Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat! Mitä syötte iltapalaksi?

Vierailija
28.01.2023 |

Mittanne? Mihin aikaan syötte yleensä iltapalan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö iltapalaa. 170/56.

Vierailija
2/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitäkin. Jotain seuraavista - Pizzaa, hampurilaisen, leipää, rahkaa, jugurttia, hedelmää,..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään päivällisen jälkeen. Syön aamiaisen, lounaan ja päivällisen enkä mitään väli- ja iltapaloja. 

Vierailija
4/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaista jugurttia myslillä, kuivattuja hedelmiä ja vähän suklaata. Oikeesti. Muuten syön päivän aikana vähän ja sit illalla tuollainen pommi että on todella tyrnä olo ja nukuttaa hyvin. Seuraavan päivän taas pärjää kevyellä kun tiedän että illalla herkutellaan. Joo tiedän että ravitsemusterapeutit heristää mulle sormea mutta ei kiinnosta.

Vierailija
5/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviiniä sen verran ettei enää ole nälkä.

Vierailija
6/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Eilen eaimerkiksi tilattiin klo 20 jälkeen pizzaa ja söin miltei kokonaan. Söin myös suklaapatukan päälle. Välillä en syö mitään klo 18 jälkeen, välillä jotain jogurttia, munakasta, puuroa tms. riippuen vaikka harrastuksista ja joskus tosiaan pizzaa tms. roskaruokaa. N 164/55

Vierailija
7/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkkilaista jugurttia myslillä, kuivattuja hedelmiä ja vähän suklaata. Oikeesti. Muuten syön päivän aikana vähän ja sit illalla tuollainen pommi että on todella tyrnä olo ja nukuttaa hyvin. Seuraavan päivän taas pärjää kevyellä kun tiedän että illalla herkutellaan. Joo tiedän että ravitsemusterapeutit heristää mulle sormea mutta ei kiinnosta.

Onpa pommi ja vielä muka herkuttelua,just.

Vierailija
8/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen en mitään.  182/70 ei sitä ruokaa tarvi kelloo varten syödä

Vierailija
9/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. 

Vierailija
10/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Syön kuuden-seitsemän välillä pari voileipää ja rahkapurkin illalliseksi, enkä mitään sen jälkeen. Syön vain kolmesti päivässä: aamupala, lounas ja tuo leipä"illallinen".

170/60 eli en ole ehkä hoikka, mutta normaalipainoinen.

Vierailija
11/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa syön iltapalan yöllä.

Vierailija
12/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö mitään päivällisen jälkeen. Syön aamiaisen, lounaan ja päivällisen enkä mitään väli- ja iltapaloja. 

Mulla sama, mutta monesti lounas jää kokonaan välistä ja syön vain aamiaisen ja päivällisen. 

Vierailija
13/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten sä herkuttelet ja oletko hoikka?

Vierailija
14/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihmisestä kiinni mitä suuhunsa pistää ja mikä jää kroppaan. kauheen ikävää ettei ole itse yksinäistä jotka saa syödä mitä tahtoo koska tahtoo mutta semmosta se on :D onneks oon itttestä vastuussa oleva aikuinen joka osaa pitää painon kurissa.

Vierailija
15/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroisantin.

N. 171/54

Vierailija
16/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kunnolla päivällisellä, niin ei tarvitse mitään iltapaloja. 

Vierailija
17/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten sä herkuttelet ja oletko hoikka?

En ole lainaamasi, mutta minä esimerkiksi herkuttelen syömällä vaikka koko pizzan tai levyllisen suklaata. Myslit, jogurtit, hedelmät jne. on ihan normaalia arkiruokaa vaikka aamupalalla. Ja kyllä olen hoikka.

Vierailija
18/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvattoman maitorahkan hunajalla ja marjamixillä (Salliselta)... Välillä lisäksi banaani, riippuu nälästä/päivästä. Joskus en välttämättä syö päivällisen jälkeen mitään.

Vierailija
19/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kolme kertaa päivässä: aamiaisen, lounaan ja päivällisen. Jälkkäriksi herkkuja sen verran kuin mieli tekee. Ei mitään väli- tai iltapaloja.

160/50

Vierailija
20/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/57 ja iltapalaksi syön kaurapuuroa tai kaurasämpylän ja runsaasti vihanneksia kuten kurkkua, tomaattia, lehtisalaattia ja porkkanaa.