Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättynyt miten moni mies pettää puolisoaan

Vierailija
07.06.2019 |

Olen kahden lapsen äiti, ollut sinkkuna noin vuoden. Kun tieto minun ja lasten isän erosta alkoi leviämään, alkoi minulle tulla pikkuhiljaa yhteyden ottoja varatuilta miehiltä, facebookissa tai whatsapissa.
Kokoajan vaan enemmän. Miehet ovat sellaisia puolituttuja ja entisiä luokkalaisia yläkoulu aikaan jota en ole nähnyt moneen vuoteen. Jopa ronskisti erään kaverin mies.(nykyään kyllä yhteyden pito jäänyt joten en tiedä onko enää kaveri).
Moni ehdottanut suoraan haluatko tutustua paremmin, tuletko yöksi kun nainen ei ole kotona ym. Kun olen kysynyt miksi hän tekee noin naiselleen, vastaus on yleensä että menee huonosti tai nainen ei halua seksiä. Olen vastannut näille että koittaisivat selvittää mikä vikana ja korjata asiat, näin ne ei selviä. Ja että jos eroatte niin ottaa sitten yhteyttä.

Yksi ilta oli lapset isällään ja join viiniä vähän liikaa. Yksi mies tuli taas juttelemaan vaikka olin jo asian tehnyt selväksi aiemmin. Noh hän vannoi ettei halua kuin viattomasti seuraa. Lähdin hänen auton kyytiin. Jossain vaiheessa suostuin ottamaan hänet luokseni ja homma meni siihen mihin ei olisi saanut. Aamulla minua kadutti mutta mies laitteli viestiä ja toivoi että nähdään useammin. Kieltäydyin ja sanoin että kaduttaa. Mies sanoi ettei haittaa koska on muutenkin jättämässä naisensa. Eivät asuneet edes yhdessä. Tästä meni VIIKKO ja mies laittoi että muuttavat lähipäivinä yhteen tämän naisen kanssa, ja olisi halunnut vielä käydä kerran minun luona ennenkuin joutuu "vankilaan". Olin ihan äimänä, mitä ihmettä oikeasti!

Ja miten moni tätä ehdottaa, miksi? Miksi olette yhdessä jos haluatte jotain toista? Miten kehtaatte pettää ja esittää kuin kaikki olisi hyvin.

Yksi miehistä oli vasta ostanut oman talon naisensa kanssa, kun ehdotti että kävisin hänen luona kun nainen ei ole kotona, hän lupasi maksaa taxin edestakaisin ja jos halusin juomaa tai jotain niin hän olisi ostanut. Wtf? Tälle sanoin vain että mieti itseäsi ja poistin fb kavereista.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle henkilokohtaisesti pahin vonkausyritys oli ehka:

"Mun vaimo joutui sairaalaan kun tuli joku raskauskomplikaatio, olisin siis ainakin seuraavan vuorokauden vapaalla, mennaanko ensin ulos syomaan mun piikkiin ja sitten vaikka sun kampille? Voin jaada yoksi jos haluat ;)" 

Tama siis ihmiselta, jonka olin pari kertaa tavannut tyon yhteydessa ja vaihdettu yhteystiedot, joskus viestitelty jotain (ei-seksuaalista). 

OMA VAIMO RASKAANA JA SAIRAALASSA JA MIES VONKAA S*KSIA PUOLITUTULTA. 

Hyi helevata. 

Vierailija
22/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ylläty siitä miten moni nainen pettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mulle henkilokohtaisesti pahin vonkausyritys oli ehka:

"Mun vaimo joutui sairaalaan kun tuli joku raskauskomplikaatio, olisin siis ainakin seuraavan vuorokauden vapaalla, mennaanko ensin ulos syomaan mun piikkiin ja sitten vaikka sun kampille? Voin jaada yoksi jos haluat ;)" 

Tama siis ihmiselta, jonka olin pari kertaa tavannut tyon yhteydessa ja vaihdettu yhteystiedot, joskus viestitelty jotain (ei-seksuaalista). 

OMA VAIMO RASKAANA JA SAIRAALASSA JA MIES VONKAA S*KSIA PUOLITUTULTA. 

Hyi helevata. 

Eiköhän tuo ole luonnollista että mies tuossa tilanteessa etsii vertaistukea, eli vain toinen nainen voi antaa sitä, mitä mies tuossa juuri tilanteessa kaipaa.

Vierailija
24/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne viestit niiden vaimoille tai kerro niille.

Vierailija
25/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu, että älykkäät miehet ovat uskollisempia kumppanilleen kuin vähemmän älykkäät.

Vierailija
26/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Oli taas sellanen miesvihaprovo että alta pois. Tätä EI tapahdu, ellei ap sitten ole joku missitasoa oleva nainen.

Vierailija
27/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pariutua älykön kanssa kirjoitti:

On tutkittu, että älykkäät miehet ovat uskollisempia kumppanilleen kuin vähemmän älykkäät.

Kaikki on suhteellista semminkin kun juuri nuo "älykkäät" suoltavat omaa asemaa parantavaa soopaansa.

Vierailija
28/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät sinua löyhäper...senä kuten oletkin kun menit sänkyyn pikkutuiterissa, vaikka tiesit mitä mies on vailla ja oli varattu.

Sana leviää...

Vierailija
29/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet jäänyt heille aikoinaan mieleen helppona tapauksena.

Vierailija
30/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nauttia niistä miehistä nyt kun vielä ovat kiinnostuneita.

Vierailija
31/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet jäänyt heille aikoinaan mieleen helppona tapauksena.

PS. Helppous ei muuten ole huono asia, sillä se säästää miesten aikaa turhilta vonkauksilta - ja voi keskittyä itse asiaan!

Vierailija
32/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika rankkaa olla työkaverin kanssa pitkillä työreissuilla, ulkomaillakin. Mies oli aina matkoilla etsimässä naisseuraa, ja itsekin jouduin hänen seikkailujaan peittelemään. Homman teki vielä vaikeaksi se, että oltiin myös perhetuttuja. Ja vielä oudompaa oli se, että tämän kaverin vaimo flirttaili minulle aika härskisti, kun miehen silmä vähän vältti. Vilautustasollekin meni välillä...

Eikä nämä kuviot kovin mukavalta tuntuneet, kun itsekin oli ihan hyvässä parisuhteessa!

Vierailija
33/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä naisten seksuaalista valtaa. Kun naiset "pihtaa oikein"...

i mies ilman ole...

Vierailija
34/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin alan menettää luottamuksen miehiin. Laitoin ilmoituksen deittisivulle. Puolet viestittäjistä naimisissa olevia miehiä. Haluavat pettää vaimojaan. Yksi profiilissaan sanoo olevansa sinkku, kun kysyin niin onkin varattu.

Inhottaa, ällöttää, surettaa. Tuntuu, että miten pystyisin enää luottamaan kehenkään.

Vierailija
35/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä naisten seksuaalista valtaa. Kun naiset "pihtaa oikein"...

i mies ilman ole...

Meillä se meni niin, että mies pihtasi. Aina oli väsynyt, aina oli huono hetki. Kas kummaa siellä haluttomuuden syynä oli pettäminen.

Vierailija
36/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missitasoa ja ei ole provo, valitettavasti. Ja edelleenkin tiedän että myös naiset pettää, tottakai. Ja se on yhtä surullista. Mutta kerroin oman kokemuksen. Naiset ei ole koskaan minua yrittänyt joten en siksi siitä aloituksessa kertonut.

Surullista on myös nähdä facebookissa tai Instagramissa päivityksiä ihanasta puolisosta esim. Se talon ostamis juttu. "Nyt on oma yhteinen koti, rakastan sua __." Sitten puoliso kommentoi: "Rakas😘" tms. Sitten itse katsoo päivitystä ja miettii että voi kun tietäisit kaiken... Olen miettinytkin käräyttämistä mutta samalla se tuntuu että olisin ilkeä jos menisin rikkomaan toisten parisuhteen sillätavalla..

Vierailija
37/55 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusyen mukaan miehet pettävät naisia enemmän. Tämähän ei kuitenkaan poista sitä että on niitä pettäjiä naisissakin.

Vierailija
38/55 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sellaista tapahtuu? Kaikki miehet, joita minä tiedän on niin tossun alla olevia nössöjä, ettei varmaan edes ajattele sekuntiakaan pettämistä.

Vierailija
39/55 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten erilainen seksuaalisuus on täysin perusteltavissa lapsensaatitapojen kautta: Ennen ehkäisyä miehet, jotka hyppivät paljon kukasta kukkaan, saivat eniten jälkeläisiä. Vastaavasti naiset, jotka valitsivat huolellisesti turvaa antavan miehensä, saivat maksimoitua raskauden onnistumisen ja siten geeniensä leviämisen. Evoluution seurauksena miehillä on tänäpäivänä voimakkaampi seksuaalivietti (ja siten suurempi riski pettämiseen) kun taas naiset katsovst enemmän esimerkiksi miehen luonnetta ja varallisuutta.

Vierailija
40/55 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sellaista tapahtuu? Kaikki miehet, joita minä tiedän on niin tossun alla olevia nössöjä, ettei varmaan edes ajattele sekuntiakaan pettämistä.

Mistäs tiet ettei ajattele?

Kyllä ne ajattelee, mutta ovat sitten ehkä niin nössöjä etteivät uskalla pettää.

Ja usein ne nössötkin kyllä pettää tilaisuuden tullen, jopa herkemmin kuin ei-nössöt.

Jos ja kun se harva tilaisuus tulee, niin käyttävät sen heti hyväkseen. Seuraavasta kun eivät tiedä.

Paitsi jos ovat vaimon silmissä ja kontrolloitavissa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän