Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokran jakaminen (opiskelija & työssäkäyvä)

Vierailija
05.06.2019 |

Olen opiskelija ja tienaan noin 750 e/kk, mieheni puolestaan käy töissä ja tienaa noin 4000 e/kk. Emme siis saa mieheni tulojen takia asumistukea. Yksin asuessani saisin asumistukea yli 400 euroa/kk, koska tuloni ovat niin pienet. Vuokran suuruus on lähes 600 euroa.

Miten teidän mielestänne olisi reilua jakaa vuokra? Niin, että kumpikin maksaa puolet vai niin, että mieheni maksaisi enemmän, ja jos näin, niin kuinka paljon? Tähän mennessä mieheni ei ole suostunut maksamaan yli puolia vuokrasta, ja tilanne harmittaa itseäni.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, voin sanoa suoraan, että ei vetelisi tuollainen, enkä edes harkitsisi yhdessäasumista noin ahneen ja itsekkään miehen kanssa. Pelkkä aloituksestasi tuleva mielikuva "miehestä" on niin vastenmielinen, ihan täysi turn-off. Muuttaisin välittömästi pois. Älä nyt ainakaan hyvä ihminen ala tuollaisen "miehen" kanssa mitään perhettä perustaa.

Vierailija
62/66 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet ja puolet, ainoa reilu tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisnaisten kokoontumisajot, osa kuusisataamiljoonaa. 

Vierailija
64/66 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa koko vuokran. Mistä näitä ihmisiä sikiää, jotka on olevinaan yhdessä, mutta kaikki on minun minun minun. Kun olen hoitovapaalla, mieheni maksaa suurimman osan kaikesta, jotta minulle jää edes vähän omaa rahaa. Silloin kun mieheni oli jonkin aikaa firman konkan jälkeen työtön, minä maksoin suurimman osan kaikesta. Se maksaa, kellä on rahaa sillä hetkellä sen kummemmin miettimättä.

Vierailija
65/66 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loisnaisten kokoontumisajot, osa kuusisataamiljoonaa. 

AP:n "mies" se tässä loinen on, hyi olkoon. Hyh.

Vierailija
66/66 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin töissä ja mies opiskeli maksoin vuokran ja muut kokonaan.Myöhemmin toisinpäin kun itse opiskelin.Ei ongelmaa.Yhdessä edelleen 20 vuoden jälkeen.