Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 48-vuotias nainen, ja miehet katsovat vieläkin

Vierailija
06.06.2019 |

.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä siinä on. Katsovathan kaikenikäiset miehet ja naiset toisiaan, myös mummot ja papat. Normaalia elämää julkisella paikalla liikkuessa.

Eihän 48-vuotias ole edes vanha vielä. Siskoni on jo 66-vuotias, eikä rypyn ryppyä vieläkään, tosi kaunis on aina vaan.

Saman ikäinen olen kuin siskosi ja edelleen saan kohteliaisuuksia ja katseita :)  Olen pieni ja siro, tykkään pukeutua ja laittautua, kivaltahan palaute tuntuu. Mies on 13v nuorempi, mutta minua vanhemmaksi luullaan usein.

👍🏼

Vierailija
82/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei miehet katsoisi, nainen parhaassa iässä vielä pitkään. Nam.

Minkä ikäinen itse olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö, koittakaa jaksaa: kohta naiset saavat kielletyksi katsomisen.

Voitte olla siitä varmoja.

Vierailija
84/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kroppa on naisellinen niin miksi ei katsoisi

Vierailija
85/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 49 ja katsovathan nuo. Olen kyllä latina, että ehkä siksi tuijottavat.

Ootko belgialainen vai sveitsiläinen? Mä oon suomi.

Latina on kieli.

latina = nainen

latino = mies

Vierailija
86/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katkera kolmekymppinen, jota kukaan mies ei ole IKINÄ katsonut sillä silmällä. Kyllä yksi ihaileva katse elämän aikana olis ihan jees....

itse kuitenkin katsot palvovalla katsella paikkakunnan/lähiön rapajuoppoja

Vierailija
87/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei katselisi, näyttäähän jokaisessa iässä hyvältä ihan samalla tavalla oman ikäisten joukossa jos on näyttävä nainen. En ymmärrä mitä sen kummempaa on saada katseita 20 vuotiaana kuin 50-vuotiaana? Mun kolmekymppiset kaverit voivottelee kuinka on nyt ikä tehnyt tehtävänsä kun ei samalla tavalla katsella kuin nuorena, enkä kehtaa sanoa suoraan, että olisikohan se tuo kolmekymppisenä monelle kertyvä elopaino ja tyylin nuhjaantuminen osasyynä... :D Enkä kehtaa ääneen (muka) ihmetellä, kun itseäni katsellaan vielä enemmän kuin nuorempana, koska olen sitäkin paremmassa kunnossa, itsevarmempi ja aina miettinyt vähän mitä päälleni puen ja leikkaanko tukan mammamaisen lyhyeksi vai en. Monet voivottelee kuinka lapset vei viehätysvoiman mennessään. Itselläni on neljä lasta, enkä huomaa heidän vieneen minulta mitään. Miten he edes liittyisivät asiaan? Vatsanahka saattaa toki joillakin mennä tai rinnat, jos on huono geeniarpa sattunut, mutta ei kai ne kauheasti tuolla kadulla vilku muutenkaan, joten sekään ei oikein selitä.

Vierailija
88/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap vaatteet päälle.

Vierailija
89/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ap vaatteet päälle.

Huvittava kommentti sikäli, että tuskin 48-vuotias puolialastomana katseita kerää, tai sitten ne olis säälikatseita.

Vierailija
90/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vielä, että kaikenikäiset miehet katsovat.

Ap

Älä helvetissä. Katson kuuskymppisiäkin. Kyllä niissäkin paljon pantavia.

Vierailija
91/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Itse kavelin eilen hakemaan autoani huollosta, niin oikeasti joku VISLASI ohiajavasta autosta mun peraan. :D Katsoin uteliaisuudesta etta minkalainen tyyppi oli, alle kolmekymppiselta kundilta naytti. Tuli hyva mieli :) 

Eihan se nyt iasta ole kiinni, jos nayttaa suht hyvalta. 

N44

Oliko miehellä geelitukka ja muhkea parta?

Vierailija
92/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
93/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Itse kavelin eilen hakemaan autoani huollosta, niin oikeasti joku VISLASI ohiajavasta autosta mun peraan. :D Katsoin uteliaisuudesta etta minkalainen tyyppi oli, alle kolmekymppiselta kundilta naytti. Tuli hyva mieli :) 

Eihan se nyt iasta ole kiinni, jos nayttaa suht hyvalta. 

N44

Oliko miehellä geelitukka ja muhkea parta?

Oli - mistä saatoit arvata? 😳

Vierailija
94/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen reilu 50 v ja ihmiset tuijottaa vaikka olen ylipainoinen, mutta pitkät hiukset ja itsevarma olemus

Vierailija
95/97 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Mutta mua on ruvennut nolottamaan kertoa ikäni. Just eräällä loksahti leuka auki, kun kertoin olevani 48. Oli luullut mua enemmän oman ikäisekseen. Sit tajus, että oonkin oikeasti vanha luuska.

I feel you. En myöskään huutele enää ikääni missään juurikin samasta syystä. Firman juhlissa tuli 24-vuotias pokailemaan ja selvästi tajusin, että kundi ei tajunnut yhtään meidän ns. pelaavan eri liigassa mitä tulee ikään. En viitsinyt ihan suoraan sanoa, että olen 48-vuotias mutta johdattelin keskustelun siihen suuntaan ja aika nopeasti hän hoksasikin. Häipyi muuten melko nopeasti takavasemmalle ja vältteli kohtaamista töissä viikkojen ajan. Nyt tilanne on jo normalisoitunut ja moikkaa ihan normaalisti :D

Vierailija
96/97 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Mutta mua on ruvennut nolottamaan kertoa ikäni. Just eräällä loksahti leuka auki, kun kertoin olevani 48. Oli luullut mua enemmän oman ikäisekseen. Sit tajus, että oonkin oikeasti vanha luuska.

I feel you. En myöskään huutele enää ikääni missään juurikin samasta syystä. Firman juhlissa tuli 24-vuotias pokailemaan ja selvästi tajusin, että kundi ei tajunnut yhtään meidän ns. pelaavan eri liigassa mitä tulee ikään. En viitsinyt ihan suoraan sanoa, että olen 48-vuotias mutta johdattelin keskustelun siihen suuntaan ja aika nopeasti hän hoksasikin. Häipyi muuten melko nopeasti takavasemmalle ja vältteli kohtaamista töissä viikkojen ajan. Nyt tilanne on jo normalisoitunut ja moikkaa ihan normaalisti :D

Olisit ottanut tilanteesta kaiken irti. Olisihan tuon myöhemminkin ehtinyt kertoa, jos kiinnostava mies😉

Vierailija
97/97 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vaimo 47- vuotiaana ihan kivan näköinen.

Sanon häntä melkein joka päivä maailman kauneimmaksi.