Olen 48-vuotias nainen, ja miehet katsovat vieläkin
Kommentit (97)
Mun avovaimo on myös 48 v. Lihava kun on niin ei sitä kukaan katsele. En minäkään enää. Inhottaa koko läski. Miksi meni lihottamaan itsensä tuohon kuntoon?? Mikä teitä naisia oikein vaivaa????
Pidän huolta itsestäni, mutta olen ylipainoinen. Kyllähän minuakin jotkut katsovat, mutten usko, että sillä silmällä. Vanhalla tuhdilla sinkkunaisella ei hirveesti vientiä ole, mutta voin elää asian kanssa. Olen arvokas ilman niitä katseitakin.
N 51
Kyllä sen huomaa millä silmällä katsovat.
Kun naiset tajuaisivat, että ropan kunto on a ja o. Vaikka olisi ikää, niin jos on roppa kunnossa, niin miehiä panettaa. Sääli sitten nuorempia naisia, että vaikka olisi nätti, niin miksi pilata koko paketti sipseillä ja sidukalla. Kun asia olisi niin helposti korjattavissa.
N48 ja näin on. Naama ei ole kummoinen, mutta solakka ja rinnakas kroppa, ja itsetunto aika kohdillaan. En siis enää pyytele rumuuttani anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun naiset tajuaisivat, että ropan kunto on a ja o. Vaikka olisi ikää, niin jos on roppa kunnossa, niin miehiä panettaa. Sääli sitten nuorempia naisia, että vaikka olisi nätti, niin miksi pilata koko paketti sipseillä ja sidukalla. Kun asia olisi niin helposti korjattavissa.
Tää "miehiä panettaa" oli nyt kyllä aika huono pointti. Miehiä voi panettaa vaikka ei olisi ihmistä mailla halmeilla, tai vaikka olisi 100v läsnä, jos nyt vaan sattuu panettamaan.
Plus minä en ainakaan ajattele, että olisi jotenkin isokin meriitti, jos miehiä panettaa minun seurassani. Arvostan enemmän älykkyyttä, ja kiihottavampaa (kuin se et panettaa) on, jos mies haluaa keskustella kanssani.
Mukava katsella kaikkia ihmisiä, ketkä tulee vastaan.
Olen katkera kolmekymppinen, jota kukaan mies ei ole IKINÄ katsonut sillä silmällä. Kyllä yksi ihaileva katse elämän aikana olis ihan jees....
Sama juttu ap. Olen pitkä ja hoikka ja näin kesällä aurinkolasien kans ei ryppyjäkään huomaa... :)
Hyvän näkönen nainen on hyvän näkönen, oli minkä ikänen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Tälleen kolmekybäsenä naisena voin hyvinkin uskoa, että jos on itsensä hyvässä kunnossa pitänyt, niin miksi eivät katselisi? Kypsemmät naiset jotka on pitäny huolta itsestään on harvinaisia ja kiinnostavia.
En koe pitäneeni itsestäni erityisesti huolta, nautin niin suklaasta kuin punaviinistä kuin juustoistakin. Geenit on puolellani, hyvä kroppa kun on edelleen. Enkä koe olevani kroppani vuoksi kiinnostava, luonteeni puolesta kylläkin ;)
N47
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja katsovathan nuo. Olen kyllä latina, että ehkä siksi tuijottavat.
Ootko belgialainen vai sveitsiläinen? Mä oon suomi.
Latina on kieli.
Ihminen on sama sisältä, on outoa sanoa olen 50v
Olen 52v ja kylla miesten paat pyorii edelleen. Just tanaan bussipysakilla seisoessa kahdesta autosta miehet hymyili silmat vilkkuen. Kivaa!!
Ei kukaan katsele 50+ eukkoja, muuten kuin huumorimielessä. Vanhushoitajana (55), 90-vuotiaat papat kutsuvat tytöksi, mikä on mukavaa. Naapurini, somalirouva, 51-vuotias, kertoi, että heidän kulttuurissaan 50-vuotias on mummo, jota palvellaan.
Tälläisiin ketjuihin kuvat mukaan
Kyllä minuakin katsellaan, mutta en ole kysellyt syytä. Päättänyt vaan mielessäni, että kauneuteni tähden :D