Miksi mies ottaa tapailuvaiheessa yhtäkkiä etäisyyttä?
Olen tapaillut miestä noin kuukauden ja ollaan nähty arkisin ja viikonloppuisin. Viimeiset viikot ollaan nähty lyhyesti viikolla 1-2 krt, käyty esim. kävelyllä tai leffassa ja sitten viikonloppuisin vietetty enemmän aikaa yhdessä. Nyt viime viikonloppuna mentiin käymään miehen mökillä, joten vietettiin koko viikonloppu yhdessä. Lauantaina meillä oli tosi hauskaa, hassuteltiin ja oltiin lähekkäin. Sunnuntaina mies vaikutti etäisemmältä, ei halaillut tai ottanut niin paljoa kontaktia enää. Sunnuntaina lähetin illalla viestin, että mulla oli tosi kivaa ja mies vastasi, että niin hänelläkin. Mies on aina tosi kohtelias ja huomioi minut hyvin. Ja on sanonut aiemmin, että pitää minusta.
Maanantaina mies lähetteli ihan normaalisti viestejä ja ehdotin, että pitäisikö nähdä. Mies ehdotti, että nähdään vasta viikonloppuna. Hänellä on ollut nyt kiireitä töissä, mutta siitä huolimatta ollaan aiemmin nähty myös viikolla, vaikka mies onkin välillä ollut sen takia väsynyt töissä. Tuli jotenkin paha mieli, vaikka ymmärrän toki, että aina ei ehdi nähdä. Kun itse haluaisin nähdä jo ennen viikonloppua, koska mulla on miestä vähän ikävä...
Koitan nyt laittaa jäitä hattuun... Onko miehille tyypillistä, että joutuu ottamaan etäisyyttä jossain vaiheessa tapailua, hengähdystauon? Kaipaan miehistä näkökulmaa. Koitan nyt antaa miehelle tilaa, enkä painostaa. Sanoin kyllä, et ois ollu kiva nähdä ennen viikonloppua. Mulla kävi myös edellisessä tapailussa näin. Meillä oli ollut tosi kivaa yhdessä ja mies vaikutti yhtäkkiä etäiseltä. Kysyin asiasta, ja mies sanoi, että pakko laittaa jarruja päälle, ettei satuta itseään, jos innostuukin liikaa ja käykin huonosti. No siinä itseasiassa kävikin huonosti, kun itse en lopulta kiinnostunutkaan miehestä tarpeeksi. Hän oli jo ehtinyt hiukan ihastua minuun.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Olitko Ap mahdollisesti viikonloppuna tosiaan puhunut kesälomasuunnitelmista miehelle, tyyliin, että suunnitelit siinä samassa miehenkin lomaohjelman?
En, päinvastoin, mies on itse koko ajan ehdotellut, mitä voitaisiin kesän aikana tehdä. :D Mulla ei ole sen kummallisempia suunnitelmia kesäksi. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia.
Miehet tarvitsevat välillä omaa tilaa mm. käsitelläkseen asioita.
Sitten kannattaa huolestua, jos ei vastaa viesteihisi ollenkaan.Tätä mietin myös itse... Mies myös lähettää viestejä itse, ei siis pelkästään vastaile mun viesteihin... Enkä usko, että on toista kiikarissa, kun juuri hetki sitten poistimme molemmat deittisovelluksen. Ja luulisi, että kiinnostus olisi lopahtanut jo aiemmin, me ollaan kuitenkin vietetty jo useampi viikonloppu tiiviisti yhdessä. AP
Olette tapailleet kuukauden ja jo useamman viikonlopun viettäneet tiiviisti yhdessä? Kuukaudessa on 4 viikonloppua, joten aika hoppua on tuo teidän touhu, kun heti alussa olette kylki kyljessä. Kuukauteen mahtuu myös nyt mökki- viikonloppu. Eli oikeastaan heti alusta asti olette olleet kaikki viikonloput yhdessä ja arkenakin useampia päiviä.
Täytyy näin naisena sanoa, että itseäni ahdistaisi noin nopea eteneminen. Enkä millään jaksaisi kaikkia viikonloppuja uuden tuttavuuden kanssa viettää, vaikka henkilöstä pitäisin paljon. Minä tarvitsen paljon omaa tilaa ja yksinoloa, niin tuollainen nyhjääminen ei sopisi ollenkaan.
Ehkä miehelläsikin on jo 'ähky' tuosta teidän tahdista ja nyt kaipaa pientä irtiottoa, tarkoittamatta kuitenkaan sitä, että suhteenne olisi loppumassa. Ei vaan kehtaa/uskalla/tiedä miten sanoisi, että haluaa hetken olla omissa oloissaan ja vaikka viettää aikaa enemmän ystäviensä kanssa. Ajattelee, että loukkaa tunteitasi ja siksi vetoaa työkiireisiin.
Joo siis tämä. Juuri tämä. Mä tutustuin maaliskuussa ihanaan mieheen, jonka kanssa on nähty nyt suunnilleen joka toinen viikonloppu (etäsuhde) ja joitain kertoja viikolla. Välissä mies kävi reissussakin, joten tuli parin viikon tauko.
Näkemiset ovat olleet tyyliin pe-ma (illasta aamuun) tai sitten to-ma (pitkät vknloput). Tuntuu silti, että on nähty KOKO ajan ja pidetään yhteyttä joka päivä. Näkemiset suunnitellaan siten, että molemmille käy. Jos toiselle tulee työjuttuja tai muuta, niin sitten sumplitaan. MOLEMMILLA on tahtotila nähdä, mutta tässä vaiheessa vielä myös ottaa maltillisesti välimatkan takia.
Yhteinen lomareissukin on jo varattu ja suunniteltu yhteinen toinen lomaviikko, sen lisäksi molemmilla on omaakin lomaa. Ajoitettiin loman ajankohdat niin, että tulee yhteistä vapaata. Mä en vaihtais tästä mitään ja varmin tapa pilata tää ois alkaa painostaa toista näkemään.
Miksi sä ap olet noin epävarma? Oletteko te sopineet mitään konkreettista lomareissua vai onko se ollut puheen tasolla? Me varattiin oma matka jo tyyliin kolmen viikon tuntemisen jälkeen ja loppukesään, oltiin kyllä hyvin varmoja että viihdytään kimpassa. Naureskeltiin vielä, että jos tää menee puihin niin kavereina sitten vaan ja sinkkuillaan siellä.
Yhdessä olemisen pitäis olla rentoa ja kivaa alussa, ei missään nimessä täynnä tollasta ahdistusta ja pelkoa. Ja toisen seurassa pitäis voida olla niin rento, että voit ilmaista mielipitees. Mutta minun mielestä ei ole ihan normaalia, jos mies ehdottaa näkemistä vknloppuna ja nainen tulkitsee sen heti negatiiviseksi etäisyyden ottamiseksi, kun ei haluakaan nähdä viikolla. Minäkin oon tosi ihastunut tähän mun tapailemaani mieheen, mutta nautin silti omastakin ajasta. Mikään ei tapa toisen kiinnostusta kuten takertuminen.
Minkä ikäisiä olette? Onko teillä lapsia, onko kyse ns. uusperhekuviosta. Miestä saattaa mietityttää nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia.
Sitten kannattaa huolestua, jos ei vastaa viesteihisi ollenkaan.Tätä mietin myös itse... Mies myös lähettää viestejä itse, ei siis pelkästään vastaile mun viesteihin... Enkä usko, että on toista kiikarissa, kun juuri hetki sitten poistimme molemmat deittisovelluksen. Ja luulisi, että kiinnostus olisi lopahtanut jo aiemmin, me ollaan kuitenkin vietetty jo useampi viikonloppu tiiviisti yhdessä. AP
Olette tapailleet kuukauden ja jo useamman viikonlopun viettäneet tiiviisti yhdessä? Kuukaudessa on 4 viikonloppua, joten aika hoppua on tuo teidän touhu, kun heti alussa olette kylki kyljessä. Kuukauteen mahtuu myös nyt mökki- viikonloppu. Eli oikeastaan heti alusta asti olette olleet kaikki viikonloput yhdessä ja arkenakin useampia päiviä.
Täytyy näin naisena sanoa, että itseäni ahdistaisi noin nopea eteneminen. Enkä millään jaksaisi kaikkia viikonloppuja uuden tuttavuuden kanssa viettää, vaikka henkilöstä pitäisin paljon. Minä tarvitsen paljon omaa tilaa ja yksinoloa, niin tuollainen nyhjääminen ei sopisi ollenkaan.
Ehkä miehelläsikin on jo 'ähky' tuosta teidän tahdista ja nyt kaipaa pientä irtiottoa, tarkoittamatta kuitenkaan sitä, että suhteenne olisi loppumassa. Ei vaan kehtaa/uskalla/tiedä miten sanoisi, että haluaa hetken olla omissa oloissaan ja vaikka viettää aikaa enemmän ystäviensä kanssa. Ajattelee, että loukkaa tunteitasi ja siksi vetoaa työkiireisiin.
Kyllä, alusta asti ollaan oltu yhdessä viikonloput. Mies on myös sanonut, että hänellä on ollut mun kanssa hauskaa ja luontevaa, olen samaa mieltä. Ja ihan totta, voi olla, että mies kaipaa nyt omaa tilaa, ollaan me oltu paljon yhdessä. :D Ihmiset on vain niin erilaisia, se mikä on toiselle paljon, ei ole sitä toiselle... AP
En mä halua maalailla piruja seinille, mutta saatatte olla aika perustavalla tavalla erilaisia. Oman tilan tarve jos on ihan ääripää toisesta, niin ongelmia tulee. Exä oli raivostuttava oman tilan tarpeensa kanssa.
Saattoi siis ghostata mut kahdeksi päiväksi eikä vastannut viesteihin. Sitten kiukutteli kun oon takertuvainen, ja suhde oli siis etäsuhde eli ainoa kontakti arkena oli se kännykkä. Kun kerroin exälle, että ei tunnu kivalta kun haamutetaan pitkäks aikaa eikä vastata edes viesteihin, niin suuttui.
Nyt oon suhteessa miehen kanssa jolla on samanlainen oman tilan tarve kun mulla. Ei tartte olla koko ajan tavattavissa, mutta kyllähän se nyt on täysin normaalia päivittäin olla yhteydessä suhteen alussa. En enää suostuisi parisuhteeseen miehen kanssa, jolle mä olisin takertuvainen roikkuja, kun haluaisin saada edes sen öitä-tekstarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies ollut kauan sinkkuna? Jos on vastikään eronnut niin tulee mieleen, että olet laastari yksinäisyyteen ja nyt hän on huomannut, että tunteita ei olekaan tarpeeksi.
Tai kuten muut vastaajat sanovat, niin saattaa olla, että mies on tavannut jonkun kiinnostavamman.
Millainen miehen parisuhdehistoria on ja mihin suhteet ovat päättyneet, jos niitä on ollut?
Miehellä takana pitkä parisuhde, kuusi vuotta olivat yhdessä. Parisuhde päättyi siihen, että nainen ei halunnut asettua aloilleen, mies halusi. Nyt hän on ollut sinkkuna noin vuoden. AP
Tapailetkohan minun ex-miestäni? Tämä kuullostaa tutulta, tiedän että exäni on alkanut tapailemaan erästä naista noin kuukausi sitten. Kaikki mökkikäyntiä myöten täsmää. Olimme yhdessä kuusi vuotta, mutta eron syy ei ollut minussa, vaan syynä oli miehen vuoden mittainen salasuhde.
Voi olla se sunnuntain etääntyminen sitäkin, että tiesi viikosta tulevan kiireinen töissä ja stressasi. Jos on joustanut tämän kuukauden ja nyt täytyy töissä kiihdyttää tahtia. Jos vastaa viesteihin ja on kuin ennenkin en huolestuisi.
Minkä ikäisiä olette, millainen työtilanne jne? Olen nainen itse, ja olisi tosi vaikeaa venyä noin tiheään tapaamisväliin ihan siksikin, että en jaksaisi olla edustavimmillani uuden tuttavuuden kanssa, johon olisin ihastunutkin. Mikä kiire ihmisillä nykyään on? Ja voihan olla, että mies ei ole kovin kiinnostunut, mutta ei roikkuminen silloinkaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies ollut kauan sinkkuna? Jos on vastikään eronnut niin tulee mieleen, että olet laastari yksinäisyyteen ja nyt hän on huomannut, että tunteita ei olekaan tarpeeksi.
Tai kuten muut vastaajat sanovat, niin saattaa olla, että mies on tavannut jonkun kiinnostavamman.
Millainen miehen parisuhdehistoria on ja mihin suhteet ovat päättyneet, jos niitä on ollut?
Miehellä takana pitkä parisuhde, kuusi vuotta olivat yhdessä. Parisuhde päättyi siihen, että nainen ei halunnut asettua aloilleen, mies halusi. Nyt hän on ollut sinkkuna noin vuoden. AP
Tapailetkohan minun ex-miestäni? Tämä kuullostaa tutulta, tiedän että exäni on alkanut tapailemaan erästä naista noin kuukausi sitten. Kaikki mökkikäyntiä myöten täsmää. Olimme yhdessä kuusi vuotta, mutta eron syy ei ollut minussa, vaan syynä oli miehen vuoden mittainen salasuhde.
Minäkin voin kertoa oman exäni kokemukset. Oltiin naimisissa 10v, ei lapsia. Erottiin mun aloitteesta, mun aloite taas johtui miehen haluttomuudesta olla avioliitossa (ei saanut ajoiksi erota ite).
Jäätiin ihan hyviksi kavereiksi ja mies viritteli tossa vuosi sitten parisuhdetta naisen kanssa, jonka koki itselleen oikein sopivaksi. Nainen kuulemma oli hyvin määrätietoinen ja varma, mutta miehelle oli tullut sitoutumiskammo. On niin kiltti tapaus, että tiesi ettei pääsisi suhteesta taas pois jos joutuisi samanlaisen päsmärin kanssa kimppaan mitä minä.
Eli ihan voi olla sellainenki homma, että ap muistuttaa liikaa tätä exää? Mun ex sanoi ettei osannut päättää sitä suhdetta oikein ja haamutti tän mimmin, vaikka naisessa ei ollut mitään vikaa. Kuulemma ei uskalla enää mennä suhteeseen, kun ei sitten saa erottua.
Kaikenlaisia miehiä näitä siis on! Määrätietoiselle naiselle ei sellainen hissukka sovi ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikutat vähän läheisriippuvaiselta takertujalta. Miehelle on tainnut valjeta, että ei saa olla rauhassa tulevalla kesälomalla, kun sun sykkivän vaativaisen etanan vahtiva silmä alkaa vaanimaan sen elämää ja vaatimaan aikaa itselleen ja selityksiä jos haluaa olla välillä rauhassa itsekseen. Kun vähän yritti ottaa etäisyyttä, olit syyllistämässä siitä "olisin kyllä halunnut tavata" tyylillä.
Ap tuossa sun toiminnassa ei sinänsä ole mitään vikaa ja jotkut miehet varmasti kaipaakin tuollaista tiivistä suhdetta. Monet miehet taas haluaa enemmän vapautta, ja sellaisessa suhteessa sinun pitäisi sitten aidosti oppia antamaan sitä. Nyt tuntuu, että annat vapautta hampaat irvessä ja samalla vähän passiivisagressiivisesti syyllistätä toista siitä. Ei mies silloin voi tuntea saavansa oikeasti sitä omaa aikaa.
En tiedä osuiko tämä ihan oikeaan edes, mutta vähän tämmöinen tunnelma tuli Ap:n mahdollisesta suhdetoiminnan mekaniikasta.
Kiitos hyvästä vastauksesta. Laitoin omasta mielestä ihan neutraalin: "Ois ollut tosi kiva nähdä, mutta ymmärrän, jos et ehdi". Ja mielestäni multa ihan normaalia olettaa, että varmaan nähdään jo ennen viikonloppua, kun ollaan aiemminkin nähty. Ja edelleen tämän yhteisen viikonlopun jälkeen suunniteltiin yhteistä reissua muutaman viikon päähän, miehen aloitteesta. Että ehkä nyt koitan vaan rauhottua ja antaa miehelle tilaa. :) AP
Näillä ehdotuksilla pilaat vain koko kesäsi. Nämä "mies pelästyi, koska suhde on edennut nopeasti, anna miehelle aikaa" - jutut osoittavat todella huonoa miestuntemusta. Jos kuuntelet näitä, niin ennuste tulevasta on sinulle viestissä 31. Antamalla aikaa saat (seksillä) sitoutettua sitoutumishaluttoman miehen, jolla ei ole mitään intressiä ylläpitää parisuhdetta tai ottaa vastuuta mahdollisesta jälkikasvusta.
Parisuhdetta hakeva mies ei kyllä peräänny noin naisen läheisyydenkaipuusta, jos et ole ihan jatkuvasti pommittanut. Se mitä sinun tulee nyt tehdä, on kysyä häneltä suoraan, haluaako hän vakavaa suhdetta kanssasi vai ei.
Et kyllä itse voi tietää mitä Ap on hakemassa. Itse ilmeisesti haluat jonkun vakaan työ ja lastenkasvattaja miehen paukauttamaan mahan pyöreäksi ja pyörimään kotiin sun tohvelin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikutat vähän läheisriippuvaiselta takertujalta. Miehelle on tainnut valjeta, että ei saa olla rauhassa tulevalla kesälomalla, kun sun sykkivän vaativaisen etanan vahtiva silmä alkaa vaanimaan sen elämää ja vaatimaan aikaa itselleen ja selityksiä jos haluaa olla välillä rauhassa itsekseen. Kun vähän yritti ottaa etäisyyttä, olit syyllistämässä siitä "olisin kyllä halunnut tavata" tyylillä.
Ap tuossa sun toiminnassa ei sinänsä ole mitään vikaa ja jotkut miehet varmasti kaipaakin tuollaista tiivistä suhdetta. Monet miehet taas haluaa enemmän vapautta, ja sellaisessa suhteessa sinun pitäisi sitten aidosti oppia antamaan sitä. Nyt tuntuu, että annat vapautta hampaat irvessä ja samalla vähän passiivisagressiivisesti syyllistätä toista siitä. Ei mies silloin voi tuntea saavansa oikeasti sitä omaa aikaa.
En tiedä osuiko tämä ihan oikeaan edes, mutta vähän tämmöinen tunnelma tuli Ap:n mahdollisesta suhdetoiminnan mekaniikasta.
Kiitos hyvästä vastauksesta. Laitoin omasta mielestä ihan neutraalin: "Ois ollut tosi kiva nähdä, mutta ymmärrän, jos et ehdi". Ja mielestäni multa ihan normaalia olettaa, että varmaan nähdään jo ennen viikonloppua, kun ollaan aiemminkin nähty. Ja edelleen tämän yhteisen viikonlopun jälkeen suunniteltiin yhteistä reissua muutaman viikon päähän, miehen aloitteesta. Että ehkä nyt koitan vaan rauhottua ja antaa miehelle tilaa. :) AP
Näillä ehdotuksilla pilaat vain koko kesäsi. Nämä "mies pelästyi, koska suhde on edennut nopeasti, anna miehelle aikaa" - jutut osoittavat todella huonoa miestuntemusta. Jos kuuntelet näitä, niin ennuste tulevasta on sinulle viestissä 31. Antamalla aikaa saat (seksillä) sitoutettua sitoutumishaluttoman miehen, jolla ei ole mitään intressiä ylläpitää parisuhdetta tai ottaa vastuuta mahdollisesta jälkikasvusta.
Parisuhdetta hakeva mies ei kyllä peräänny noin naisen läheisyydenkaipuusta, jos et ole ihan jatkuvasti pommittanut. Se mitä sinun tulee nyt tehdä, on kysyä häneltä suoraan, haluaako hän vakavaa suhdetta kanssasi vai ei.
Et kyllä itse voi tietää mitä Ap on hakemassa. Itse ilmeisesti haluat jonkun vakaan työ ja lastenkasvattaja miehen paukauttamaan mahan pyöreäksi ja pyörimään kotiin sun tohvelin alle.
No siinä tapauksessa mitään ongelmaa ei ole. Sen kun sanoo, että on käytettävissä seksiin.
Olen nainen ja olisi hirveää, jos joku uusi mies vaatisi kuukauden tuntemisen jälkeen vastausta siihen, haluanko vakavaa suhdetta hänen kanssaan. Mistä minä tietäisin, tutustuminenkin on vasta kesken.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olisi hirveää, jos joku uusi mies vaatisi kuukauden tuntemisen jälkeen vastausta siihen, haluanko vakavaa suhdetta hänen kanssaan. Mistä minä tietäisin, tutustuminenkin on vasta kesken.
Jos ihminen on oikea, niin ei silloin kenenkään tarvitse vaatia mitään, asiat lutviutuu itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia.
Kyllä, alusta asti ollaan oltu yhdessä viikonloput. Mies on myös sanonut, että hänellä on ollut mun kanssa hauskaa ja luontevaa, olen samaa mieltä. Ja ihan totta, voi olla, että mies kaipaa nyt omaa tilaa, ollaan me oltu paljon yhdessä. :D Ihmiset on vain niin erilaisia, se mikä on toiselle paljon, ei ole sitä toiselle... AP
En mä halua maalailla piruja seinille, mutta saatatte olla aika perustavalla tavalla erilaisia. Oman tilan tarve jos on ihan ääripää toisesta, niin ongelmia tulee. Exä oli raivostuttava oman tilan tarpeensa kanssa.
Saattoi siis ghostata mut kahdeksi päiväksi eikä vastannut viesteihin. Sitten kiukutteli kun oon takertuvainen, ja suhde oli siis etäsuhde eli ainoa kontakti arkena oli se kännykkä. Kun kerroin exälle, että ei tunnu kivalta kun haamutetaan pitkäks aikaa eikä vastata edes viesteihin, niin suuttui.
Nyt oon suhteessa miehen kanssa jolla on samanlainen oman tilan tarve kun mulla. Ei tartte olla koko ajan tavattavissa, mutta kyllähän se nyt on täysin normaalia päivittäin olla yhteydessä suhteen alussa. En enää suostuisi parisuhteeseen miehen kanssa, jolle mä olisin takertuvainen roikkuja, kun haluaisin saada edes sen öitä-tekstarin.
Tämä mies ei oo ikinä ghostannu, on aina vastannut viesteihin ja lähettelee niitä myös itse säännöllisesti myös työpäivän aikana. Mun helpotus oli suuri, kun mies lähettikin mulle vielä illalla viestin, että nähdäänkö sittenkin jo huomenna. :) Nähdään siis tänään illalla ja nyt ollaan viestitelty normaalin aktiivisesti. Eli mun huoli oli turha.
Joku tuolla kyseli, että miksi olen niin epävarma. Johtuu varmaan siitä, että koko tämä deittailu on mulle aika uutta. Erosin pitkästä suhteesta viime syksynä ja mut jätettiin rumasti. Sen jälkeen yksi tapailu päättyi niin, että mies vain "hiipui" pois, kun häntä ei enää kiinnostanut. Pelkään, että tämäkin juttu menee mönkään. Tykkään tästä miehestä älyttömästi, meillä on paljon yhteistä ja niin luontevaa yhdessä. Näen hänessä potentiaalia parisuhteeseen, joten musta on ihan normaalia olla välillä vähän epävarma. Tästä eteenpäin koitan kuitenkin ottaa rauhassa, ei meillä ole kiire mihinkään ja jos tästä ei tule mitään, niin sitten se on niin.
Aikaisemmille kysyjille: meillä ei ole kummallakaan vielä lapsia, ollaan vähän alle kolmekymppisiä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jep, tämä kysymys ei ole ajankohtainen vielä, annan nyt vaan ajan kulua ja nautin tästä tutustumisvaiheesta. :) AP
Olen YouTubesta seurannut Matt Boggsin videoita siitä miten nainen saa arvoisensa parisuhteen. Pari viikkoa sitten hän julkaisi videon tästä aiheesta. Ihminen alkaa ”kiukuttelemaan”, kun huomaa suhteen muuttuvan vakavammaksi. Tilanne herättää kaikenlaisia alitajuista puolustusvaistoja. Jotkut pääsevät niiden yli ja parisuhde ottaa askeleen vakavampaan suuntaan ja jotkut eivät kestä sitä ja suhde katkeaa.
Hyviä videoita miehellä, varsinkin parin vuoden takainen materiaali. Suosittelen kaikille, jotka ovat pihalla miesten suhteen ja kuuntelevat englantia sujuvasti. Aiheet ovat: miten herättää miehen kiinnostus, miten saada mies sitoutumaan, miten saada oma pää kestämään treffailua, miten olla suhteessa rakentavasti, jne.
Moni vinkeistä on itsellä tullut käyttöön. :)
Minusta toi vaikuttaa harvinaisen normaalilta. Tiiviin viikonlopun jälkeen pieni vetäytyminen onkin paikallaan. Täällä esitetyt tulkinnat samoin kuin ap:n huoli ovat ennenaikaista spekulointia. Ehdotan vastaavassa tilanteesa oleville, että järjestää itselleen paljon mukavaa menoa niin että on oikeasti vähän kiireinen tapaamaan miestä. Mutta ehtii kuitenkin pikkuisen.
Enkä tarkoita tällä mitään iskukeikkoja kapakkaan. Vaan normaalia harrastamista ja kavereiden kanssa oloa. Ja vähän kevyempää otetta kaikkeen. Kivaa miestä on kiva tapailla, siinä kaikki. Muitakin voi tapailla jos ei ole toisin sovittu. Puolen vuoden jälkeen voi katsoa onko homma alkanut vakiintumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen YouTubesta seurannut Matt Boggsin videoita siitä miten nainen saa arvoisensa parisuhteen. Pari viikkoa sitten hän julkaisi videon tästä aiheesta. Ihminen alkaa ”kiukuttelemaan”, kun huomaa suhteen muuttuvan vakavammaksi. Tilanne herättää kaikenlaisia alitajuista puolustusvaistoja. Jotkut pääsevät niiden yli ja parisuhde ottaa askeleen vakavampaan suuntaan ja jotkut eivät kestä sitä ja suhde katkeaa.
Hyviä videoita miehellä, varsinkin parin vuoden takainen materiaali. Suosittelen kaikille, jotka ovat pihalla miesten suhteen ja kuuntelevat englantia sujuvasti. Aiheet ovat: miten herättää miehen kiinnostus, miten saada mies sitoutumaan, miten saada oma pää kestämään treffailua, miten olla suhteessa rakentavasti, jne.
Moni vinkeistä on itsellä tullut käyttöön. :)
Hei kiitos vinkistä! Täytyy katsoa. 😊 Ja mielenkiintonen näkökulma toi "kiukuttelu" ja ihan järkeenkäypä. AP
Vierailija kirjoitti:
Minusta toi vaikuttaa harvinaisen normaalilta. Tiiviin viikonlopun jälkeen pieni vetäytyminen onkin paikallaan. Täällä esitetyt tulkinnat samoin kuin ap:n huoli ovat ennenaikaista spekulointia. Ehdotan vastaavassa tilanteesa oleville, että järjestää itselleen paljon mukavaa menoa niin että on oikeasti vähän kiireinen tapaamaan miestä. Mutta ehtii kuitenkin pikkuisen.
Enkä tarkoita tällä mitään iskukeikkoja kapakkaan. Vaan normaalia harrastamista ja kavereiden kanssa oloa. Ja vähän kevyempää otetta kaikkeen. Kivaa miestä on kiva tapailla, siinä kaikki. Muitakin voi tapailla jos ei ole toisin sovittu. Puolen vuoden jälkeen voi katsoa onko homma alkanut vakiintumaan.
Joo, tajusin tämän itsekin, ollaanhan me oltu jo paljon yhdessä. On miehen elämässä paljon muutakin ajateltavaa kuin minä... Tänään ja loppuviikosta olenkin sopinut menoa kavereiden ja perheen kanssa, et en vaan nysvää kotona ja harmittele, ettei mies ehdi nähdä. 😃 Mun ei kyllä tee mieli tapailla muita, samoin tämä mies on niin sanonut. AP