400grammaa jauhelihaa jo 5e
Enkä ymmärrä miksi edes ostan sitä. Kana on halvempaa. Mutta mitä laittaisin esim tilalle bologneseen?
Kommentit (26)
Kaikki on 5€, mutta jäävät kyllä nyt hyllyyn. Ostan alesta yms.
Voit jatkaa sitä ruokaa vaikka rastetulla porkkanalla.
Kokeile linssejä! Pavut ja kikherneet voisi myös oll hyviä, ehkä kikherneet parempia. Soija, tofu yms.
Kokoomuksen veropäätösten jälkeen on varaa ostaa kaksi kpl kuukaudessa.
Ostan 300 g naudan jauhelihaa ja lisään soijarouhetta
Olen ajatellut itse pölliä broilerit jonkun tilan pihasta tai jotain 😂
No kokeileppa kanaa siihen bologneseen. Tosin suosittelen vielä halvempaa paistileikettä.
Mun mielestä sopii ihan hyvin esim. bolognese kastikkeen lihaksi.
Mitäs ostat jotain kusenhajuista nautaa! Osta possua,satakertaa parempaa ja halvempaa.
Itse laitan vain puolet (200g) ihan kunnon naudan jauhelihaa, loput tomaattikastiketta. Loput jauhelihasta pakastan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ostat jotain kusenhajuista nautaa! Osta possua,satakertaa parempaa ja halvempaa.
Possu on pahaa, haisevaa ja epäterveellistä
400 g jauhelihasta + kasviksista teen keiton, josta saan lounaan 5-7 päiväksi. Ja mun jauheliha maksaa 8-9 e/500g. Ostan Rekosta ylämaannautaa ja karitsaa.
Laatu korvaa määrän.
Joo siis tarkoitin naudan jauhelihaa. Sika-nautaa en osta oikeastaan kuin vain silloin jos olen tekemässä lihapullia. Pitää varmaan jotain soijaa alkaa vetämään. -ap
Vierailija kirjoitti:
Joo siis tarkoitin naudan jauhelihaa. Sika-nautaa en osta oikeastaan kuin vain silloin jos olen tekemässä lihapullia. Pitää varmaan jotain soijaa alkaa vetämään. -ap
Vähäksi on jäänyt naudan jauhelihan osto meilläkin. Enemmän on kanaa ja kalaa. Kaikesta näköjään oppii pois.
Mitähän ne jauhaa siihen sika-nautajauhelihaan kun se haisee todella pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Paljon paremman makuista, kun jatkat jauheliharuokia kasviksilla. Jos tykkäät ja vatsa kestää niin pavut ja linssit on myös edullisia, jos proteiininsaanti huolettaa. Itse en ainakaan ole koskaan oikein oppinut maustamaan soijarouheita tai -suikaleita - edes liharuoan jatkeena.
Noh kai sen ruuan voi syödä toisinaan mieluisten kasvisten kera. Minä pidän oliiveista ja sipuleista.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko naudan jauhelihaa?
Tuo olis citymarketissa jo noin 5,50 euroa. Kymmenenprosenttinen.
lehmät kiittää kun kohta ei lahtailla samaan malliin kuin ennen.
Minä aina ostan k-menun sika-nautaa, 300g / 2e pkt.