Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä haluaisi lähteä kanssani matkalle, mutta viime viikonlopun tapahtumat ovat saaneet minut epäröimään

Vierailija
03.06.2019 |

Ensin olin innoissani, että lähdemme yhdessä matkalle. Matka olisi ensimmäinen kunnon yhteinen matka, aiemmin olemme käyneet vain laivareissulla Tukholmassa.
Olimme viikonloppuna juhlissa ja ystäväni joi itsensä aika humalaan. Loppuillasta hän alkoi ilkeilemään minulle ja minulle tuli paha mieli. Hoidin hänet syömään ja kotiinsa, mutta itse jouduin odotella ulkona yli tunnin, että pääsin vihdoin metrolla omaan kotiin. Onneksi ei ollut kovin kylmä, mutta sain silti pienen vilustumisen. Ystäväni pyysi seuraavana aamuna anteeksi, kun kerroin mitä oli tapahtunut. Hän ei kuulemma muista mitään.

Annoin anteeksi, mutta jäi nyt sellainen fiilis, että kannattaako lähteä pidemmälle reissulle yhdessä vielä. Kaikenlaiset riidat, tiuskimiset ym ilkeilyt saavat mut ahdistuneeksi ja vetäydyn kuoreeni. Nyt tosin en tiedä miten sanoisin tämän ystävälleni. Mulle on niin vaikeaa olla rehellinen kun en halua, että välimme menisivät huonoiksi tai toinen loukkaantuisi.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu kirjoitti:

Vähissä olisi ystäväni, jos olisin noin herkkänahkainen.

Ystävikseen kannattaa valikoida ihmisiä joiden kanssa on edes jotain yhteistä. Juoppoihin katkaisen välit nopeasti, ne on kyllä raskasta seuraa. Aina vääntämässä draamaa tyhjästä.

Vierailija
82/84 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystävästä pitää huolehtia". Silloin tällöin joku kavereistani on ottanut liikaa ja voin tehdä saman jutun kuin sinä eli viedä kotiin, vaikka itselle tulisikin vaivalloinen kotimatka. Mutta sinun kaverillasi käytös on toistuvaa ja ikää kuitenkin jo 28v ei 18v. Haluat auttaa, mutta oikeastaan pahennat juomista, koska kaveri tietää että huolehdit.

Pelkäämpä että yhteisestä reissustanne tulee fiasko ellet saa puhuttua kaverisi kanssa asiasta. Itse menisin mieluummin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa on hänen lempisanansa.

Vierailija
84/84 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla alkaa jo aivot viinanjuonnista pehmenemään. Käytös ei tule paranemaan. Lähde itseksesi tai etsi parempaa matkaseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän