Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on euroopan kolmanneksi lihavin.

Vierailija
06.06.2019 |

Kansa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä hyvä. Lihavuus korreloi elintason kanssa.

Vierailija
2/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä muut painaa, kunhan itse olen normaalipainoinen ja terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on ruokaa.

Vierailija
4/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan valittu kansa suomalaiset ovat väkevän eksytyksen vallassa ja heitä koetellaan matkalla Siioniin!

Vierailija
6/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole eikä edes top 15 joukossa.

https://www.google.com/amp/s/www.thesun.co.uk/news/7243453/fattest-in-e…

Tuo on feikki lista.

Vierailija
7/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole eikä edes top 15 joukossa.

https://www.google.com/amp/s/www.thesun.co.uk/news/7243453/fattest-in-e…

Tuo on feikki lista.

Itse olet.

Vierailija
8/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä korreloi, mutta niin, että köyhät ovat lihavampia. Mene ruokajonoon tai ooperaan. Huomaat missä tosiläskit ovat. 

Mitä rikkaampi, vaikutusvaltaisempi ja sosioekonomisesti hyvässä asemassa täällä ja koko läntisessä maailmassa, niin sitä todennäköisemmmin hoikka. 

Ihan katukuvassa huomaa tämän. Mene jonnekin itärajan tuppukylän kouluun tai käy vai SYK:ssä tai muuten vain Munkkiniemen suunnalla. Edellisessä jokai toinen lapsi on vähintään plösö. 

Munkassa harvinaista. 

Vierailija
9/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi jos kaikki vain kiltisti söisivät grahampuuroa!

Vierailija
10/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet tällaisilla aloituksilla? Jokainen lihava tietää itse olevansa lihava ilman jokapäiväistä huomauttelua. Antakaa ihmisten olla millaisia ovat. Kukaan meistä ei ole täydellinen. 

Vierailija
11/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä korreloi, mutta niin, että köyhät ovat lihavampia. Mene ruokajonoon tai ooperaan. Huomaat missä tosiläskit ovat. 

Mitä rikkaampi, vaikutusvaltaisempi ja sosioekonomisesti hyvässä asemassa täällä ja koko läntisessä maailmassa, niin sitä todennäköisemmmin hoikka. 

Ihan katukuvassa huomaa tämän. Mene jonnekin itärajan tuppukylän kouluun tai käy vai SYK:ssä tai muuten vain Munkkiniemen suunnalla. Edellisessä jokai toinen lapsi on vähintään plösö. 

Munkassa harvinaista. 

Lihavat köyhät ovat suhteellisesti köyhiä. Absoluuttisesti köyhissä lihavia ei olisi.

Vierailija
12/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja pistätkö linkkiä mistä saamme vahvistuksen väitteellesi.

Vierailija
13/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa laittaa linkkiä

-ap

Vierailija
14/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa saa huonosti apua lihavuus-ongelmaan.

Itse aloin lihomaan teini-iässä aivan yllättäen. Aikaisemmin olin aina ollut alipainoinen ja saanut siitä moitteita jokaisessa punnitustilanteessa.

Sitten yhtäkkiä paino alkoi nousemaan, ja sain moitteita siitä. Kun kysyin apua ja neuvoja, sain vain ohjeen välttää rasvaa ja makkaroita. Sitä ei edes kysytty syönkö rasvaa ja makkaroita.

Sen jälkeen olen ollut aina dieetillä, laskenut kaloreita, syönyt pussikeittokuureja ja vaikka mitä ihmekeittoja ja puuroja.

Nyt, nelikymppisenä sain tietää, että minulla ei ole mahahappoja hyvin vähän, tuskin lainkaan. Puutteita on myös entsyymien määrässä.

Olen nyt muutamia kuukausia käyttänyt happoa ja entsyymeitä ruokailujen yhteydessä. Tällä on ollut sellainen vaikutus, että vatsaongelmat ovat kadonneet, turvotus lähtenyt laskuun ja painokin on alkanut tippumaan. En joudu edes vahtimaan syömisiäni, vaan voin syödä ihan huoletta silloin kun on nälkä.

Aivan turhaan olen koko aikuisikäni taistellut painon kanssa ja kokenut valtavaa itseinhoa lihavuudesta. Näin yksinkertaisella keinolla olisi jo aikaisemmin saanut korjattua paino-ongelmani.

Vierailija
15/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haet tällaisilla aloituksilla? Jokainen lihava tietää itse olevansa lihava ilman jokapäiväistä huomauttelua. Antakaa ihmisten olla millaisia ovat. Kukaan meistä ei ole täydellinen. 

Itseasiassa suomalaisista lihavista miehistä jopa 40% kuvittelee olevansa normaalipainosia ja naisista 15%. Eli kaikki lihavat ei tosiaankaan tajua olevansa lihavia.

Vierailija
16/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään tähän vielä 5G-verkot.

Niistä on jo nyt tutkimustietoa, että lisäävät esim. lihavuutta ja 2-tyypin diabetesta.

Miksiköhän Britanniassa 5G-asemia ei saa olla lähelläkään Westminsteriä, Brysselissä niitä ei haluta EU:n hallintokortteleihin tai niiden läheisyyteen?

Mutta Suomi mallioppilaana vaikka sairastuttaa kansalaisensa, kunhan vain saa olla "ytimessä" ja "kehityksen kärjessä"... Idiootit.

Vierailija
17/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa suomalaisista lihavista miehistä jopa 40% kuvittelee olevansa normaalipainosia ja naisista 15%. Eli kaikki lihavat ei tosiaankaan tajua olevansa lihavia.

Ei tullut yllätyksenä tuo 40%. 175/90 ylilihavat miehet luulee olevansa lihaksikkaita. Ei se lihas tule vetämällä olutta ja syömällä eineksiä.

Vierailija
18/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Mitä tarkalleen ottaen käytät?

Vierailija
19/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama läskihullu tekee tämän ketjun tasaisin väliajoin eikä usko kun joku laittaa tutkimusta pöytään jonka mukaan Suomi ei kuulu lihavimpien joukkoon :D

Vierailija
20/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi Kansa on ehkä 3. ,mutta Tapani Kansa ei voita tätäkään kisaa...olipa huono vitsi 😂😃🥳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä