Olen 48-vuotias nainen, ja miehet katsovat vieläkin
Kommentit (97)
Olen 47v. nainen ja miehet katsovat ohi...aina tehneet kyllä niin mun kohdalla.
Voihan kropa olla ihan hyvännäköinen joillakin vaikka kuinka pitkään jopa alasti, vaatteet päällä vielä pidempään. Tasan ei käy naisilla onni tässä asiassa. Aasiassa monet on varsin nuorekkaan oloisia aika yleisesti sinne 50-vuotiaaksi asti.
Olen aina kuvitellut että miesten katsominen johtuu joko siitä että a) naamassa on jotain hassua, meikit levinneet tms b) entinen työkaveri tai muu tuttu, jota en tunnista kun on tullut ikää lisää + päässä aurinkolasia ja lippistä peittämässä.
Tottakai hyvännäköistä/kaunista/seksikästä/näyttävää naista katsotaan, vaikka se olisi miten vanha.
Parikymppisistä lähes kaikki on perusnättejä joista tulee iän myötä perusmammoja eli niitä ”näkymättömiä”, mikä ehkä saa jotkut luulemaan ettei vanhemmat naiset voi olla näyttäviä ja huomiota kerääviä kaunottaria?
Niissä perusnäteissä, tavallisen näköisissä parikymppisissä vetoaa nimenomaan nuoruudesta ja hedelmällisyydestä johtuva seksikkyys, ei kauneus.
Todellinen, iätön kauneus, karisma ja luontainen eroottisuus ovat suhteellisen harvinaisia ominaisuuksia, mutta on niitä jonkin verran ja ne on juuri niitä naisia, jotka kääntävät pään vielä vanhoina ja ryppyisinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja katsovathan nuo. Olen kyllä latina, että ehkä siksi tuijottavat.
Minä olen lattana. Siksikö ne joskus katsoo?
Itse en jotenkin sisäistä, että olen jo 47 …. Jos ammatillista osaamista ja pätevyyttä + tietämystä ei huomioida, niin en koe hirveästi muuttuneeni pariin kymmeneen vuoteen korvien välistä. Ryppyjä tullut :( , mutta kroppa takuuvarmasti paremmassa kunnossa kuin 90 % alle 30 -vuotiaista. 171 ja 53 - 54 kg (lenkkeilyä, uintia, ratsastusta, vatsaliikkeitä). Viimeksi tänään ihmettelin nuorten aikuisten ja teinien lihavuutta...
Harmi vaan, että tämän ikäiset miehet alkaa lähes kaikki olla todella plösöjä, vatsakkaita ja ukkoontuneita. Jotain radikaalia tapahtuu miehille tossa 45 iän kohdilla. Vaikka miehet aina valittaa naisista, niin kyllä se miehillä itselläänkin olisi hyvä joskus peiliin katsoa.....
X
Vierailija kirjoitti:
Pidän huolta itsestäni, mutta olen ylipainoinen. Kyllähän minuakin jotkut katsovat, mutten usko, että sillä silmällä. Vanhalla tuhdilla sinkkunaisella ei hirveesti vientiä ole, mutta voin elää asian kanssa. Olen arvokas ilman niitä katseitakin.
N 51
Jos sulla on rinnat, niin vähän heruttamalla saa luultavasti ainakin tissimiehiltä katseita. Onhan niitä pyllymiehiäkin, joille vain koolla on väliä. Heidän katseitaan ei vaan ehkä aina huomaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Kyllä 50+ on jo mummo. Tosin näille maahamme tulijoille kelpaa mummokin.😀
Kelpaa hyvin monelle kotimaisellekin samanikäiselle "papalle". 😁
Näin miehenä sanon tämän kaikella ystävyydellä.
Oikeasti hyvännäköiset, ikääntyneet naiset eivät koe tarvetta hehkuttaa itseään vauva-palstalla tai muuallakaan.
Nämä omaa nuorekkuuttaan hehkuttavat ovat yleensä niitä jotka ovat ainoita, jotka kutsuvat itseään milffeiksi ja se tuijotus johtuu useimmiten todella roisista tai epäsopivasta pukeutumisesta,
Kiva sulle. Olen 35 ja munkin mies varmaan katsoo sua. Mieti miltä se tuntuu ettei oma vaimo riitä. Kiva että sulle tulee siitä hyvä itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Olen katkera kolmekymppinen, jota kukaan mies ei ole IKINÄ katsonut sillä silmällä. Kyllä yksi ihaileva katse elämän aikana olis ihan jees....
Veikkaan, että et itse katsele ketään sillä silmällä? Ei kaikki huomaa vaikka niitä katsotaan.
Kannattaa muutenkin minusta katsella kaikkia ihmisiä hymyillen, niin elämä on mukavampaa =)
Katsonhan toki samanikäisiä Pappa-Tuntureitakin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva sulle. Olen 35 ja munkin mies varmaan katsoo sua. Mieti miltä se tuntuu ettei oma vaimo riitä. Kiva että sulle tulee siitä hyvä itsetunto.
Pöh, eihän se katsominen nyt tarkoita ollenkaan, ettei oma puoliso riitä! Vai onko niin, että kun olet ostanut pihallesi yhden ruusun, et voi tai saa enää koskaan katsoa muita kukkia, viattomasti ihaillen, ilman pienintäkään tarkoitusta repiä oman pihan ruusu irti?
Ei noin huono omatunto saa olla, nyt ryhdistäydy jooko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh, eihän se katsominen nyt tarkoita ollenkaan, ettei oma puoliso riitä! Vai onko niin, että kun olet ostanut pihallesi yhden ruusun, et voi tai saa enää koskaan katsoa muita kukkia, viattomasti ihaillen, ilman pienintäkään tarkoitusta repiä oman pihan ruusu irti?
Ei noin huono omatunto saa olla, nyt ryhdistäydy jooko!
Itsetunto. Ja joo ei, vähän rajaa siinä katselussa.
Ja mitä sä tota lohdutat, onhan tuo nyt ihan sairasta että on idiootin kanssa yhdessä ja syyllistää jotain vierasta naista siitä että mies kyylää kaikkia naisia.
Käyttäjä431 kirjoitti:
Olen 52v ja kylla miesten paat pyorii edelleen. Just tanaan bussipysakilla seisoessa kahdesta autosta miehet hymyili silmat vilkkuen. Kivaa!!
Seitsemänkymppiset papat kaivaneet Saabit naftaliinista ja lähteneet päiväajelulle?
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanon tämän kaikella ystävyydellä.
Oikeasti hyvännäköiset, ikääntyneet naiset eivät koe tarvetta hehkuttaa itseään vauva-palstalla tai muuallakaan.
Nämä omaa nuorekkuuttaan hehkuttavat ovat yleensä niitä jotka ovat ainoita, jotka kutsuvat itseään milffeiksi ja se tuijotus johtuu useimmiten todella roisista tai epäsopivasta pukeutumisesta,
En harrasta roisia tai muuten epäsopivaa pukeutumista. Enkä tässä nyt hehkuta, totean vain.
Ap
Jos kaikenikäiset katsoo niin on sinussa jotain outoa ulkonäössä, pukeutumisessa, meikissä tms.
Olen itse hyvännäköinen nainen, mutta kyllä joku 18 v pitää minua joko näkymättömänä tai sitten kilttinä vanhana tätinä ja hyvä niin.
Oletko piirtänyt kulmakarvat ohimoille asti? Olet Tuksu-wannabe? Käytät kireitä = liian pieniä vaatteita? Kuljet esim. mikroshortseissa? Itsevaalennetut hiuksesi ovat papiljottikiharoilla?
Jos tosiaan ihan kaikki ja kaikenikäiset katsoo, selitys ei välttämättä ole myönteinen
Luultavasti kuvittelet. Olematon itsetunto - häiriintyneellä tasolla - tuottaa jopa harhoja, koska ego ja elämä pysyy pystyssä vain muiden huomion kautta. Menisit terapiaan, itsesi takia.
Eihän sulla ole vaihtoehtoja.