Yllättynyt miten moni mies pettää puolisoaan
Olen kahden lapsen äiti, ollut sinkkuna noin vuoden. Kun tieto minun ja lasten isän erosta alkoi leviämään, alkoi minulle tulla pikkuhiljaa yhteyden ottoja varatuilta miehiltä, facebookissa tai whatsapissa.
Kokoajan vaan enemmän. Miehet ovat sellaisia puolituttuja ja entisiä luokkalaisia yläkoulu aikaan jota en ole nähnyt moneen vuoteen. Jopa ronskisti erään kaverin mies.(nykyään kyllä yhteyden pito jäänyt joten en tiedä onko enää kaveri).
Moni ehdottanut suoraan haluatko tutustua paremmin, tuletko yöksi kun nainen ei ole kotona ym. Kun olen kysynyt miksi hän tekee noin naiselleen, vastaus on yleensä että menee huonosti tai nainen ei halua seksiä. Olen vastannut näille että koittaisivat selvittää mikä vikana ja korjata asiat, näin ne ei selviä. Ja että jos eroatte niin ottaa sitten yhteyttä.
Yksi ilta oli lapset isällään ja join viiniä vähän liikaa. Yksi mies tuli taas juttelemaan vaikka olin jo asian tehnyt selväksi aiemmin. Noh hän vannoi ettei halua kuin viattomasti seuraa. Lähdin hänen auton kyytiin. Jossain vaiheessa suostuin ottamaan hänet luokseni ja homma meni siihen mihin ei olisi saanut. Aamulla minua kadutti mutta mies laitteli viestiä ja toivoi että nähdään useammin. Kieltäydyin ja sanoin että kaduttaa. Mies sanoi ettei haittaa koska on muutenkin jättämässä naisensa. Eivät asuneet edes yhdessä. Tästä meni VIIKKO ja mies laittoi että muuttavat lähipäivinä yhteen tämän naisen kanssa, ja olisi halunnut vielä käydä kerran minun luona ennenkuin joutuu "vankilaan". Olin ihan äimänä, mitä ihmettä oikeasti!
Ja miten moni tätä ehdottaa, miksi? Miksi olette yhdessä jos haluatte jotain toista? Miten kehtaatte pettää ja esittää kuin kaikki olisi hyvin.
Yksi miehistä oli vasta ostanut oman talon naisensa kanssa, kun ehdotti että kävisin hänen luona kun nainen ei ole kotona, hän lupasi maksaa taxin edestakaisin ja jos halusin juomaa tai jotain niin hän olisi ostanut. Wtf? Tälle sanoin vain että mieti itseäsi ja poistin fb kavereista.
Kommentit (55)
Tervetuloa sinkkujen todellisuuteen.
Välillä näin sinkkuna kaipaa parisuhdetta, kun lukee näitä juttuja niin tod ei kaipaa. Nojaa, luulen että nämä on tietyntyyppisiä miehiä
Tämä on ihan sellaista wt meininkiä Porvoossa.
Ei voi sanoa muuta kuin että aloittajalla on kyllä melkoisen outo tuttavapiiri. Ei tuollaista tapahdu tavallisten ihmisten kesken, sellaisten, joilla on normaali kunnioitus muita ihmisiä kohtaan.
Niin, tosin ne jotka pettävät, pettävät sitten niidenkin puolesta jotka eivät pääse pettämään.
Jaa, itse taas en ylläty juurikaan, vaikka saisin tietää kenen tahansa pettämisistä.
Kyllähän se pettäminen on aina pettäjän vika eikä kenenkään muun. Jos ei aikuinen ihminen osaa ongelmista puhua puolison kanssa tai erota jos välttämättä jotain muuta haluaa.
Tämä tuli niin yllätyksenä itselle että miksi minulle tuli niin moni juttelemaan, juuri viesteistä katsoin niin 7miestä on laittanut viestiä.
Ajatteleeko ihmiset että olisin helppo koska olen sinkku ja minulla on lapsia, että tuskin saisin muutakaan seuraa ja siksi ottaisin kenet vaan? Ei todellakaan mene niin. Jos en joskus muuta seuraa löydä kuin varattuja niin olen sitten ilomielin ilman.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se pettäminen on aina pettäjän vika eikä kenenkään muun. Jos ei aikuinen ihminen osaa ongelmista puhua puolison kanssa tai erota jos välttämättä jotain muuta haluaa.
Tämä tuli niin yllätyksenä itselle että miksi minulle tuli niin moni juttelemaan, juuri viesteistä katsoin niin 7miestä on laittanut viestiä.
Ajatteleeko ihmiset että olisin helppo koska olen sinkku ja minulla on lapsia, että tuskin saisin muutakaan seuraa ja siksi ottaisin kenet vaan? Ei todellakaan mene niin. Jos en joskus muuta seuraa löydä kuin varattuja niin olen sitten ilomielin ilman.Ap
ei välttämättä ajattele että olet helppo, mutta miesten kannattaa mieluummin lähettää tuhannelle viesti kuin keskittyä yhteen.
Näin naisten kesken on tiedoissa, että moni yllättyy jos tietäisi kuin paljon naiset pettävät. Väitän, että paljon enemmän kuin miehet.
Teknologian kehityksen ansiosta on aiempaa helpompaa aloittaa luvaton rinnakkaissuhde ja ylläpitää sitä, eikä se ole mitenkään sukupuolisidonnainen asia.
Suurin osa miehistä on pervoja sikoja niin se vaan on.
En luota yhteenkään mieheen.
Musta on mielenkiintoista että ihan whatsappissa alkoi tulle viestejä. Silloinhan sä tunnet ne miehet jostain ennestään kun numerotkin on vaihdettu.
Jos tuo nyt on oikeasti joku ongelma, niin numero vaihtoon ja faceen estot tai yksityisasetukset kuntoon.
Taas joku toimittaja keksii jutun juonta. Hyvä hyvä.
Kyllä kuule ne naisetkin pettää ihan yhtä paljon mitä miehet. T:n35
Naisetkin pettävät kyllä, mutta eivät kyllä yritä kaverin puolisoa vikitellä.
Itsekin olen monesti tyrmistynyt siitä että kaveiden miehet saattavat ehdotella jotain vaikka puolisonsa olisi paikalla (toki niin ettei puoliso kuule).
Kyllä oma numero on julkinen facebook kavereille. Että sieltähän ne varmaan löytänyt. En ole numeroa antanut näille. Ja siis kyllä varmasti pettää naisetkin, kerroin vaan oman kokemuksen miehistä ja yllätyin miten moni. Ja kun omaa taloa ostellaan ja muutetaan yhteen niin miten edes kehdataan pettää. Miksi ostaa jonkun talonkin jos asiat niin huonosti että pettää? Todella outoa. Sama pätee siis naisiin.
Ei kaikki miehet oikeasti toimi noin. Harmi ap:lle että lähipiiri on täynnä impulssikontrollittomia mulkvisteja.
Ei tuo rajoitu vain miehiin. Olen itse tilanteessa, jossa asumme vaimon kanssa erillään, mutta emme ole vielä eronneet. Otamme aikaa itsellemme ja mietimme saako suhdetta vielä korjattua. On minuakin naiset lähestyneet. Ei toki noin suorasti, mutta harvoin naiset muutenkaan ihan suoria ehdotuksia tekee. Kaikenlaisia "kahvikutsuja" on tullut.
Ja kun katselee ympärilleen, niin ei todellakaan vain miehet petä. Tässä meidän pikkukaupungissa tiedän ihan yhtä monta naista kuin miestä, jotka pettää puolisoaan. Oma vaimo oli yksi heistä.
Näin se menee. Sinkkuna harmittaa, mutta huonossa parisuhteessa vielä enemmän. Koskaan ei tunnuta oppivan.
T. samassa oravanpyörässä epäkunnioittavan miehen kanssa oleva
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on pervoja sikoja niin se vaan on.
En luota yhteenkään mieheen.
Esim. viime talvena tiesin varmasti 7 naista, jotka pettivät puolisoitaan. Tällä hetkellä minulla on suhde naimisissa olevan naisen kanssa. (ei kuulu noihin em. naisiin)
Kyllä ne pervot siat löytyy sieltä naisten puolelta.
t:m44
No. Naisten ei kannattaisi pihtailla niin kovasti. Tai muutenkaan kyykyttää miehiä karvalompsan varjolla.