Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä suuttui, kun en voinutkaan hoitaa hänen lastaan

Vierailija
04.06.2019 |

Ystävälläni ja hänen miehellään on torstaille ruotsinristeily varattu ja olimme jo etukäteen sopineet, että heidän lapsi tulee meille hoitoon. Varoittelin jo viime viikolla, että järjestäisivät varahoitajan, kun omat lapseni olivat flunssassa. Lapseni toipuivat tästä flunssasta, mutta nyt se iski minuun ja kaikista pahiten. Kuumetta yli 38.5 ja olo aivan kurja ja vetämätön. Soitin ystävälleni ja kerroin tilanteen, että en voikaan ottaa hänen lastansa meille hoitoon. Tarkoitus siis oli, että hänen lapsi olisi tullut jo huomenna illalla meille. Ystävä alkoi raivoamaan minulle, että tein tahallani oharit ja että heidän risteily menee nyt aivan pilalle ja löi luurin korvaan. Lähetin hänelle kuvan kuumemittarista, jossa näkyi minun kuumelukema ja pahoittelin, että en vaan kertakaikkiaan pysty hoitamaan hänen lastaan kun hyvä, että selviän omistani. Ystäväni oli sitä mieltä, että hänen lapsensa menisi siinä samassa missä omanikin, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Omani jaksavat keskittyä esim. Lastenohjelmiin ja omiin touhuinsa, mutta hänen lapsi on erittäin vilkas, eikä todellakaan keskity telkkariin tai muuhunkaan. Ystäväni lapsen perässä saa siis juosta kokoajan.
Nyt huomasin facesta, että hän oli tehnyt päivityksen, jossa valitti, kuinka heidän reissu on pilalla lastenhoito ohareiden takia. Ei sentään minua nimennyt julkaisuun.
Kyllä ottaa päähän tämä ystävän käytös. Yritin vielä selittää, että paljon mieluummin hoitaisin hänen lastaan vaikka viikon, kuin sairastaisin tätä flunssaa ja kärsisin tässä olossa. Ei vastaa enää viesteihin eikä puheluihin. Taitaa olla tämä ystävä entinen sellainen.. Siis todella kurja olo jo pelkästään tämän flunssan takia ja siihen vielä nämä ystävän raivot päälle ja syylisyys siitä että minä pilasin heidän reissun, kun kehtaisin sairastua..

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
82/84 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla