Yllättynyt miten moni mies pettää puolisoaan
Olen kahden lapsen äiti, ollut sinkkuna noin vuoden. Kun tieto minun ja lasten isän erosta alkoi leviämään, alkoi minulle tulla pikkuhiljaa yhteyden ottoja varatuilta miehiltä, facebookissa tai whatsapissa.
Kokoajan vaan enemmän. Miehet ovat sellaisia puolituttuja ja entisiä luokkalaisia yläkoulu aikaan jota en ole nähnyt moneen vuoteen. Jopa ronskisti erään kaverin mies.(nykyään kyllä yhteyden pito jäänyt joten en tiedä onko enää kaveri).
Moni ehdottanut suoraan haluatko tutustua paremmin, tuletko yöksi kun nainen ei ole kotona ym. Kun olen kysynyt miksi hän tekee noin naiselleen, vastaus on yleensä että menee huonosti tai nainen ei halua seksiä. Olen vastannut näille että koittaisivat selvittää mikä vikana ja korjata asiat, näin ne ei selviä. Ja että jos eroatte niin ottaa sitten yhteyttä.
Yksi ilta oli lapset isällään ja join viiniä vähän liikaa. Yksi mies tuli taas juttelemaan vaikka olin jo asian tehnyt selväksi aiemmin. Noh hän vannoi ettei halua kuin viattomasti seuraa. Lähdin hänen auton kyytiin. Jossain vaiheessa suostuin ottamaan hänet luokseni ja homma meni siihen mihin ei olisi saanut. Aamulla minua kadutti mutta mies laitteli viestiä ja toivoi että nähdään useammin. Kieltäydyin ja sanoin että kaduttaa. Mies sanoi ettei haittaa koska on muutenkin jättämässä naisensa. Eivät asuneet edes yhdessä. Tästä meni VIIKKO ja mies laittoi että muuttavat lähipäivinä yhteen tämän naisen kanssa, ja olisi halunnut vielä käydä kerran minun luona ennenkuin joutuu "vankilaan". Olin ihan äimänä, mitä ihmettä oikeasti!
Ja miten moni tätä ehdottaa, miksi? Miksi olette yhdessä jos haluatte jotain toista? Miten kehtaatte pettää ja esittää kuin kaikki olisi hyvin.
Yksi miehistä oli vasta ostanut oman talon naisensa kanssa, kun ehdotti että kävisin hänen luona kun nainen ei ole kotona, hän lupasi maksaa taxin edestakaisin ja jos halusin juomaa tai jotain niin hän olisi ostanut. Wtf? Tälle sanoin vain että mieti itseäsi ja poistin fb kavereista.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä naisten seksuaalista valtaa. Kun naiset "pihtaa oikein"...
i mies ilman ole...
Opetelkaa nyt jukolauta tyydyttämään ne naisenne, nainen joka tietää saavansa hyvää ei pihtaile.
fakta
Ap:n on pakko olla ihan helkkarin hyvännäköinen ja puoleensavetävä nainen. Ei tavallinen nainen saa tuollaista määrää ehdotuksia ikinä. Tai en ainakaan minä saa.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Oli taas sellanen miesvihaprovo että alta pois. Tätä EI tapahdu, ellei ap sitten ole joku missitasoa oleva nainen.
Jos miehet kohdistaa tuota käytöstä missitason naisiin, eihän se muuta pointtia eli noiden miesten sikamaisuutta.
Itse olin nuorena kaunis nainen ja huomasin kyllä ettei tiettyjen miesten törkeys koskaan selvinnyt kaikille naisille. Koska kaikki ei niitä viestejä saaneet. Mutta kaikki nuo miehet kyllä oli törkyjä
Vierailija kirjoitti:
Ap:n on pakko olla ihan helkkarin hyvännäköinen ja puoleensavetävä nainen. Ei tavallinen nainen saa tuollaista määrää ehdotuksia ikinä. Tai en ainakaan minä saa.
Mitä sillä on asian kannalta väliä? Ei aihe ollut naisen ulkonäkö, vaan näiden pettäjien törkeys.
Mistä näitä naisia tulee, joita kaikki miehet yrittää aina iskeä? Kaupassa, lenkillä, kirjastossa, mummon synttäreillä... Ihme, ettei vielä vanhainkodissa isketä. En ole kateellinen, ihmettelen vaan, kun kuitenkin on niin paljon kauniita naisia, joita ei kukaan yritä.
Jaahas, nyt taas mennään siihen vanhaan, että sanotaan sinkulle "olet liian helppo, annat liian helposti" jne.
Aloittaja on tässä se vapaa ihminen hän saa "antaa" ihan kenelle ja koska itse haluaa.
Tarinan miehet ovat varattuja. Heidän tässä pitäisi pitää housut jalassa ja pippeli piilossa.
Miksi se on naisen syy, että miehet haluavat pettää, oli se nainen sitten millainen tahansa? 😮
Ihme logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä naisia tulee, joita kaikki miehet yrittää aina iskeä? Kaupassa, lenkillä, kirjastossa, mummon synttäreillä... Ihme, ettei vielä vanhainkodissa isketä. En ole kateellinen, ihmettelen vaan, kun kuitenkin on niin paljon kauniita naisia, joita ei kukaan yritä.
Mä tunnen yhden. Avoin olemus ja pukeutuu punaiseen. Eikä suostu muuttumaan hillitymmäksi vain lähestyvien idioottien vuoksi
Joillain kauniilla on pidättyvä olemus ja luulen että siksi heitä ei lähestytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen yhden. Avoin olemus ja pukeutuu punaiseen. Eikä suostu muuttumaan hillitymmäksi vain lähestyvien idioottien vuoksi
Joillain kauniilla on pidättyvä olemus ja luulen että siksi heitä ei lähestytä.
Ja lisään että tän naisen mummoa yritettiin kyllä vanhainkodissakin.
Pistän vielä paremmaksi kuin ap ja kerron, että monet noista miehistä eivät ole edes onnettomia suhteissaan, Vaimo ei pihtaa eikä liitto korise viimeisillään vaan kaikki toimii ihan ok. On vaan ehkä vähän tylsää ja jos tilaisuus tulee niin se käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ylläty siitä miten moni nainen pettää?
Olisko mahdollisesti syynä se, että aloittaja on nainen, eikä siihen petturinaiset ota yhteyttä vonkausmielessä?
Vierailija kirjoitti:
Pistän vielä paremmaksi kuin ap ja kerron, että monet noista miehistä eivät ole edes onnettomia suhteissaan, Vaimo ei pihtaa eikä liitto korise viimeisillään vaan kaikki toimii ihan ok. On vaan ehkä vähän tylsää ja jos tilaisuus tulee niin se käytetään.
Tässä tapauksessa tilaisuutta oikein aktiivisesti haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten erilainen seksuaalisuus on täysin perusteltavissa lapsensaatitapojen kautta: Ennen ehkäisyä miehet, jotka hyppivät paljon kukasta kukkaan, saivat eniten jälkeläisiä. Vastaavasti naiset, jotka valitsivat huolellisesti turvaa antavan miehensä, saivat maksimoitua raskauden onnistumisen ja siten geeniensä leviämisen. Evoluution seurauksena miehillä on tänäpäivänä voimakkaampi seksuaalivietti (ja siten suurempi riski pettämiseen) kun taas naiset katsovst enemmän esimerkiksi miehen luonnetta ja varallisuutta.
Eli mies ei vaan voi mitenkään hillitä itseään vaan on kuin esi-ihminen himoissaan levittämässä geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Oli taas sellanen miesvihaprovo että alta pois. Tätä EI tapahdu, ellei ap sitten ole joku missitasoa oleva nainen.
Jos miehet kohdistaa tuota käytöstä missitason naisiin, eihän se muuta pointtia eli noiden miesten sikamaisuutta.
Itse olin nuorena kaunis nainen ja huomasin kyllä ettei tiettyjen miesten törkeys koskaan selvinnyt kaikille naisille. Koska kaikki ei niitä viestejä saaneet. Mutta kaikki nuo miehet kyllä oli törkyjä
Kauniit naiset saavat osakseen kyllä paljon paskaa. Tulee pakostakin kyyniseksi.
no miehen kannattaisi opetella tyydyttämään naisensa, niin eivät pihtailisi.
ap kai laitoit viestit miehen vaimolle?