyvä huumorintaju.
T. N25
Eipä ole ikinä ollut vaikeuksia saada naisia nauramaan, mutta poikuus on edelleen tallella ja en ole edes koskaan suudellut ketään. Että paskapuhetta se miten huumorintajulla muka hurmataan naisia. Kyllä siihen näkyy jotain muutakin tarvitsevan.
Ei ole paskapuhetta. Monet asiat vaikuttavat, mutta kyllä huumorintaju on yksi sellainen piirre, joilla MIES voi hurmata NAISEN. Se, miksi sinä juuri et ole naisia saanut, riippuu nyt jostain muusta, mutta se ei tee paskapuhetta siitä, että huumorintaju on viehättävä piirre.
Eli juurikin vain vahvistit sen, että pelkällä huumorintajulla ei naista hurmata. Se vaatii jotain muutakin kuin sen, että on hasuka.
Kyllä, vahvistin juuri asian, jonka luulisi olevan kaikkien normaalijärkisen ihmisen tiedossa. Esim. en ikinä voisi viehättyä miehestä, jonka huumori on ilkeää. Onhan hän huumorintajuinen, mutta ilkeys on piirre, jonka kierrän kaukaa.
Ihminen ei ole yhden asian summa. Sinä esim. kerrot olevasi huumorintajuinen, mutta samalla vaikutat myös ilkeältä ja hyökkäävältä ihmiseltä, joka tykkää tehdä karkeita yleistyksiä ja moukaroida maailman omaan muottiisi.
Jatkuvasti vaan kuulee mainostettavan sitä miten hauskat ja huumorintajuiset miehet on listan kärkipäässä. Jos mies saa nauramaan niin nainen on myyty. Vähemmästäkin alkaa ärsyttämään kun vedät pitkälle aikuisikään ilman mitään naiskontaktia vaikka saat naiset nauramaan, ja olet juurikin sellainen paljon mainostettu hauska ja huumorintajuinen mies. Ainakin niiden nauravien naisten mielestä ilmeisesti olen hauska, koska jutuilleni nauravat. Itse lähinnä ihmettelen miten kukaan voi niin huonoille jutuille edes nauraa, mutta siinäpähän nauravat. Kiva jos minustakin jotain iloa ihmisille on.
Katkera ja elämään pahoin pettynyt minä olen.
Ja se katkeruus tuli erittäin selvästi esiin jo ekasta viestistäsi. N25 kertoi millaisista miehistä nimenomaan hän tykkää. Hän mainitsi mm. rohkean ja itsevarman olemuksen, kohteliaan ulosannin, koko seurueen huomioimisen ja vasta viimeisenä huumorintajun. Sinä takerruit siihen viimeiseen kohtaan ja aloit syyttämään häntä paskanpuhumisesta täysin aiheetta. Ja koko ajan sen jälkeen olet käyttäytynyt hyvin hyökkäävästi ja epäkohteliaasti muita kohtaan.
Ei millään pahalla, mutta jos ulosantisi naisten seurassa on tällaista kuin nyt, ettet edes kuuntele mitä toinen sanoo vaan hyökkäät heti kimppuun syytöksinesi, niin en ihmettele ollenkaan jos ei tunnu onnistavan. Huumorintajusi voi olla priima, mutta eipä tuo juuri loistamaan pääse jos käytös muita ihmisiä kohtaan on noin ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan naisilla ei ole samanlaista yhteneväistä miesmakua kuin miehillä on naisten suhteen. Joku tykkää nössöstä, toinen koviksesta. Pitää olla hiukset, jonkun mielestä kalju on komea. Ei saa olla salihirmu, joku tykkää lihaksista. Jonkun mielestä tynnyrivatsa on komea, jonkun mielestä sixpack.
Olen vain oppinut että ainakaan naisia ei kannata kuunnella jos haluaa tehdä itsensä haluttavaksi naisten keskuudessa tai miettiä onko naisten mielestä haluttava.
Voi jessus taas... Nimenomaan meillä miehillä ei ole yhteneväistä naismakua. Eipä sinulla toki naisena voi ollakaan kokemusta miehenä olosta.
Minun oletetaan pitävän tietyn näköisistä, ikäisistä ja kokoisista naisista, mutta ne ovat vain olettamuksia.
Lukuisia kertoja on käynyt niin, että kun olen lähestynyt itseäni kiinnostavaa naista, olen saanut kuulla, että hän luuli etten ikipäivänä vilkaisisi hänenlaiseensa päin eikä siksi ole tehnyt aloitetta minun suuntaan, vaikka minusta pitäisikin.
Eipä silti, yksin ovat minut aina jättäneet...
Miehillä ei ole yhteneväistä naismakua, mitä tulee stailaukseen ja siihen miten treenattu nainen on.
Mutta mitä tulee geneettisiin seikkoihin, miehet ovat toistensa klooneja. Se on aina kapea vyötärö, sievät kasvot, kiinteä rintainen jne nainen.Outoa että jätit tästä pois pituuden.
Koska kaikki miehet tykkää pitkistä naisista.
Ei kun hetkinen, kaikki miehethän tykkäsi lyhyistä ja siroista naisista.
Eipäs, miehethän tykkäsi kurvikkaista ja keskipituisista naisista.
Mikä se yhtenäinen geneettinen maku olikaan?
Miehet pitävät aina suhteutettuna itseensä pienemmistä naisista, kurvikkuus on taas näitä koodisanoja joilla koitetaan peittää se että kaikki miehet haluaa lopulta sen kapean vyötärön ja kiinteät rinnat. Kasvot nyt aina sitä samaa makuukammarisilmää ja siroa nenää, hiusten väri ja pituus saatta vaan miesten mieltymyksissä vaihdella.
Minä ainakin katselen ihan kaikennäköisiä miehiä. En niinkään himon kohteina vaan silkasta mielenkiinnosta.
Mutta jos mennään silmää miellyttäviin miehiin niin Jude Law on ykkönen ja Bradley Cooper hyvä kakkonen. Ed Sheeran-tyyppiset miehet ei ulkonäöllisesti kiinnosta, mutta tosi usein ne vähemmän hyvännäköiset ovat kiinnostavimpia tyyppejä. Ehkä siksi että koko maailma ei palvo heitä ulkonäön takia vaan ovat löytäneet jonkun muun oman, kiinnostavan jutun elämäänsä.
Hymyllä ja omaperäisellä huumorilla ihastuttaa minut. Pitkät, pätkät, vaaleat ja tummat käyvät kaikki hyvin. Ylipaino, itsekkyys ja räyhääminen eivät sytytä meikäläistä.
Katselen itseni ikäisiä keski-ikäisiä hoikkia tavallisia miehiä 40-50-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson silmiin ja hymyilen melkein kaikille. Etenkin jos minulle suodaan ystävällinen hymy niin hymyilen tottakai takaisin, hymy tarttuu ja piristää. :)
Katselen kaikkea mikä liikkuu oikeastaan. Jos tarkoitat kysyä millaisia miehiä katson "sillä silmällä" niin suurinpiirtein itseni ikäisiä, hieman vanhempi, hyväkroppaisia ja leveästi hymyileviä miehiä, joilla näyttää olevan koko paketti kasassa. Etenkin rohkea huumori viehättää, olen (omasta mielestäni) hauska, mutten kehtaa sanoa kaikkia hauskuuksiani ääneen. Itsevarma, komea, hauska ja tasapainoinen mies viehättää, varsinkin kekseliäs, yllättävä ja rohkea huumori sytyttää.
En kuitenkaan henk.koht. pyöri k.arusellissa tai etsi k.arusellimiestä vaan sitä oikeaa. Kunhan aikani kuluksi katselen kaikkea elollista. :)
N24
Toivon, että itsekin voisin joskus ottaa sen toisen hymyn vastaan ilman mitään ajatuksia siitä, että näytinkö jotenkin typerältä tai muuten hassulta. Liian monet kerrat olen nuoruudessani saanut todistaa muiden "pirullista hymyä" joten nykyisin on vaikeaa tietää kuka oikeasta hymyilee hyväntahtoisesti ja miettii aina jotain ikävää syytä siihen. Itsekin tahtoisin kyllä olla se muille hymyilevä iloinen ihminen, mutta tavallaan olen oppinut olemaan kiinnittämättä muihin huomiota ja olemaan itsekin huomaamaton. Ei siitä roolista ole helppoa päästä eroon ja olen muutenkin kriittinen ulkonäköni suhteen ja muistuu muiden sanat mieleen. Eräänkin kerran olin kaupungilla ja eräs nuorehko mies hymyily ilmeisesti minulle pitkään. Ajattelin sen takia irtseäni, kun ei muitankaan näkynyt. Jotenkin vaan tulkitsen hänen hymynsä joksikin huvittuneeksi ja aloin taas miettiä näytinkö hassulta yms. Tietenkään en koskaan saa vastausta. Pitäisikin oppia ottamaan se toisen hymy vastaan ja unohtaa ne ikävät kokemukset.
Katson kiharahiuksisia miehiä. XD ja blondeja erityisesti hiekan värisiä, mutta jos on sellaiseset puolipitkät enkelikiharat niin mikä tahansa väri vetää katseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan naisilla ei ole samanlaista yhteneväistä miesmakua kuin miehillä on naisten suhteen. Joku tykkää nössöstä, toinen koviksesta. Pitää olla hiukset, jonkun mielestä kalju on komea. Ei saa olla salihirmu, joku tykkää lihaksista. Jonkun mielestä tynnyrivatsa on komea, jonkun mielestä sixpack.
Olen vain oppinut että ainakaan naisia ei kannata kuunnella jos haluaa tehdä itsensä haluttavaksi naisten keskuudessa tai miettiä onko naisten mielestä haluttava.
Voi jessus taas... Nimenomaan meillä miehillä ei ole yhteneväistä naismakua. Eipä sinulla toki naisena voi ollakaan kokemusta miehenä olosta.
Minun oletetaan pitävän tietyn näköisistä, ikäisistä ja kokoisista naisista, mutta ne ovat vain olettamuksia.
Lukuisia kertoja on käynyt niin, että kun olen lähestynyt itseäni kiinnostavaa naista, olen saanut kuulla, että hän luuli etten ikipäivänä vilkaisisi hänenlaiseensa päin eikä siksi ole tehnyt aloitetta minun suuntaan, vaikka minusta pitäisikin.
Miehillä ei ole yhteneväistä naismakua, mitä tulee stailaukseen ja siihen miten treenattu nainen on.
Mutta mitä tulee geneettisiin seikkoihin, miehet ovat toistensa klooneja. Se on aina kapea vyötärö, sievät kasvot, kiinteä rintainen jne nainen.Outoa että jätit tästä pois pituuden.
Mikä se yhtenäinen geneettinen maku olikaan?Miehet pitävät aina suhteutettuna itseensä pienemmistä naisista, kurvikkuus on taas näitä koodisanoja joilla koitetaan peittää se että kaikki miehet haluaa lopulta sen kapean vyötärön ja kiinteät rinnat. Kasvot nyt aina sitä samaa makuukammarisilmää ja siroa nenää, hiusten väri ja pituus saatta vaan miesten mieltymyksissä vaihdella.
Täyttä roskaa.
Tuosta oli tutkimuskin. Esimerkiksi keskivertoa lyhyempien miesten toiveskaala naisen unelmapituudesta alkoi heitä lyhyemmistä naisista, mutta päättyi heitä pidempiin naisiin. Ja nyt siis puhutaan toivepituudesta/unelmapituudesta, ei siitä voisivatko nämä miehet hyväksyä pidemmän naisen.
Pitkät miehet halusivat itseään lyhyemmän ja siromman naisen, ja totta kai naisten mielestä ainoastaan pitkien miesten mieltymykset lasketaan.
https://research.similarminds.com/romantic-height-preferences-in-men-and-women/227
169cm miesten toiveskaala naisen pituudelle ulottui->173cm asti. Miehet siis suosivat sekä itseään lyhyempiä että pidempiä naisia, lyhyiden miesten tapauksessa.
Naiset suosivat keskimäärin itseään 20,2cm pidempiä miehiä. Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa toivottiin. Minkään pituisten naisten toiveskaala ei ulottunut miehiin jotka olivat lyhyempiä kuin he, tai edes lähelle samanpituisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se yhtenäinen geneettinen maku olikaan?Miehet pitävät aina suhteutettuna itseensä pienemmistä naisista, kurvikkuus on taas näitä koodisanoja joilla koitetaan peittää se että kaikki miehet haluaa lopulta sen kapean vyötärön ja kiinteät rinnat. Kasvot nyt aina sitä samaa makuukammarisilmää ja siroa nenää, hiusten väri ja pituus saatta vaan miesten mieltymyksissä vaihdella.
Täyttä roskaa.
Tuosta oli tutkimuskin. Esimerkiksi keskivertoa lyhyempien miesten toiveskaala naisen unelmapituudesta alkoi heitä lyhyemmistä naisista, mutta päättyi heitä pidempiin naisiin. Ja nyt siis puhutaan toivepituudesta/unelmapituudesta, ei siitä voisivatko nämä miehet hyväksyä pidemmän naisen.
Pitkät miehet halusivat itseään lyhyemmän ja siromman naisen, ja totta kai naisten mielestä ainoastaan pitkien miesten mieltymykset lasketaan.
Siitäkin on muuten myös tutkimus että miehet suosii lähes alipainoista naista.
Mutta miehet sanoo sen mikä on sosiaalisesti hyväksyttävää. Kannattaakin katsoa mitä miehet tekee ja valitsee. Se kertoo paljon enemmän.
On myös kansainvälinen tutkimus jossa tutkittiin naisten ja miesten ihannevartaloita.
Naiset ihailivat naisilla pienempiä rintoja ja sopusuhtaista vartaloa kun miehet taas kapeaa vyötäröä ja suuria rintoja, miehet myös halusivat tuuheaa tukkaa ja siroa nenää.
Mies ihanne naisilla oli vähemmän lihaksikas ja laihempi kuin miehet taas ihailivat miehillä todella lihaksikasta vartaloa ja jykevämpiä kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
https://research.similarminds.com/romantic-height-preferences-in-men-and-women/227
169cm miesten toiveskaala naisen pituudelle ulottui->173cm asti. Miehet siis suosivat sekä itseään lyhyempiä että pidempiä naisia, lyhyiden miesten tapauksessa.
Naiset suosivat keskimäärin itseään 20,2cm pidempiä miehiä. Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa toivottiin. Minkään pituisten naisten toiveskaala ei ulottunut miehiin jotka olivat lyhyempiä kuin he, tai edes lähelle samanpituisia.
Yhä vieläkin miehet haluaa sitä samaa geneettisesti kaunista naista kapealla vyötäröllä ja kiinteillä rinnoilla, useimnat myös pitkiä paksuja hiuksia.
Siis eihän miehen pituudella oo mitään väliä. Itse katson erittäin intessiivisesti miestä josta pidän. Silmiin. Ja hän takaisin. Aluksi en edes huomannut miestä pidin jopa ulkonäöltään ei niin komeana. Mutta jokin hänen käytöksessään sai minut rakastumaan. Lähinnä kai kiinnostus minuun.. Hymy. Hymy ja iloisuus positiivisuus ja se ettei ota kaikkea niin tosissaan tässä tällä pienellä pallolla
Huomion kiinnittää itsevarmat, suoraselkäiset miehet. Vähän karskin näköiset, ehkäpä rumatkin, mutta ehdottomasti hymyilevät, tervehampaiset, joilla on jotain pilkettä silmäkulmassa.
Pakko myöntää, että itseäni pidemmät 174cm ja harteikkaat miellyttävät eniten silmää, mutta ei kuitenkaan aina.
Hiusten mitalla tai värillä sekä parran tai sängen olemassaololla ei ole niinkään väliä, tuoksulla sen sijaan on, ei saa löyhkätä partavedeltä, eikä kauheasti miltään huuhteluaineeltakaan, mutta mielyttävä raikas tuoksu saa pään kääntymään.
Kyllähän se on totta, että pitkätukkaiset ns. renttumiehet saavat sydämeni sykkimään. Sellainen oli ex-miehenikin raksaduunari. Onhan mulla kokemusta myöskin näistä insinööri- pukumiehistä, ne olivat yleensä pienimunaisia ja huonoja sängyssä.
Kysymykseen vastaisin, että lihaksikas komea duunari vie voiton.
Miehille kaksi asiaa. Hanki elämä. Älä ole hirveä tosikko. Jo näillä pääsee pitkälle.
Katsokaapa hyvät naiset kun tapaatte miehen, jos vaan mahdollista pyytäkää nähtäväksenne miehen äidin valokuva tai mahdollisesti ex-vaimon valokuva. Se on nimittäin niin, että mies etsii aina huom. aina! joko äitinsä tai exänsä kopion. Jos ette usko niin kattokaa julkkismiehiä jotka ovat eronneet.
Terveisin nimimerkki kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä roskaa.
Tuo on täyttä roskaa. Kokemukseni mukaan monet lyhyet miehet himoitsevat itseään pidempää naista. Mulle on mm. uskouduttu fetissistä pitkiin sääriin ja itketty kännissä sitä, ettei lyhyillä (näiden lyhyiden miesten oman käsityksen mukaan) ole ikinä mahdollisuuksia pitkiin naisiin. T. pitkä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä roskaa.
Pitkät miehet halusivat itseään lyhyemmän ja siromman naisen, ja totta kai naisten mielestä ainoastaan pitkien miesten mieltymykset lasketaan.Tuo on täyttä roskaa. Kokemukseni mukaan monet lyhyet miehet himoitsevat itseään pidempää naista. Mulle on mm. uskouduttu fetissistä pitkiin sääriin ja itketty kännissä sitä, ettei lyhyillä (näiden lyhyiden miesten oman käsityksen mukaan) ole ikinä mahdollisuuksia pitkiin naisiin. T. pitkä nainen
Sitähän tuossa sanottiinkin,, tosin vähän kömpelösti ilmaistuna.
Lyhyiden miesten unelmapituus naiselle ulottui vielä heitä 4-5cm pidempiin.
Ehkä sinulta ei puutu mitään vaan ehkä ennemminkin sinulla on jotain mitä ei haluta? Saatat näyttää esimerkiksi bulldogilta ainakin tuon kuvauksesi perusteella?