Olen 48-vuotias nainen, ja miehet katsovat vieläkin
Kommentit (97)
Mitä ihmeellistä siinä on. Katsovathan kaikenikäiset miehet ja naiset toisiaan, myös mummot ja papat. Normaalia elämää julkisella paikalla liikkuessa.
Mun 67-vuotias tuttava saa aina katseita osakseen, kun liikutaan yhdessä. On tosi näyttävän näköinen nainen. Olen siis itse huomannut, että häntä katselevat monen ikäiset miehet.
Itse 52 ja vilkkusilmiä riittää ympärillä.
Lisätään vielä, että kaikenikäiset miehet katsovat.
Ap
Kyllähän niitä katselee jos hyvä pylly
Vierailija kirjoitti:
Itse 52 ja vilkkusilmiä riittää ympärillä.
👍🏼
Olen myös 48, ja olen aina ollut näkymätön! Eikös moni ole haaveillut sellaisesta kyvystä elämänsä aikana edes joskus?
Mielelläni katselen kaikkea kaunista.
M39
Sama juttu. Missä vaan kävelen, niin kaiken ikäiset miehet luovat minuun pitkiä katseita. Ikää itselläni jo 51 vuotta.
Onhan esim. Linda Lampenius 48 ja lyön veroa, että miehet katselevat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Lisätään vielä, että kaikenikäiset miehet katsovat.
Ap
Kun taas pojat juoksevat itkien karkuun koska luulevat että täti on noita-akka.
No en viittis noin vanhaa luuskaa katsoa!
Läskejä katsotaan säälien, joskus tulee vähän oksuakin suuhun.
Toki jos ainoa kriteeri on että katsotaan niin onneksi olkoon!
Olen 50+ ja mua ei miehet katso enää. Ei edes säälien. Olen näkymätön.
Samoin. Mutta mua on ruvennut nolottamaan kertoa ikäni. Just eräällä loksahti leuka auki, kun kertoin olevani 48. Oli luullut mua enemmän oman ikäisekseen. Sit tajus, että oonkin oikeasti vanha luuska.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on. Katsovathan kaikenikäiset miehet ja naiset toisiaan, myös mummot ja papat. Normaalia elämää julkisella paikalla liikkuessa.
Eihän 48-vuotias ole edes vanha vielä. Siskoni on jo 66-vuotias, eikä rypyn ryppyä vieläkään, tosi kaunis on aina vaan.
Tälleen kolmekybäsenä naisena voin hyvinkin uskoa, että jos on itsensä hyvässä kunnossa pitänyt, niin miksi eivät katselisi? Kypsemmät naiset jotka on pitäny huolta itsestään on harvinaisia ja kiinnostavia.
Olen 49 ja katsovathan nuo. Olen kyllä latina, että ehkä siksi tuijottavat.